منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

20 مدل کابینت روشویی دیواری + مزایای روشویی کابینتی

پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1397
بازدید : 6947
نظرات : 0

روشویی کابینتی دیواری علاوه بر جلوه ای که به سرویس بهداشتی می دهد، از لحاظ کاربردی هم بسیار مفید هستند. این مدل روشویی کابینتی معمولا برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.

 

روشویی کابینتی دیواری

 

فروشگاه مدرن بلومیس بیش از بیست سال است که در زمینه ی تولید و فروش انواع روشويي ديواري PVC فعالیت می کند. برای مشاوره رایگان با شماره 88617235 تماس بگیرید.

 

مزایای روشویی کابینتی دیواری

قابلیت سفارشی بودن از مهمترین مزایای روشویی دیواری به شمار می آید. از آنجا که آنها  بر روی دیوار نصب می شوند، شما می توانید مکان آن را به دلخواه خود انتخاب کنید. از این گذشته چون روشویی های دیواری بر روی دیوار نصب می شوند و لازم نیست که روی یک سطح پایدار و مسطح قرار بگیرند ، تولید کنندگان و طراحان خلاق می توانند بر روی آنها طرح و سبک های خاص و منحصر به فردی را اجرا کنند.

 

روشویی دیواری

بهتر است برای نصب روشویی کابینتی دیواری از افراد ماهر و متخصص کمک بگیرید زیرا فریم های روشویی باید درست تنظیم شده و به لنگرهای قوی متصل گردد. اما با وجود این، شما می توانید به آسان آنها را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهید. با توجه به روش های نصب و راه اندازی منحصر به فرد، اغلب روشویی های کابینتی دیواری حتی از مدل های معمولی کابینت روشویی محکم تر هستند و در محیط مرطوب مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.

از دیگر مزایای روشویی کابینتی دیواری، حجم فضایی است که می تواند در حمام شما آزاد باشد. فضای اضافی آزاد در حمام دو هدف مهم را دنبال می کند :

* ایجاد حمام بزرگتر

*داشتن فضای بیشتر برای سازماندهی و نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی

 

 

آموزش نصب روشویی کابینتی دیواری

 

نصب روشویی های کابینتی دیواری در افزایش دید بصری حمام نقش بسزایی را ایفا می کنند. امروزه در حمام های مدرن از وسایلی مانند کابین دور دوشی، وان حمام، توالت فرنگی و روشویی کابینتی و... استفاده می شود. از آنجاییکه معمولا حمام ها کوچک هستند در نتیجه فضای خالی زیادی برای رفت و آمد باقی نمی ماند. بنابراین شما می توانید یک سبد مناسب در فضای زیر روشویی دیواری قرار دهید و از آن برای نگه داری از لوازم آرایش، بهداشتی و حوله ها استفاده کنید. یا شما می توانید این فضا را به طور کامل پر نکنید، زیرا باعث ایجاد توهم بیشتر حمام می شود. احساس می کنید حمام شما بزرگتر از اندازه واقعی است و می توانید فضای راحت تر و آرامش بخش بیشتری داشته باشید.

 

نصب روشویی کابینتی

 

چرا کابینت روشویی دیواری در بین مردم بیشتر محبوب است؟

اساسا، محبوبیت محبوبیت را افزایش می دهد، و به عنوان چیزی که بارها و بارها به تصویب می رسد، مردم بیشتر و بیشتر به این نتیجه دلخواه اعتماد می کنند، این روند تا زمانی ادامه می یابد که یک نمونه ی جدید با سبکی کاملا متفاوت جایگزین نمونه ی قدیمی شود. خب، مردم بیشتر تمایل دارند تا "چیز جدید شگفت انگیزی" را بخواهند، زیرا باعث ایجاد احساس تعلق می شود. اما در هر چیزی جرقه ی اولیه خیلی مهم است زیرا باید بتواند اعتماد افراد را به خود جلب کند. در مورد روشویی کابینت دیواری، این جرقه احتمالا ظاهر منحصر به فرد، آینده نگری و ظرافت آن است. هنگامی که آنها در صحنه ظهور کردند، هیچ نمونه و سبک دیگری از کابینت روشویی دیواری در بازار وجود نداشت که بتواند جایگزین مناسبی برای روشویی دیواری باشد. آنها تنها به دلیل ظاهرشان متفاوت بودند، بدون اینکه تفاوت چندانی با دیگر روشویی ها داشته باشند.

 

اغلب روشویی های کابینتی دیواری حتی از مدل های معمولی کابینت روشویی محکم تر هستند و در محیط مرطوب مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. نصب روشویی کابینتی دیواری در افزایش دید بصری حمام نقش بسزایی را ایفا می کند. این مدل روشویی کابینتی برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

 

روشویی دیواری

 

کابینت روشویی دیواری

 

روشویی کابینتی دیواری

 

روشويي ديواري

 

آموزش نصب روشویی کابینتی

 

نصب روشویی کابینتی

 

آموزش نصب روشویی کابینتی دیواری

 

نصب روشویی کابینتی

 

آموزش نصب روشویی کابینتی

 

روشويي ديواري

 

روشویی کابینتی دیواری

 

کابینت روشویی دیواری

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com