منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

انواع متریال های مختلف صفحه کابینت روشویی

شنبه, 27 مرداد 1397
بازدید : 5369
نظرات : 0

سرویس بهداشتی فضای اصلی و مورد نیاز هر ساختمان می باشد. اگر چه این فضا بسیار ساده است، ولی می توان این فضای کوچک و ساده را با ترکیب روشویی با صفحه کابینت خاص، قفسه های زیبا و دکور جالب بسیار جذاب و خوشایند کرد. به علت کوچکی  فضا، باید در انتخاب الگوها و بافت ها دقت لازم را بکار برد  و از ترکیب مواد و عناصر مختلف اجتناب کرد. صفحه کابینت روشویی کابینتی یکی از لوازمات ضروری در هر ساختمان است .از رنگ و طراحی فضای سرویس بهداشتی و همینطور استفاده از محصولات با کیفیت نباید غافل شد . انتخاب یک صفحه کابینت مناسب و منحصربه فرد در کنار یک آویز زیبا ، آینه ها، شیرآلات مناسب و ...  می توان فضای حمام را متفاوت ساخت.‌‌‌‌‌

کابینت روشویی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام می باشد. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید. انتخاب نوع و سبک کابینت روشویی به دکوراسیون شما بستگی دارد. روشویی کابینتی های جدید وبسیار شیک پتانسیل تبدیل حمام معمولی به یک فضای آرامش بخش و جذاب را به خوبی دارند. هنگامی که شما از انواع مدل های روشویی های کابینتی دار مدرن با صفحه کابینت زیبا و مناسب استفاده می کنید، آنها به عنوان نقطه کانونی یا بخش مرکزی حمام عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با حداقل وسایل و لوازم جانبی ایجاد کنید.

 

انواع متریال صفحات روشویی کابینتی

 

صفحات کابینت روشویی از متریال های مختلفی مانند: سرامیک، سنگ مرمر، ، سنگ گرانیت، چوب، سنگ کورین، کوارتز و ... ساخته شده است. طراحان و تولید کنندگان کابینت روشویی برای جلب مشتری بیشتر و رقابت با یکدیگر هر روز روشویی هایی جدید  با طراحی های زیبا و شگفت انگیز به بازار روانه می کنند. تولید کنندگان پل ارتباطی بین خود و مشتریان را حفظ می کنند و از پیشنهادات، انتقادات و درخواست های آنها با روی باز استقبال می کنند. صفحات کابینت ضدآب از هر نوع متریالی که باشند، مطمئنا متناسب با سبک دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی انتخاب می شوند و عملکرد بالایی دارند. این متریال های پرفروش و محبوب می توانند الهام بخش طراحی مجدد حمام باشند. در این بخش ما قصد داریم متریال های مختلف صفحه کابینت روشویی را به شما معرفی کرده و مورد ارزیابی قرار دهیم تا شما  بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

کابینت روشویی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام می باشد. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید. صفحات کابینت روشویی از متریال های مختلفی مانند: سرامیک، سنگ مرمر، ، سنگ گرانیت، چوب، سنگ کورین، بتن و ... ساخته شده است. این متریال های پرفروش و محبوب می توانند الهام بخش طراحی مجدد حمام باشند.

 

صفحات کابینت چوبی

 

صفحات کابینت چوبی

 

صفحات کابینت روشویی چوبی، زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای حمام و سرویس به داشتی شما می دهد. متریال چوب یک ماده ی طبیعی در یک طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای حمام های زیبا با دکوراسیون سبک سنتی و مدرن می باشد. صفحات کابینت چوبی زیبایی و گرما دارند و استرس را از ما دور می کنند.  متریال چوب کاملا بادوام است و به ما دهها سال خدمات ارائه می دهد. در نهایت، صفحات چوبی احیا شده یک مصالح ساختمانی سبز است. ودر مقابل صفحات چوبی احیا شده گران هستند و تبدیل آنها به صفحه کابینت زمان وکار بسیار می برد. صفحات چوب، اگر به درستی مهر و موم شده باشند، می توانند آنتی باکتریال باشند بنابراین اطمینان حاصل کنید که صفحات از ابتدا به خوبی مهر و موم شوند. این صفحات ضد آب نمی باشند. در تصویر بالا، طراحی حمام به سبک سنتی می باشد. صفحه کابینت چوبی براق با طراحی روشویی کابینتی شیک و قدیمی هماهنگ است. نورپردازی مناسب در کنار قاب زیبای چوبی آینه ی بالای روشویی و شیرآلات لوکس حمام بسیار چشمگیر است.

صفحات کابینت بتنی

 

صفحات کابینت روشویی بتنی

 

صفحات بتنی یکی از جدیدترین انواع متریال ضد آب صفحه کابینت روشویی کابینتی می باشد. نوآوری های جدید در ساخت فرم بتن بدان معنی است که صفحات کابینت بتن مدرن نسبتا سبک هستند و می توانند در یک مجموعه ای از رنگ ها تولید شوند. صفحات بتنی از جدیدترین مخلوط های بتن هستند که با کمک مواد افزودنی می توان آنها را نازک تر کرد و بنابراین این صفحات سبک و در عین حال با قدرت برای صفحات کابینت روشویی مناسب هستند. از آنجایی که بتن دارای یک نگاه معاصر و تا حدودی صنعتی است، صفحات کابینت بتنی برای صاحبان خانه هایی مناسب است که به دنبال صفحه کابینت مدرن و تمیز برای حمام خود هستند. مقاومت قطعا یکی از دلایل اصلی انتخاب صفحه کابینت بتنی است. این متریال بسیار با دوام و سخت است و به راحتی تراشیده نمی شود. شما می توانید صفحات کابینت روشویی بتنی را در هر شکل ، بافت و رنگ دلخواه سفارش دهید.

در دکوراسیون حمام بالا، طراح با جسارت تمام برای دیوار پشت روشویی و  صفحه کابینت روشویی از متریال بتن استفاده کرده است. ترکیب این دو واقعا زیباست. انتخاب روشویی کابینتی دیواری باز و شیرآلات مدرن و شیک بر زیبایی این فضا افزوده است.

صفحات کابینت مرمر

 

صفحات کابینت روشویی مرمر

 

صفحه کابینت مرمر با ظرافت کلاسیک خود حمام  شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با دیگر لوازم جانبی و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. محبوبیت صفحه کابینت مرمر روز به روز در حال افزایش است و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد. صفحه کابینت سنگ مرمر طیف غنی از رنگ ها را دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. علاوه بر این صفحه کابینت مرمر کابینت روشویی دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است. صفحه کابینت سنگ مرمر متخلخل است، در برابر مواد شوینده ی اسیدی مقاومت زیادی ندارد و توسط اقلام سنگین شکسته و یا ترک خورده می شود.

به تصویر بالا دقت کنید. طراح کابینت روشویی باز دو نفره با صفحه کابینت مرمری بژ ضخیم را برای دکور این حمام بزرگ انتخاب کرده است. فضای باز زیر روشویی کابینتی و کابینت دیواری، بهترین مکان برای نگهداری از وسایل بهداشتی و آرایشی می باشد. شیرآلات شیک، نورپردازی مناسب و بک اسپلش سنگی، زیبایی این روشویی کابینتی لوکس و مدرن را دو چندان کرده است.

صفحات کابینت گرانیت قهوه ای

 

صفحات کابینت روشویی گرانیت

 

صفحات کابینت سنگ گرانیت بسیار زیبا و پرزرق و برق هستند. این صفحات از ظرافت کلاسیک و دوام قابل ملاحظه ای برخوردار هستند. روشویی کابینتی با صفحات گرانیت مزایایی از قبیل زیبایی چشم گیر، کیفیت عالی، قدرت و دوام بالا را دارا می باشند و در برابر خراشیدگی، گرما و لکه مقاوم بوده و به آسانی تمیز می شوند.

صفحات گرانیتی روشویی کابینتی با رگه های کرمی و قهوه ای، مانع از سنگین شدن دکور فضای حمام می شود. طراح از آنجا که  صفحات گرانیت به حد کافی تیره هستند، تلاش می کند تا با نصب دیوار سفید پشت روشویی کابینتی، تعادل را برقرار کند. نصب آینه ی بزرگ در بالای روشویی، نورپردازی مناسب و گلدان گل فضای حمام را تلطیف کرده است.

 

صفحات کابینت روشویی چوبی، زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای حمام و سرویس به داشتی شما می دهد. صفحات بتنی یکی از جدیدترین انواع متریال ضد آب صفحه کابینت روشویی کابینتی می باشد. صفحه کابینت سنگ مرمر طیف غنی از رنگ ها را دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. صفحات روشویی گرانیت از ظرافت کلاسیک و دوام قابل ملاحظه ای برخوردار هستند.

 

صفحات کابینت سنگ آهک

 

صفحات کابینت روشویی سنگ آهک

 

سنگ آهک یک ماده ارگانیک است که بیشتر به سنگ مرمر شباهت دارد، اما صفحه کابینت روشویی سنگ آهک نسبت به صفحه کابینت مرمر سخت تر و مقاومت بیشتری دارد. سنگ آهک بدلیل سطح صاف، خاکستری و تنوع رنگ طبیعی از گزینه های مناسب صفحه کابینت روشویی به حساب می آید. صفحات روشویی کابینتی سنگ آهک براق، یکی از بهترین متریال های صفحه کابینت روشویی در حمام های مدرن و لوکس می باشد. ظاهر لوکس و درخشان این صفحات روشویی کابینتی با طراحی و الگوهای ظریف خیره کننده است. در تصویر بالا، کابینت روشویی با صفحه کابینت براق،  قاب زیبا و درخشان آینه و نورپردازی عالی سحرانگیز است.

صفحات کابینت شیشه ای

 

صفحات کابینت روشویی شیشه ای

 

صفحات کابینت شیشه ای بازیافت شده و یا ساخته شده از انواع دیگر شیشه ها، ظاهری منحصر به فرد و زیبا دارند که برای حمام و سرویس های بهداشتی با طراحی های مختلف بسیار مناسب می باشند. صفحات کابینت شیشه ای روشویی بسیار بادوام، محکم و غیر متخلخل هستند. درنتیجه نگهداری و تمیز کردن آنها آسان است. این صفحات در برابر حرارت و لکه مقاوم بوده و مستعد شکاف و یا ترک خوردگی نیستند. صفحات کابینت شیشه ای حمام نور را تقویت کرده و دید بصری را گسترش می دهند، به ویژه اگرکه یک کاسه روشویی لوکس شیشه ای بر روی آن قرار بگیرد. روشویی کابینتی چوبی با صفحه کابینت شیشه ای برای طراحی و دکوراسیون حمام سبک معاصر بسیار مناسب است.

صفحات کابینت کورین

 

صفحات کابینت روشویی بتنی

 

اجرای صفحات کورین برای سطح رویه کابینت روشویی، بهترین انتخاب است. زیرا صفحه کابینت کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارد. سینک روشویی کورین از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آنها از ویژگیهای منحصر به فرد سنگ کورین است. هم چنین به دلیل تخلخل و نفوذ پذیری سطح کورین، این متریال به راحتی تمیز شده و به درون آن لکه نفوذ نمی کند، از رشد و نمو قارچ، باکتری و کپک نیز جلوگیری می کند و مقاومت زیادی در برابر گرما دارد.کورین را می توان با مواد ضدعفونی کننده ی معمولی تمیز کرد، احتیاج به درز گیری سالیانه ندارد و در صورت آسیب دیدگی، می توان با سنباده و مواد پر کننده آن را ترمیم کرد. در تصویر بالا، طراح با انتخاب روشویی کابینتی سفید با سینک روشویی کورین دکوراسیون این حمام زیبا را تکمیل کرده و آویزهای زیبا و پرنور بر زیبایی این روشویی افزوده است.

صفحات کابیت لمینتی

 

صفحات کابینت روشویی بتنی

 

صفحات لمینتی روشویی کابینتی بسیار محبوب هستند چراکه آنها مقرون به صرفه بوده و طیف وسیعی از رنگ ها و الگوها را شامل می شوند. این صفحات اغلب به عنوان ورقه های پلاستیکی نامیده می شوند، زیرا سطوح پلاستیک هستند. ورقه های پلاستیکی سخت و نسبتا با دوام است. صفحه کابینت لمینتی روشویی کابینتی حمام در انواع گسترده ای از رنگ ها و الگوهای مختلف در دسترس هستند. صفحات کابینت لمینتی یکی از ارزانترین انواع صفحات ضد آب هستند که با قیمت بسیار پایین تر از گرانیت، کوارتز، کاشی و غیره هستند. صفحات لمینتی در صد ها طرح و رنگ وجود دارند و شما می توانید انتخاب وسیع تری داشته باشید. برای پاکسازی، هیچ چیز ساده تر از صفحات کابینت لمینیت وجود ندارد زیرا  سطح جامد این صفحات بدون منفذ است و با یک دستمال یا اسفنج  به راحتی تمیز می شود. این روشویی کابینتی زیبا در کنار شیرآلات مدرن وشیک بسیار خیره کننده و چشمگیر است.

 

صفحه کابینت روشویی سنگ آهک نسبت به صفحه کابینت مرمر سخت تر و مقاومت بیشتری دارد. صفحات کابینت شیشه ای، نور را تقویت کرده و دید بصری را گسترش می دهند. سینک روشویی کورین از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آنها از ویژگیهای منحصر به فرد سنگ کورین است. صفحات لمینتی روشویی کابینتی بسیار محبوب هستند چراکه آنها مقرون به صرفه بوده و طیف وسیعی از رنگ ها و الگوها را شامل می شوند.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com