منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

کابینت روشویی چوبی

یکشنبه, 16 اردیبهشت 1397
بازدید : 5175
نظرات : 0

بسیاری از افراد دوستدار طبیعت علاقه مندند که در طراحی و دکوراسیون منزل از وسایلی استفاده کنند که آنها  را به طبیعت نزدیک کند. بنابراین آنها تلاش میکنند که بیشتر از وسایلی مانند مبلمان و تابلو های چوبی در طراحی و دکوراسیون منزل به کار برند. اما در بعضی از فضاها ممکن است احساس کنید که چه کاری می توانید انجام دهید. به عنوان مثال، حمام رادر نظر بگیرید به جز آینه ی چوبی، چه چیز دیگری می تواند به فضای شما رنگ و بوی طبیعت و تا حدودی زرق و برق روستایی ببخشد. شما ممکن است روشویی چوبی و سنگی یا کاسه روشویی چوبی را در نظر بگیرید. کابینت های روشویی چوبی سبک های مختلفی دارند ، بنابراین با انتخاب آنها می توانید فضای حمام خود را با سطح کاملا جدید روستایی طراحی کنید. به کابینت های روشویی چوبی زیر دقت کنید و ببنید که کدام یک با فضای حمام شما مناسب است؟

 

روشویی چوبی جدید

 

هنگامی که شما کلمات "روستایی" و "حمام" را می شنوید، ممکن است چیزی شبیه به این نظر داشته باشید. اگر شما واقعا این احساس را دارید بهتر است که یکی از مناسب ترین انواع مختلف کابینت روشویی چوبی را انتخاب کنید. علاوه بر اینکه انتخاب یک روشویی چوبی دستشویی شیک می تواند منبع الهام بخش حمام شما باشد بر زیبایی آن نیز می افزاید.

 

روشوی چوبی

 

مسلما، هنگامی که شما بعد از یک روز کاری بدنبال یک فضای آرامبخش مانند حمام هستید، ممکن است که نخواهید یک قطعه چوب سنگین، فضای بصری شما را مسدود کند. پس بهتر است که در انتخاب روشویی کابینتی چوبی بیشتر دقت کنید و کابینتی زیبا ، مدرن و متناسب با فضای حمام خود انتخاب کنید .

 

کابینت چوبی

 

ممکن است شما نیز مانند بعضی از مردم به هیچ وجه به کابینت های روشویی تمام چوب و بزرگ علاقه ای نداشته باشید. پس چگونه می توانید به فضای حمام خود حس روستایی و طبیعت را منتقل کنید؟ به تصویر بالا دقت کنید. شما می توانید از یک قطعه چوب روغنی لبه دار استفاده کنید و آن را بر روی پایه های فلزی قرار دهید. به این ترتیب شما یک کابینت روشویی چوبی باز دارید که فضای حمام را شگفت انگیز جلوه می دهد.

 

روشویی چوبی و سنگی

 

کابینت چوبی نیمه باز نیز بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. شما می توانید از فضای باز کابینت روشویی برای نگه داری وسایل آرایشی و بهداشتی استفاده کنید. به تصویر بالا نگاه کنید. روشویی چوبی جدید چوبی با کاسه روشویی زیر سنگی بسیار دلنشین و خیره کننده است. روشویی چوب کاملا با وسایل تزیینی و آنتیک هماهنگ می باشد. شما می توانید با قرار دادن وسایل آنتیک و لوکس مانند یک کاسه روشویی خیلی زیبا و مدرن بر روی کابینت روشویی بر زیبایی حمام اضافه کنید.

 

روشویی چوب

 

بعضی از افراد روشوی چوبی با تن رنگ روشن را بیشتر می پسندند. زیرا علاوه براینکه به فضا حس شادابی و سر زندگی می دهد بسیار آرامبخش است. در تصویر بالا کابینت روشویی چوبی و آینه با قاب چوبی روشن فضایی کاملا شاد ایجاد کرده است.

 

کابینت روشویی چوبی

 

اگر به نجاری مهارت دارید قطعا دوست دارید تا از مهارت خود در طراحی منزل استفاده کنید. به شما پیشنهاد می دهیم که خودتان شخصا کابینت روشویی را با توجه به فضای حمام طراحی کرده و بسازید. کابینت های سفارشی به زیبایی فضای حمام را کامل می کنند.

 

ممکن است شما به حمامی با فضای روستایی علاقه مند باشید ولی کابینت روشویی چوبی با یک رنگ خسته کننده را نپسندید؟ آیا گزینه ی دیگری به جز کابینت روشویی دارید؟ به یک کابینت روشویی با صفحه ی بتنی فکر کنید! این متریال محبوب به شما بافتی را ارائه می دهد که علاوه بر اینکه فضای حمام را روستایی میکند یک نگاه خنثی و یک زیبایی خیره کننده ای نیز به حمام می دهد.

 

 

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com