منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونگی طراحی حمام و سرویس بهداشتی های مشترک

دوشنبه, 31 اردیبهشت 1397
بازدید : 5580
نظرات : 0

طبیعتا حمام های مشترک نیاز به فضای بیشتری نسبت به حمام های معمولی دارند ولی معمولا بدلیل نبود فضای کافی حمام و توالت را با هم یکی می کنند. امروزه بیشتر آپارتمان ها دارای سرویس بهداشتی مشترک هستند که مشکلات خاصی را به همراه دارند. به اشتراک گذاشتن حمام، چه با همسر، خواهر و برادر و یا فرزندانتان، می تواند یک وضعیت پیچیده باشد، مخصوصا در صبح ها زمانی که همه برای کار یا مدرسه عجله دارند. با این حال شیک بودن حمام و توالت مورد توجه است. دقت کنید که داشتن یه فضای آرامش بخش برای یک حمام اهمیت دارد. پس از یک روز کاری سخت، باید بتوان با یک حمام آب گرم، خستگی را رفع کرد. اگر فضای حمام دلگیر و خسته کننده باشد، کارایی لازم را نخواهد داشت.

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید راحت تر حمام  خود را با دیگر افراد خانواده به اشتراک بگذارید.

 

واقعیت این است از آنجا که حمام مشترک برای توالت و حمام استفاده می شود  بهتر است که یک کابینت روشویی بزرگ با کاسه روشویی دوبل انتخاب کنید. داشتن دو کاسه روشویی اجازه می دهد تا دو کاربر به طور همزمان آماده شوند، که در طول روز و بخصوص صبح  بسیار مفید است.

 

شما به فضای ذخیره سازی کافی نیاز دارید ، پس بهتر است که در انتخاب روشویی کابینتی خود بیشتر دقت کنید. زیرا بدلیل اینکه این فضا یک حمام مشترک است پس به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید و باید روشویی کابینتی را انتخاب کنید که فضای ذخیره سازی کافی داشته باشد. همه ی افراد خانواده می توانند کشوی مخصوص به خود را داشته باشند. اگر کابینت روشویی شما به اندازه کافی کشو نداشت، سبد هایی را در زیر سینک روشویی قرار دهید تا هر فرد بتواند مسئولیت نگهداری از وسایل خود را بر عهده بگیرد.

کابینت روشویی

 

آینه چیز شگفت انگیزی است. آینه ها از ملزومات دکوراسیون حمام به شمار می روند و عملکرد دوگانه، آنها را برای تقریبا هر فضایی مناسب می سازد. در حمام، آینه ها باید وجود داشته باشند. و اما در حمام های مشترک بهتر است که دو آینه در بالای کابینت روشویی نصب شود. و یا یک آینه بزرگتر انتخاب کنید که به طور یکسره بالای روشویی کابینتی را بپوشاند و دو نفر به طور همزمان بتوانند از آن استفاده کنند.

این که آیا شما دو آینه جداگانه یا یک بزرگ را انتخاب می کنید، تصمیم گیری باید براساس مقدار فضای موجود و همچنین سبک انتخاب شده برای حمام، لوازم جانبی و البته سلیقه ی شخص باشد. در مورد آینه های جداگانه یک نگاه نسبتا متقارن ایجاد می شود و این معمولا یک عنصر خاص برای فضای حمام های سنتی است. وآینه بزرگ یکسره دارای یک نگاه مدرن تر است و همچنین منجر به دیزاین یکپارچه و زیباتر در حمام های کوچک می شود.

 

در حمام های مشترک ما به مکانی نیاز داریم تا حریم خصوصی ما را حفظ کند. اضافه کردن یک دیوار و درب بین توالت و بقیه حمام می تواند حفظ حریم خصوصی ایجاد کند. برای صرفه جویی در فضای حمام درب های کشویی مناسب ترین گزینه می باشند.

روشویی کابینتی

 

اغلب طراحی حمام های مشترک محدودودیت هایی دارد ولی این دلیل نمی شود تا شما نتوانید سبک خاص و یا مورد علاقه ی خود را اجرا کنید. برای ایجاد عمق و علاقه بصری، از کاشی های رنگارنگ استفاده کنید. تم اصلی رنگ حمام را سفید و لوازم جانبی حمام رنگی را انتخاب کنید.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com