منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه حمام هایی زیبا به سبک کانتری داشته باشیم؟

یکشنبه, 13 آبان 1397
بازدید : 3446
نظرات : 0

حمام مهم ترین و یا شاید بهترین جای خانه است که ما در آن احساس سر زندگی و شادابی می کنیم. دکوراسیون های زیبا و آرامش بخش می‌تواند دلیلی محکمی برای افراد خانواده باشد تا زمان بیشتری از روز درآنجا بگذرانند. لوازم جانبی ساده، مدرن و پیشرفته، امکانات رفاهی و توجه به جزئیات، این حمام ها را به  فضایی رویایی و محبوب تبدیل کرده است.

 برای داشتن یک حمام خوب و ایده آل، لازم است که نکاتی را در هنگام طراحی و دیزاین حمام در نظر بگیریم. امروزه سبک و طراحی حمام ها بسیار گسترده و متنوع می باشد. در هر نوع سبک و طراحی وسایلی مانند روشویی کابینتی، توالت فرنگی، کاسه روشویی، وان و کابین دوردوشی جایگاه ویژه ای دارند. اما جدا از انتخاب هر نوع سبکی بهتر است به اصول طراحی جهانی نیز توجه کنید زیرا رسیدن به موفقیت را برای شما آسانتر می کند. امروز در این مطلب ما قصد داریم تا شما را بیشتر با سبک دکوراسیون کانتری آشنا کنیم.

این سبکِ طراحی، ساده، بی آلایش، خالی از تصنع، بسیار دنج و راحت است و با یک زندگی آرام سازگار است. کانتری برای هر کشور یک سبک سنتی محسوب می شود. بنابراین شما با سبک های محلی مختلفی مانند فرانسوی، انگلیسی، آمریکایی، ایتالیایی یا توسکانی و ... مواجه می شوید. هر نوع سبک کانتری ویژگی هایی دارد که بیانگر فرهنگی است که این سبک از آن زاده شده است. 

 

طراحی حمام به سبک کانتری

 

در مجموع، ویژگی های اصلی دکوراسیون حمام به سبک کانتری عبارتند از:

حمام هایی دنج و راحت اما گاهی شلوغ و بهم ریخته 
استفاده از وسایل جانبی با طراحی ساده مانند روشویی کابینتی

زمانیکه از کلمه کانتری در دکوراسیون به کار برده می شود، به معنای داشتن فضایی کلبه ای و روستایی است. فضایی را تصور کنید که در میان لوازم چوبی قدیمی، طراحی روشن و شاد حمام، شما را به لذت بردن از زندگی دعوت می کند. بیشترین ترکیب رنگی هایی که در این سبک به کار برده می شوند رنگ های آبی و سفید، قرمز و سفید و سبز و سفید است. می توانید تمام رنگ های پاستلی را با رنگ سفید ترکیب کرده و در دکوراسیون حمام خانه خود به کار ببرید. چوب های طبیعی، چوب درخت گردو و چوب ماهون کاربرد بسیاری در اشیاء سبک کانتری مانند روشویی کابینتی دارند.

از ویژگی های مهم سبک کانتری این است که فضای گرم و آرام آن، باعث ایجاد حس نوستالژی در افراد نیز می شود. اگرچه حمام های به سبک کانتری، ظاهری شلوغ دارد و پر از اشیا مختلف است، اما در واقع سبکی بسیار ساده و بدون هیچ زرق و برقی محسوب می شود. اگر شما هم به دنبال حمام و سرویس بهداشتی گرم و صمیمی هستید، سبک کانتری در دکوراسیون داخلی خانه شما می تواند سبک مناسبی باشد. با بلومیس همراه شوید تا با نمونه هایی زیبا از حمام های به سبک کانتری آشنا شود.

 

 امروزه سبک و طراحی حمام ها بسیار گسترده و متنوع می باشد. اما فراموش نکنید که جدا از انتخاب هر نوع سبکی بهتر است به اصول طراحی جهانی نیز توجه کنید زیرا رسیدن به موفقیت را برای شما آسانتر می کند. از ویژگیهای مهم حمام هایی به سبک کانتری، فضایی گرم، دنج و راحت و استفاده از وسایل قدیمی و آنتیک می باشد.

 

 

طراحی حمام به سبک کانتری

 

دکوراسیون حمام بالا نمونه ای زیبا از یک سبک کانتری به شمار می آید. تم اصلی این حمام، ترکیبی از رنگ های زرد، سفید و خاکستری می باشد. کفپوش چوبی در برابر دیوار های حمام کنتراست زیبایی را ایجاد کرده است. پنجره بلند حمام، قاب های روی دیوار با نمایش آثار عجیب و غریب، دیوارهای آفتابی زرد برجسته و کفپوش چوبی از ویژگی های این حمام دلباز و شیک محسوب می شود. همچنین صندلی چوبی قدیمی و فرش آنتیک رو کفپوش باعث افزایش جذابیت حمام شده است. وان زیبای حمام بالا به عنوان نقطه کانونی حمام به شمار می آید. همانطور که می دانید وان و دوش حمام نقش مهمی در ریلکس کردن و تمدد اعصاب در زندگی روزانه  افراد دارد. از این رو، انتخاب یک وان یا دوش حمام باید با دقت و تضمین شده انجام شود. زیرا اگر وان و دوش حمام شما به طور مناسبی طراحی شده باشند، نه تنها از حمام کردن لذت می برید بلکه دوست دارید تا هر روز حمام کنید .

 

طراحی حمام به سبک کانتری

 

طراح این حمام زیبا را به گونه ای دکور کرده است که همانند نشستن در کنار یک ساحل آرام، احساس آرامش و راحتی خیال را به کاربر منتقل می کند. تم اصلی این حمام به رنگ سفید با تناژ آبی می باشد. سینک روشویی دیواری با شیرآلات مدرن به خوبی با این حمام سبک کانتری همخوانی دارد. سقف چوبی و آینه هایی به شکل دریچه کشتی در بالای روشویی کابینتی در این حمام باعث شده است تاکاربر حس کند که در فضایی در نزدیک دریا قرار دارد. طراح با دکور کردن فضای خالی زیر پنجره توانسته است تا فضای مناسبی را برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی مورد نیاز در حمام ایجاد کند. کفپوش سرامیکی با طراحی سیاه و سفید بر زیبایی این حمام افزوده و تضاد جذابی با روشویی دیواری و دیوار های سفید حمام به وجود آورده است.

 

طراحی حمام به سبک کانتری

 

همانطور که قبلا گفتیم از ویژگیهای مهم حمام هایی به سبک کانتری، فضایی گرم، دنج و راحت و استفاده از وسایل قدیمی و آنتیک می باشد. به حمام بالا با دقت نگاه کنید، درب چوبی سفید کشویی با طراحی قدیمی در تضاد با لوازم جانبی مدرن مانند توالت فرنگی، شیرآلات و ... می باشد. سینک روشویی دیواری سفید به شکل کاملا ساده با فضای حمام هماهنگ است. بهتر است سینک روشویی را انتخاب کنید که با طراحی داخلی حمام شما مطابقت داشته و بازتاب دهنده باشد. در هر صورت انتخاب شما سبک و شخصیت شما را نشان می دهد. همانطور که گفته شد : سینک روشویی بخش مهمی از دکور حمام و محیط آن است و طراحی آن می تواند بر قابلیت های فضا در بسیاری از موارد تاثیر بگذارد. همانطور که می بینید رنگ غالب این حمام سفید است. نورپردازی مناسب و آینه بلند بالای روشویی در کنار تم سفید، فضای حمام را بسیار روشن و دلباز نشان می دهد. کفپوش چوبی در تضاد با لوازم جانبی سفید بوده و باعث جذابیت بیشتر حمام شده است.

 

وان و دوش حمام نقش مهمی در ریلکس کردن و تمدد اعصاب در زندگی روزانه  افراد دارد. سینک روشویی بخش مهمی از دکور حمام و محیط آن است و طراحی آن می تواند بر قابلیت های فضا در بسیاری از موارد تاثیر بگذارد. در دکوراسیون بیشتر حمام های به سبک کانتری از سینک روشویی دیواری ساده استفاده می شود.

 

 

طراحی حمام به سبک کانتری

 

انتخاب ترکیب رنگ های سیاه و سفید برای دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی، حسی مدرن و مینیمال به فضای شما می بخشد. بیشتر افراد فکر می کنند که طراحی حمام های سیاه و سفید خسته کننده است، درصورتیکه طراحان زیادی معتقدند که شما با کمی خلاقیت می توانید بدون توجه به کوچک، بزرگی و سبک، حمام هایی زیبا با دکوراسیون سیاه و سفید داشته باشید. طراح این حمام زیبا نیز در برابر طراحی مدرن سیاه و سفید دیوار ها و کف از وسایل جانبی قدیمی مانند روشویی، صندلی و یک قاب ساده  استفاده کرده و این حمام را به سبک کانتری دکور کرده است. به یاد داشته باشید که همه ما در دنیای شلوغ و پرتکاپوی امروزی در جست و جوی فضاهای آرامش بخش هستیم. استفاده از رنگ های مناسب در طراحی و دکور حمام و سرویس بهداشتی می تواند به ما کمک کند تا در محیط های مناسب و آرامش بخش زندگی کنیم.

 

طراحی حمام به سبک کانتری

 

اگر شما نیز به سبک کانتری علاقه دارید و از دیدن وسایل آنتیک و قدمی لذت می برید، ما به شما پیشنهاد می دهیم تا به طراحی و دکوراسیون حمام بالا بیشتر دقت کنید و از آن ایده بگیرید. دکوراسیون این حمام به شکل فوق العاده ای زیبا و منحصربه فرد است و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. طراح این زیبا از وسایل جانبی جدید با طراحی قدیمی استفاده کرده است. وان سفید ساده و پایه دار با شیرآلات ظریف و مدرن این حمام واقعا زیبا و چشم نواز بوده و با دکوراسیون این حمام هماهنگ است. عموما افراد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه توجه زیادی به شیرآلات نمی کنند، در صورتی که با نصب شیرآلات مناسب در حمام و سرویس بهداشتی تفاوت و زیبایی آن به خوبی دیده می شود . پنجره بالای وان حمام این اجازه را می دهد که این وان زیبا به نقطه کانونی حمام تبدیل شود.

فراموش نکنید ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد. قفسه و کابینت ها بسیار مهم هستند چون آنها می توانند به شما در مرتب کردن حمام کمک کنند. پس شما نیز می توانید مانند تصویر بالا، از یک سبد چوبی یا حصیری زیبا با اندازه دلخواه برای قرار دادن حوله ها و پارچه های تمیز و سفید خود استفاده کنید تا هم جنبه تزئینی داشته باشند و هم بعنوان یک فضای مناسب و شیک برای ذخیره سازی وسایل به حساب آیند.

 

طراحی حمام به سبک کانتری

 

شاید در نگاه اول شما نیز با دیدن وان شیک، شیرآلات مدرن و کفپوش مرمر، تصور کنید که این حمام به سبک مدرن دکور شده است. ولی لوازم جانبی قدیمی مانند صندلی و میز ظریف کنار آن بر خلاف تصور شما، ثابت می کند که دکوراسیون این حمام به سبک کانتری می باشد. دیوار های چوبی و سبز، احساس آرامش و امنیت را به کاربر القا می کند. همچنین رنگ سبز دریایی دیوارها، فضای حمام را زیبا و جذاب کرده است. این رنگ در کنار لوازم جانبی سفید حمام مانند: وان و کفپوش مرمر سفید جذابیت بیشتری پیدا کرده و به فضای حمام حس و حالی سنتی و معاصر داده است.

 

طراحی حمام به سبک کانتری

 

طراحی و دکوراسیون این حمام کانتری زیبا و چشم نواز است. پنجره های بلند و دیوارهای سفید، فضای حمام را بسیار روشن و دلباز کرده است. شلف و قفسه های روی دیوار بسیار نمود پیدا کرده است. شما نیز سعی کنید بجای اینکه حمام و سرویس بهداشتی خود را از وسایل ذخیره سازی بزرگ و جاگیر پر کنید، از شلف ها و انواع قفسه های دیواری استفاده کنید و با قرار دادن حوله ها رنگارنگ خود بر روی آنها رنگ و بافت جدیدی را به دکوراسیون حمام خود اضافه کنید. به این ترتیب گرما و شادی را به حمام خود آورده و دیگر به یک کمد ذخیره سازی بزرگ نیازی ندارید. طراح این حمام تلاش کرده است تا با انتخاب درست لوازم جانبی قدیمی مانند روشویی کابینت باز چوبی، صندلی قدیمی و قالیچه آنتیک در کنارلوازم جانبی مدرن مانند وان و شیرآلات ظریف، جذابیت این حمام زیبا را دوچندان کند.

 

همه ما در دنیای شلوغ و پرتکاپوی امروزی در جست و جوی فضاهای آرامش بخش هستیم. استفاده از رنگ های مناسب در طراحی و دکور حمام و سرویس بهداشتی می تواند به ما کمک کند تا در محیط های مناسب و آرامش بخش زندگی کنیم. در طراحی به سبک کانتری از وسایل جانبی جدید با طراحی قدیمی استفاده می شود. از دیگر ویژگیهای سبک کانتری، استفاده از لوازم جانبی جدید و قدیمی در کنار هم می باشد.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com