منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه حمام های کوچک را به زیبایی طراحی کنیم؟

چهارشنبه, 17 مرداد 1397
بازدید : 3397
نظرات : 0

اکثر مردم خواستار حمام بزرگ در خانه اشان هستند که این خواسته با توجه به زندگی شهرنشینی امروزی امکان پذیر نیست ولی با کمک و استفاده از راه کارهایی می توان حمام های کوچک را به حمام های بزرگ تبدیل کرد .طراحی حمام های کوچک چالش و مشکلات زیادی را به همراه دارد. شما باید در مورد چگونگی استفاده از هر یک مربع اینچ فضای بیشتر فکر کنید. طراحی مناسب حمام های کوچک آنها را بزرگتر و مدرن تر نشان می دهد. از راهنمایی ها و ترفندهای زیر در طراحی آسان حمام کوچک خود کمک بگیرید تا فضای کوچک حمام شما، زیبا و بزرگتر نشان داده شود.

 

طراحی حمام های کوچک

 

فضای ذخیره سازی در طراحی حمام های کوچک خیلی مهم است زیرا بهترین مکان برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی می باشد. میزان خطا و اشتباه در طراحی حمام های کوچک، بدلیل کمبود فضای کافی باید درحد صفر باشد. در تصویر بالا، طراح یک کابینت روشویی باز با صفحه کابینت سنگی سفید برای این حمام کوچک انتخاب کرده است. قفسه های باز زیر روشویی کابینتی محل مناسبی برای حفظ و نگه داری از حوله و دیگر وسایل آرایش و بهداشتی می باشند.

 

طراحی حمام های کوچک

 

در طراحی و دکور حمام های کوچک، حداکثر استفاده را از نور طبیعی ببرید. به تصویر بالا دقت کنید. درآنجا یک پنجره بزرگ دسترسی به ویو های زیبا را فراهم می کند. دو آینه بزرگ که در دیواره های مخالف نصب شده اند، نور طبیعی را به خوبی منعکس می کنند و آرامش و انرژی مثبت را به داخل حمام می آورند.

 

طراحی حمام های کوچک

 

سعی کنید دیواره ی قسمت دوش را تا سقف با کاشی و یا سنگ بپوشانید زیرا ارتفاع حمام را بلندتر نشان می دهد. طراح در حمام بالا دیواره کابین دوش و وان را با کاشی های موزاییکی رنگی پوشانده است. علاوه بر این نصب پرده حمام از سقف، ارتفاع و فضای این حمام باریک را بزرگتر نشان می دهد.

 

طراحی حمام های کوچک با روشویی کابینتی زیبا

 

برای طراحی حمام های کوچک، کافیست کمی خلاق تر باشید و برای جزء به جزء فضای حمام خود برنامه ریزی کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از آنها ببرید. بهتر است برای حمام کوچک خود با توجه به نیاز و محدودیت فضا، یک روشویی کابینتی مناسب و زیبا سفارش دهید. معمولا کابینت بهترین گزینه برای به حداکثر رساندن فضا های کوچک است. در حمام بالا، یک ردیف کابینت در امتداد دو دیوار گسترش یافته و حتی در گوشه ی حمام، یک کابینت دیواری بزرگ نصب شده است.

 

طراحی حمام های کوچک با روشویی کابینتی زیبا

 

از سطوح بازتابنده مانند آینه ها و چراغ ها حداکثر استفاده را ببرید. بزرگ شدن یک فضای کوچک توهم است. چراغ ها و آینه ها دو ابزار کلیدی هستند که در هنگام استفاده با سطوح بازتابنده می توانند یک فضای کوچک را بزرگترنشان دهند. طراح در این حمام معاصر با استفاده از سطوح نور و بازتاب دهنده –شیرآلات استیل ، وسایل شیشه ای و آینه ها - برای افزایش دید بصری بهره برده است.

 

طراحی حمام های کوچک با روشویی کابینتی زیبا

 

در طراحی فضاهای کوچک از رنگ های روشن و وسایل شیشه ای استفاده کنید. در حمام بالا درب شیشه ای کابین دوردوشی مانع تاریک شدن فضای دوش شده است. خط دید بدون وقفه، از داخل و خارج از دوش ادامه دارد.

 

طراحی حمام های کوچک با روشویی کابینتی زیبا

 

آینه با ایجاد توهم،  فضا های کوچک را بزرگتر نشان می دهند. در تصویر بالا، یک آینه بزرگ بالای روشویی کابینتی، دیوار مقابل را نشان می دهد، و حمام دو بار بزرگتر می شود. آینه بدون قاب نیز به توهم فضای بیشتر کمک می کند.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com