منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

10 مدل روشویی دستشویی سلطنتی لوکس و جذاب

شنبه, 28 مهر 1397
بازدید : 10611
نظرات : 4

از آنجا که کابینت روشویی در دکوراسیون حمام نقش بسیار مهمی دارد، لازم است که در انتخاب آن بیشتر دقت کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از خرید کابینت روشویی نکاتی را در نظر بگیریم. به عنوان مثال، از خودتان سوال کنید که به چه نوع کابینت روشویی نیاز دارید؟ کابینت روشویی بزرگ یا کوچک ؟ چه نوع کاسه روشویی را ترجیح می دهید؟ کاسه روشویی تک یا دوبل؟ معمولا روشویی کابینتی سلطنتی، انتخابی ایده آل برای حمام های مستر یا برای فضاهای مشترک یا خانوادگی به سبک کلاسیک است.

مدل روشویی دستشویی سلطنتی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام و سرویس بهداشتی کلاسیک می باشد. مدل روشویی سلطنتی علاوه بر جلوه ای که به سرویس بهداشتی می دهد، از لحاظ کاربردی هم بسیار مفید هستند. معمولا از روشویی های کابینت دار برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.

 

 

مدل روشویی دستشویی سلطنتی

 

ویژگی‌های مدل روشویی کابینتی سلطنتی

 

1-سبک کلاسیک

سبک کلاسیک یکی از سبک­‌های مورد پسند بسیاری از مردم به خصوص در بین نسل های قبل می باشد. در طراحی روشویی دستشویی سلطنتی، هم برای کابینت و هم برای قاب آینه از ویژگیهای سبک کلاسیک استفاده شده است. حکاکی و ابزارخوری های قوی روی قاب آینه و کابینت روشویی را به خوبی بر روی مدل روشویی دستشویی سلطنتی مشاهده می کنید.

 

2- آینه بزرگ و کابینت 

معمولا روشویی های سلطنتی دارای آینه بزرگ و کابینت می باشند که زیبایی و حالت سبک کلاسیک در آنها به خوبی نمایان است. فراموش نکنید که مدل روشویی کابینتی سلطنتی حمام خود را به گونه ای انتخاب کنید که دارای فضایی زیاد و مناسب باشد تا بتوانید لوازم آرایشی و بهداشتی خود را در کابینتها جای دهید.

 

3-کیفیت بالا در كابينت روشويي كلاسيك

استفاده از مواد با کیفیت در تمام قسمت‌های روشویی سلطنتی، اعم از کاسه روشویی، شیرآلات و… یکی از ویژگی‌های محصولات بلومیس ( بهترین مارک روشویی ایرانی ) می باشد. بهترین مارک روشویی کابینتی سلطنتی را در فروشگاه بلومیس پیدا خواهید کرد. بیشتر روشویی های کابینتی از جنس PVC  می باشد.  مقاومت خوب در برابر رطوبت و ضربه از جمله مزایای مهم استفاده از PVC در کابینت روشویی می باشد که بر طول عمر آنها می افزاید. در ادامه با هم  نمونه هایی زیبا از انواع مدل روشویی کابینتی سلطنتی را مشاهده می کنیم!!!

 

 

بهترین مارک روشویی کابینتی

 

مدل روشویی سلطنتی

 

كابينت روشويي كلاسيك

 

روشویی سلطنتی سفید

 

بهترین برند روشویی ایرانی

 

مدل روشویی کابینتی سلطنتی

 

روشویی دستشویی سلطنتی

 

مدل روشویی دستشویی سلطنتی

 

روشویی سلطنتی

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com