منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه یک کاسه روشویی مناسب انتخاب کنیم؟

ﺳﻪشنبه, 03 بهمن 1396
بازدید : 4753
نظرات : 0

بعد از یک روز سخت ، هیچ چیزی به اندازه ی یک حمام گرم به شما آرامش نمی دهد ،بنابراین طراحی و دکوراسیون حمام بسیار مهم می باشد . در سالهای اخیر حمام و سرویس های بهداشتی دست خوش تغییرات و پیشرفت های زیادی بوده و همواره طراحی و دکوراسیون حمام یکی از دغدغه های صابخانه ها بوده است.

متداول ترین روش برای تغییر یک حمام قدیمی به حمام مدرن ، تغییر اجزای اصلی مانند : دوش، وان حمام، کابینت روشویی و کاسه روشویی می باشد . با انتخاب یک کاسه روشویی سنگی شیک و کاربردی به زیبایی حمامتان بیافزایید .

امروزه انواع مختلف کاسه روشویی مطابق با سبک های متنوع در بازار موجود است که از سبک سنتی به سبک مدرن تغییر کرده اند. بهتر است کاسه روشویی  را انتخاب کنید که با طراحی داخلی حمام شما مطابقت داشته ، وبازتاب دهنده باشد . در هر صورت انتخاب شما سبک و شخصیت شما را نشان می دهد .

انواع کاسه روشویی 

کاسه روشویی سرامیکی :

سرامیک ترکیبی از مواد طبیعی و خام می باشد . از جمله مزایای کاسه روشویی سرامیکی عبارت است از :

تمیز کردن آسان

ضد خط وخش

ضد زنگ

مقاوم در برابر مواد شوینده

کاسه روشویی رومیزی در شکل و انواع مختلف در بازار موجود می باشد . این نوع از کاسه ها محبوبیت زیادی داشته و نصب آنها بسیار آسان می باشد. شما می توانید براحتی کاسه روشویی انتخابی خود را بر روی کانتر سرویس بهداشتی قرار داده و نصب کنید. کانتر مورد نظر شما می تواند از چوب، فلز، شیشه، سنگ مرمر یا گرانیت ساخته شده باشد.

کاسه روشویی سرامیکی سفید :

اکثریت کاسه های روشویی سرامیکی ، سفید می باشد. انواع این کاسه های روشویی ظاهری لوکس و مدرن دارند  که با سبک های مختلف حمام متناسب می باشد.

کاسه روشویی های سرامیکی بلومیس دو بار پخت شده ودو بار  لعاب می خورند. این کاسه روشویی ها علاوه بر ظاهری زیبا و متفاوت، دوام و استحکام زیادی دارند وکاملا در برابر مواد شیمیایی  مقاوم هستند. پس به انتخاب خود اطمینان داشته و تردید نکنید.

کاسه روشویی سرامیکی رنگی :

اغلب کاسه روشویی های سرامیکی رنگی ، تک رنگ و یا ترکیبی از چند رنگ و در طرح و اشکال مختلف می باشند. این نوع از روشویی ها مشتری های خاص دارند ولی بدلیل رنگ روشن و جذابیت ، آنها نسبتا محبوب می باشند.

شما می توانید با انتخاب کاسه های روشویی رنگی آن را به کانون توجه تبدیل کنید . زیرا آنها مانند یک اثر هنری  جلوه ی خاصی به حمام شما میبخشند. ویژگی جالب روشویی های سرامیکی رنگی این است که هم از نظر زیبایی و هم کاربردی قابلیت دارد.

کاسه روشویی طلایی بلومیس بعد از پخت، روکش لمینت شده و در برابر خط و خش و مواد شوینده مقاوم سازی می شود و گارانتی 5 ساله دارد.

کاسه روشویی استیل و آکرلیک :

کاسه روشویی های سرامیکی نسبت به انواع کاسه روشویی های استیل و آکرلیک دوام و استحکام بیشتری دارند. تنها مزیت آنها داشتن ظاهری زیبا و متفاوت است و بیشتر جنبه ی فانتزی دارند. درصورتیکه  دوام و استحکام آنها با روشویی های سرامیکی قابل مقایسه نمی باشد.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com