منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

کاسه روشویی های جدید زیبا شیک و گران قیمت

دوشنبه, 11 تیر 1397
بازدید : 5550
نظرات : 0

روشویی کابینتی وکاسه روشویی از مهمترین ارکان فضای سرویس بهداشتی محسوب می شوند. در واقع سینک های روشویی عاملی هستند که با انتخاب صحیح آن ها به سادگی می توانید جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی ببخشید. اگر چه کاسه روشویی برای شستن دست و صورت استفاده می شود و کارآیی ساده ای دارد ولی با این وجود جنس و رنگ و طرح کاسه روشویی می تواند روی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیرگذار باشد. کاسه روشویی بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی برای حمام طراحی شود، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می تواند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشد.

 هر روز انواع مدل های جدید کاسه روشویی در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده اند. طراحان طیف گسترده ای از سبک ها کاسه روشویی را در مدل های مختلف طراحی می کنند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند. شما می توانید با کمک گرفتن از یک طراح داخلی و انتخاب لوازم جانبی خاص و متفاوت حمامی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

همانطور که گفته شد: روشویی کابینتی و کاسه روشویی بخش مهمی از دکور حمام و محیط آن است و طراحی آن می تواند بر قابلیت های فضا در بسیاری از موارد تاثیر بگذارد. در اینجا ما تصمیم داریم کاسه روشویی های خاص، زیبا، گران قیمت و ازجنس کوارتز را به شما معرفی کنیم. 

 

کاسه روشویی کوارتز 

 

اگر چه کاسه روشویی برای شستن دست و صورت استفاده می شود و کارآیی ساده ای دارد ولی با این وجود جنس، طرح و رنگ کاسه روشویی می تواند روی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیرگذار باشد. ما هرگز کاسه روشویی را به عنوان یک قطعه گران قیمت برای خانه و یا چیزی که می تواند لوکس باشد، در نظر نمی گیریم. اما اگر می خواهید یک روشویی لوکس با کاسه روشویی ویژه داشته باشید، چیزی که منحصر به فرد ،خاص و همچنین واقعا لوکس باشد، پس شما می توانید یک کاسه روشویی کوارتز از برند معروف گیکاردو را خریداری کنید. این کاسه روشویی های زیبا واقعا ویژه هستند، زیرا از یک ماده خاص، سنگ طبیعی گرانیت در ترکیب با کوارتز کامپوزیت ساخته شده اند.

 

کاسه روشویی

 

این کاسه های روشویی، گرد و یا مانند دیگر کاسه بیضی نیستند، بلکه شکل آنها مربع است. علاوه بر این، این کاسه های روشویی شیک و جالب از یک بلوک سنگی گرانیت گران بها ساخته شده اند. مطمئنا متریال سازنده ی این روشویی ها بسیار گران است که کاسه روشویی را نیز باارزش کرده است.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com