منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چند مدل کابینت روشویی زیبا مناسب حمام های مختلف

چهارشنبه, 10 مرداد 1397
بازدید : 3862
نظرات : 0

روشویی کابینتی یکی از مهمترین عناصر در طراحی و دکوراسیون حمام است، بنابراین مهم است که شما عاقلانه انتخاب کنید. در اینجا ما نمونه هایی از طراحی های مختلف حمام با انواعی از روشویی های کابینت دار را به شما ارائه می دهیم تا از آنها الگو گرفته و طرح هایی با کیفیت بالا، سبک و ایده های رنگی مطابق با حمام خود انتخاب کنید.

 

روشویی کابینتی

 

در این حمام، آرایش متوالی روشویی کابینتی، آینه و سینک روشویی کاملا برازنده و ظریف، رسمی اما ساده می باشد. پایه های این کابینت روشویی خاص همانند پایه های مبلمان نشیمن نمایی زیبا و رسمی به حمام می دهد. کابینت مرکزی روشویی کابینتی که فضای دو سینک روشویی را از هم جدا می کند، دارای چندین کشوی می باشد که می تواند مکان مناسبی برای نگه داری از حوله های دستی، لوازم آرایشی و بهداشتی شما باشد.

 

طراحی حمام با انواع روشویی کابینتی

 

طراحی این حمام در عین سادگی، گرم و زیبا است. کفپوش مرمر، نورپردازی عالی، تقارن آینه ها و روشویی کابینتی زیبا، همه با هم ترکیبی بی نظیر برای دکوراسیون این حمام زیبا می باشند. روشویی کابینتی دیواری با بدنه ی چوبی تیره و صفحه کابینت سنگی به نقطه ی کانونی این حمام تبدیل شده است.

 

طراحی حمام با انواع روشویی کابینتی

 

طراحی روشویی کابینتی این حمام کاملا سنتی است. کابینت روشویی پایه دار، کاسه های روشویی زیرسنگی، شیرآلات شیک و صفحه کابینت سنگی ترکیبی منسجم برای دکوراسیون سنتی این حمام زیبا می باشند. طراحی با تم سفید و کابینت روشویی سنتی آرامش را به این حمام آورده است.

 

طراحی حمام با انواع روشویی کابینتی

 

این کابینت روشویی چوبی برجسته با رنگ قهوه ای متوسط رنگ آمیزی شده است که طراحی مبلمان های دست ساز با بلوط گرم و نقوش برجسته که در اواخر قرن نوزدهم بسیار محبوب بودند، را یادآوری می کند. کشو و کابینت های این روشویی لوکس با دستگیره های فلزی تزیین شده است. این نوع کابینت روشویی برای خانه ی ییلاقی و یا کسانی که دوست دار طبیعت هستند وبر طراحی و دکوراسیون با مواد طبیعی، رنگ آمیزی چوبی و سادگی روستایی تأکید دارند، انتخابی مناسب و شایسته می باشد.

 

طراحی حمام با انواع روشویی کابینتی

 

طراحی و دکوراسیون حمام با رنگ های سفید و روشن یک راه مطمئن برای بزرگ تر نشان دادن ظاهر حمام های کوچک است اما ممکن است در طولانی مدت خسته کننده شود. طرح کلی این حمام به رنگ سفید می باشد ولی طراح با انتخاب روشویی کابینتی چوبی تیره، روح تازه ای به این حمام بخشیده است. این کابینت روشویی با بدنه و پایه های سنتی و صفحه کابینت مرمر، نقطه کانونی این حمام شیک محسوب می شود.

 

طراحی حمام با انواع روشویی کابینتی

 

کابینت روشویی این حمام با کانتر سنگ مرمر ضخیم و سینک های یکپارچه با واحدهای ذخیره سازی ظریف، بسیار شیک و چشم نواز است و در عین پیچیدگی، پر زرق و برق می باشد. کابین دوردوشی با دیوار سنگ مرمر در ادامه ی صفحه کابینت مرمر، زیبایی و انسجام را به این فضا می آورد. ترکیب سنگ و چوب کابینت روشویی، همراه با شیرآلات کروم شگفت انگیز است.

 

طراحی حمام با انواع روشویی کابینتی

 

دیوارپوشی از کاشی های کوچک موزاییک در پشت روشویی کابینتی چوبی تیره در این حمام کوچک نمایی زیبا و چشمگیر دارد. دکوراسیون این حمام کوچک با کاسه روشویی رو سنگی با طراحی بی نظیر، شیرآلات قدیمی و شیک، آینه با قاب چوبی چشم ها را به خود خیره می کند. کابینت زیر روشویی بهترین مکان برای نگه داری از لوازم آرایشی و بهداشتی شما می باشد.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com