منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونگی طراحی سرویس بهداشتی مدرن با لوازم جانبی

چهارشنبه, 02 خرداد 1397
بازدید : 3633
نظرات : 0

بیشتر از یک راه برای طراحی یک حمام شیک و مدرن با دکوراسیون و تزیین کابینت روشویی و لوازم جانبی  وجود دارد. روشویی کابینتی بخش مهمی از دکور حمام و محیط آن است و طراحی آن می تواند بر قابلیت های فضا در بسیاری از موارد تاثیر بگذارد. بهتر است بدانید که  طراحی کابینت روشویی اهمیت فراوانی دارد، اما گاهی اوقات لوازم جانبی نیز می توانند به همان اندازه بر فضا ی حمام تاثیر گذار باشند. بیایید به چند نمونه طراحی خاص وشیک حمام نگاهی داشته باشیم.

 

قطعا این کابینت روشویی بسیار زیباست و ما به خصوص سادگی و خطوط خالص و ساده آن را دوست داریم. با این وجود، این سادگی با شیرآلات مدرن و دسته های ژئود، بی نظیر می شود. اگر چه در نگاه اول این شیرآلات بسیار ساده به نظر می آیند اما تاثیر بسزایی در زیبایی حمام دارند. شما می توانید این شیر آلات زیبا را در دو نوع، شیر الات با روکش برنج و یا نیکل انتخاب کنید.

 

در تصاویر بالا طراحان کابینت روشویی بر بافت زیبا و طبیعی چوب، و همچنین بر روی تفاوت های مختلف رنگی آنها تاکید دارند. اکثر قطعات ترکیبی از رنگ ها در طرح های خود هستند و همه ی کابینت های روشویی با خطوط ساده و یکدست و ظاهری شیک و متنوع در چشم بیننده بسیار خیره کننده به نظر می آیند.

در تصویر بالا کابینت روشویی حمام در واقع یک میز کنسول است و دارای ساختاری از میله های فلزی است که با دست و به دقت جوشکاری و ساخته شده است. این قطعه بسیار هنری و دارای سبکی خاص می باشد. صفحه کابینت روشویی از چوب ساج ساخته شده است. کاسه روشویی و دیگر  لوازم جانبی با طراحی پیچیده هندسی زیبایی کابینت روشویی را دوچندان کرده اند و این طراحی شیک کاملا خاص است.

سینک دستشویی کابینت روشویی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. جزئیات زیادی در سینک روشویی وجود دارد که می تواند بر روی طراحی حمام تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، رنگ سینک می تواند تاثیر زیادی بر طراحی کل فضای حمام داشته باشد. اندازه و شکل سینک روشویی نیز مهم است و باید به گونه ای انتخاب شود که با کابینت روشویی و دیگر لوازم جانبی حمام هارمونی داشته باشد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com