منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه حمامی رویایی داشته باشیم؟

دوشنبه, 01 مرداد 1397
بازدید : 4229
نظرات : 0

لازمه اینکه یک حمام رویایی و زیبا باشد تنها تجمل و گران قیمت بودن آن نیست. برای داشتن یک حمام رویایی باید طراحی مناسب برای ایجاد فضایی با کیفیت صورت گیرد که احساس آرامش را به شما القا کند. اگر می خواهید حمامی رویایی داشته باشید، نکات طراحی ایده آل زیر را به ذهن خود بسپارید. طراحی  زیبا، انتخاب لوازم جانبی لوکس و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد.

طرح بندی و ترکیب موثر و کارآمد

 

کابینت روشویی

 

همه ی حمام ها حتی رویایی ترین آنها ها نیز به لوله کشی و تهویه مطبوع نیاز دارند. روشویی کابینتی، توالت فرنگی و سینک را در یک طرف دیوار، وان و کابین دور دوشی را در طرف دیگر دیوار  قرار دهید. مناسب ترین جا برای وان حمام در زیر پنجره می باشد زیرا هم  می توانید از نور آفتاب استفاده کنید و هم از دیدن منظره ی بیرون لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم تا قبل از انجام دکوراسیون از یک مشاور طراحی حمام کمک بگیرید زیرا به این ترتیب از اشتباهات پر هزینه جلوگیری کرده و بهترین استفاده را  از فضای حمام می برید.

سینک و روشویی کابینتی مناسب

 

روشویی کابینتی

 

سینک و کابینت روشویی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام می باشند. زیرا در عین اینکه مفید و کاربردی هستند،  بر زیبایی حمام نیز می افزایند. انتخاب نوع و سبک سینک و  کابینت روشویی به دکوراسیون شما بستگی دارد. هنگامی که شما از سینک و روشویی های کابینتی مدرن با طرح و رنگ ها خاص و منحصر به فرد استفاده می کنید، آنها به عنوان نقطه کانونی یا بخش مرکزی حمام عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با حداقل وسایل و لوازم جانبی ایجاد کنید. از این گذشته انتخاب کاسه روشویی زیر سنگی، ایده ای عالی می باشد زیرا نظافت و نگه داری از آن بسیار آسان است.

نورپردازی مناسب حمام

 

روشویی کابینتی

 

مهمترین قسمت حمام که به نورپردازی مناسب نیاز دارد، آینه است. در یک طراحی ایده آل شما باید چراغ های دیواری را در دو طرف آینه روبرو با سطح چشم و یک چراغ در بالای آینه داشته باشید. به این ترتیب نور چراغ ها  سایه ی چهره شما را از هر دو طرف و بالای صفحه از بین می برد. از این گذشته حمام باید کاملا روشن باشد. لامپ های سقفی را در جاهایی که نور بیشتری لازم دارد، مثلا در کنار قفسه، وان حمام، کابینت روشویی و کابین دوردوشی نصب کنید. بعضی از طراحان لوستر را توصیه می کنند زیرا نه فقط بر روشنایی بیشتر حمام بلکه بر ظاهر زیبا و لوکس حمام نیز کمک می کنند.

وان حمام

 

وان حمام

 

به طور معمول وان نقطه کانونی حمام می باشد و تأثیر زیادی بر سبک و دکوراسیون حمام دارد. وان ها در طرح و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد. بخصوص مدل های امروزی که در طرح ها، رنگ ها و سایزهای بسیار گوناگونی تولید می شود و در کنار ویژگی های منحصر فردشان از تکنولوژی روز دنیا در طراحی خود نیز استفاده می کنند. وان ها به دو صورت پایه دار و یا بی پایه، و یا ممکن است به شکل یک مجسمه ساده و مستطیلی باشند. اکثر مدل های مدرن و امروزی وان حمام از از موادی مانند فایبرگلاس یا آرکیلیک ساخته می شوند البته مدل های دیگری مانند وان های چدنی و استیل هم هستند که از لحاظ دوام و استحکام در سطح بالاتری نسبت به مدل های قبلی قرار می گیرند. اما مزیت اصلی مدل های آرکیلیکی و فایبرگلاس قیمت کمتر آنها است. وان را در نقطه کانونی حمام قرار دهید زیرا وان اصلی ترین عنصر حمام است. وان سفید رنگ بهترین انتخاب برای حمام است در کل سعی کنید از رنگ های روشن مانند سفید و طلایی در طراحی حمام استفاده کنید.

کابین دور دوشی

 

کابین دور دوشی

 

وقتی در مورد یک حمام رویایی فکر می کنید اولین و مهم ترین چیزی که در ذهن ما شکل می گیرد، فضای دوش گیری حمام است . دوش ، قلب هر حمام بوده ورضایت شما بسیار مهم می باشد زیرا شما با دوش گرفتن می توانید خستگی یک روز و شب کاری را از خود دور کنید.  امروزه کابین های دوردوشی پیشرفته و مجهز با طراحی های شیک و جذابی در بازار موجود می باشند که می توانند سرویس بهداشتی شما را رویایی سازند. این نوع پاراون ها از لحاظ ساختاری بسیار متنوع می باشند. مهم ترین ویژگی این کابین ها این است که علاوه بر اینکه فضای زیادی را اشغال نمی کنند ، به سیستم های جکوزی، جت های مختلف ماساژ ، سونا و .....مجهز می باشند.

کابین دوش مستطیل شکل پشت شیشه ای می تواند یک انتخاب مناسب برای حمام های بزرگ باشد . شکل مستطیل کابین، فضای بیشتری را برای دوش گرفتن به شما می دهد و درب های کشویی دسترسی به کابین را آسان می کند. این نوع کابین با دیگر وسایل براق و مدرن جلوه ی ویژه ای به حمام شما خواهد داد.

کفپوش حمام

 

کفپوش حمام

 

 انتخاب کف پوش حمام نقش مهمی در تعیین حالت کلی دکوراسیون حمام دارد. کف پوش‌های حمام در معرض آب، رطوبت، چربی، و مواد آرایشی و بهداشتی هستند و به همین دلیل دوام و بهداشت آن‌ها از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است. امروزه کفپوش های متعدد با متریال های مختلف برای حمام وجود دارند. متریال های سرامیک، چینی (پورسلین) و کاشی های وینیل (نوعی پلاستیک) نخستین مواردی هستند که به ذهن می رسند. البته این مواد واقعا هم مناسب و بادوام هستند و به همین دلیل محبوبیت بسیاری نیز دارند. اما این روزها انتخاب دیگری نیز در این زمینه وجود دارد از جمله می توان به پرسلان، چوب، سنگ های طبیعی مانند مرمر، گرانیت و سنگ های مهندسی شده مانند کورین و کوارتز اشاره کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com