منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

ترفند های جدید در نوسازی حمام و سرویس بهداشتی مدرن

شنبه, 21 اردیبهشت 1398
بازدید : 4106
نظرات : 0

معمولا دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خیلی مورد توجه صاحبان خانه نیست و این یک اشتباه فاحش است، زیرا این فضا، مانند هر یک مکان دیگری، دارای پتانسیل زیادی است. اگرچه نوسازی حمام و سرویس بهداشتی جزو گران ترین کارهای طراحی داخلی محسوب می شوند ولی نگران نباشید. زیرا طراحان و متخصصان فن ایده های مختلفی را ارائه می دهند که می تواند به زیباتر شدن دکور فضای حمام شما کمک کند و صد البته برخی از این ایده ها واقعا ساده، ارزان و با هر بودجه ای قابل تنظیم هستند.

 

استفاده از توالت فرنگی وال هنگ در دکوراسیون حمام

 

لوازم جانبی مدرن و پیشرفته، امکانات رفاهی و توجه به جزئیات، می تواند حمام شما را به  فضایی رویایی و مجلل تبدیل کند. در هر نوع سبک و طراحی وسایلی مانند روشویی کابینتی، توالت فرنگی، کاسه روشویی، وان و کابین دوردوشی جایگاه ویژه ای دارند. اما جدا از انتخاب هر نوع سبکی بهتر است به اصول طراحی جهانی نیز توجه کنید زیرا رسیدن به موفقیت را برای شما آسانتر می کند. اگر چه دکوراسیون و طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی سخت و انتخاب رنگ مناسب حتی سخت تر می باشد.

نوسازی حمام و سرویس بهداشتی ممکن است کاری سخت و دشواری به نظر برسد اما همیشه راه حلی برای تسهیل هر کار سختی وجود دارد که این مورد نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر کاری اگر روی اصول و با برنامه پیش ببرید مطمئن باشید کار نه تنها برایتان سخت و خسته کننده نیست بلکه از انجام آن نیز لذت خواهید برد.با توجه به نکاتی که در اینجا اعلام می کنیم می توانید بدون داشتن بودجه های آسمانی و زیاد هم حمام و سرویس بهداشتی قدیمی خود را بازسازی کنید. با بلومیس همراه شوید.

 

لوازم جانبی مدرن و پیشرفته، امکانات رفاهی و توجه به جزئیات، می تواند حمام شما را به  فضایی رویایی و مجلل تبدیل کند. طراحان و متخصصان فن ایده های مختلفی را ارائه می دهند که می توانند به زیباتر شدن دکور فضای حمام شما کمک کند و صد البته برخی از این ایده ها واقعا ساده، ارزان و با بودجه شما همخوانی دارند.

 

استفاده از گیاهان در دکوراسیون حمام

 

استفاده از گیاهان در دکوراسیون حمام

 

برای زیباتر کردن سرویس بهداشتی تعویض تجهیزات، شیرآلات و هزینه های گزافی را که برایتان خرج برمی دارد را فراموش کنید. استفاده از گیاهان در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی یک ایده عالی و بی نظیر است، زیرا آنها نه تنها تازه و سرزنده هستند، بلکه به تمیز کردن هوا نیز کمک می کنند. بسیاری از گیاهان متناسب با محیط حمام هستند، از رطوبت لذت می برند و برای رشد به نور زیاد نیاز ندارند. فراموش نکنید در یک حمام، آراستگی و زیبایی یک کلید به حساب می آید چرا که حمام تمیز ترین فضا در خانه است. از یک گلدان استفاده کنید و حتی از داشتن یک صابون مناسب، حوله ای مناسب و یک قالیچه مناسب نیز غافل نباشید.

 

استفاده از فریم های مشکی در دکوراسیون حمام

 

استفاده از فریم مشکی در دکوراسیون حمام

 

به طور کلی فریم های مشکی به دور کابین دور دوشی، درها و پنجره ها نگاه بسیار متفاوتی به دکوراسیون فضای شما می دهد. به یاد داشته باشید استفاده از سطوح  سیاه در دکوراسیون حمام می تواند حس و حال طبیعی و خوبی را در محیط حمام و سرویس بهداشتی به گردش درآورد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح از فریم مشکی به دور کابین دور دوشی استفاده کرده و توانسته است آن را به نقطه کانونی حمام تبدیل کند. صفحه کابینت و شیرآلات سیاه با قاب سفید آینه بالای روشویی کابینتی دیواری کنتراست جذابی ایجاد کرده است.

اگر همه نکات مهم در طراحی و دیزاین حمام و سرویس بهداشتی را در نظر داشته باشید، حمام هایی با طراحی سیاه می توانند شما را در فضایی بشدت فریبنده، بی نظیر و در نهایت زیبایی قرار دهند. برای استفاده از رنگ سیاه در سرویس بهداشتی و حمامتان بهتر است، آن را با رنگ سفید براق ترکیب کنید. این تضاد و کنتراست سحرانگیز و دوست داشتنی است و هرگز از مد نمی افتد.

 

استفاده از قفسه ها در دکوراسیون حمام

 

استفاده از قفسه ها در دکوراسیون حمام

 

گاهی اوقات برای ساماندهی مفید فضای حمام، لازم به صرف کردن هزینه ی زیاد نیست و فقط با انجام ایده های خلاقانه و هوشمندانه می توانید به اهداف خود برسید. این روزها، کمبود فضا یکی از بزرگترین چالش ها در طراحی و دکوراسیون حمام به شمار می آید زیرا فضای کافی برای نگه داری و قرار دادن همه ی لوازم جانبی مانند روشویی کابینتی، وان، توالت فرنگی و... در حمام وجود ندارد و همین مسئله منجر به شلوغی و بی نظمی آن خواهد شد. ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد.

 

استفاده از سینک پدالی در دکوراسیون حمام

 

استفاده از سینک پدالی در دکوراسیون حمام

 

سینک های پدالی از ساده ترین انواع سینک های روشویی به شمار می آیند. البته که این سادگی از ظرافت و زیبایی آنها کم نکرده است. با وجود اینکه استفاده از سینک پدالی در حمام و سرویس بهداشتی در گذشته بسیار مرسوم بوده است ولی اخیرا ما شاهد باز شدن این سبک خاص در دکوراسیون فضای حمام هستیم. با توجه به این که امروزه استفاده از این سبک روشویی ها بسیار غیر معمول است، مطمئنا می توانید با انتخاب آنها در نوسازی حمام، نگاهی متفاوت و خاص به فضای بهداشتی خود بدهید. در تصویر بالا، طراح  این حمام بزرگ را با سینک روشویی پدالی ساده دکور کرده است. آینه بلند بالای سینک روشویی به خوبی نور را منعکس کرده و باعث افزایش دید بصری و دلباز شدن حمام شده اند.

 

استفاده از گیاهان در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی یک ایده عالی و بی نظیر است، زیرا آنها نه تنها تازه و سرزنده هستند، بلکه به تمیز کردن هوا نیز کمک می کنند. حمام هایی با طراحی سیاه می توانند فضا را بشدت فریبنده، بی نظیر و در نهایت زیبا جلوه دهند. سینک های پدالی از ساده ترین انواع سینک های روشویی به شمار می آیند.

 

استفاده از روشویی کابینتی دیواری در دکوراسیون حمام

 

استفاده از روشویی کابینتی در دکوراسیون حمام

 

روشویی های کابینتی دیواری نه تنها عالی هستند، بلکه برای طراحی جهانی هم مفید هستند. از ویژگی های مهم روشویی کابینتی دیواری این است که کاربران روی ویلچر می توانند صندلی خود را در فضای باز زیر کابینت روشویی برده و براحتی و آرامش از روشویی کابینتی استفاده کنند. کمبود فضا یکی از بزرگترین چالش ها در طراحی و دکوراسیون حمام کوچک می باشد. قفسه ها و روشویی های کابینتی دیواری یک راه بسیار عالی و کارآمد برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی محسوب می شوند. زیرا علاوه بر اینکه که یک دکور به شمار می آیند، مانع بهم ریختگی و بی نظمی فضای حمام و سرویس بهداشتی می شوند.

 

استفاده از آینه در دکوراسیون حمام

 

استفاده از آیینه ها در دکوراسیون حمام

 

آینه ها بخش بزرگی از دکوراسیون حمام هستند. آنها فضایی متفاوت در دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند و زیبایی بی نظیری به فضا می بخشند. حمام های مدرن و لوکسی که طراحی دکوراسیون آنها با استفاده از آینه صورت گرفته است در نوع خود منحصر به فرد می باشند و نسبت به حمام های معمولی ظاهری متفاوت دارند. با استفاده از ایده های خلاقانه می توان از آینه به بهترین شکل در حمام استفاده کرد و از زیبایی آن بهره برد. این عنصر دکوراتیو فضای حمام را بزرگ تر از اندازه واقعی نشان می دهد و با انعکاس نور فضایی جذاب و لوکس ایجاد می کند.

همچنین حتی می توان از آینه ها در کوچکترین فضاهای حمام، برای بزرگ تر نشان دادن فضای آن استفاده کرد. زیرا این اشیای دکوراتیو و کاربردی، منعکس کننده های نور زیادی هستند و باعث افزایش دید بصری حمام می گردند.

 

استفاده از روشویی کابینتی دوبل در دکوراسیون حمام

 

استفاده از روشویی کابینتی دوبل در دکوراسیون حمام

 

روشویی کابینتی دوبل از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام و سرویس بهداشتی می باشد. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید. روشویی های کابینتی دوبل برای زوج ها علاوه بر اینکه استفاده آسانی دارد، نگاهی خاص نیز به حمام می دهد و آنرا به یک حمام لوکس، مدرن و امروزی تبدیل می کند. این نوع روشویی ها در سایه طراحی های متفاوتی که انجام می پذیرد، در مدل های متنوعی به بازار عرضه می شوند.

روشویی های کابینتی دوبل علاوه بر جلوه ای که به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی می دهند، از لحاظ کاربردی نیز بسیار مفید هستند. روشویی کابینتی دوبل باز از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی دوبل باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند.

 

استفاده از وان در دکوراسیون حمام

 

استفاده از وان در دکوراسیون حمام

 

وان های حمام به اشکال، اندازه ها و سبک ها مختلف در بازار موجود می باشند. آنها ظاهری بی نظیر، ظریف و همچنین فوق العاده دارند. طراحی ایده‌آل برای دکوراسیون داخلی و انتخاب وان حمام در تمام حمام ها مهم است و باید به آن اهمیت ویژه‌ای داد. هر روز انواع مدل های جدید وان شیک و مدرن در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده و توسط برندهای معتبر جهانی تولید می شوند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای دکوراسیون حمام شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند.

 

قفسه ها و روشویی های کابینتی دیواری یک راه بسیار عالی و کارآمد برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی محسوب می شوند. آینه ها فضایی متفاوت در دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند و زیبایی بی نظیری به فضا می بخشند. روشویی های کابینتی دوبل با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند. وان ها می توانند جذابیتی عالی برای دکوراسیون حمام شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com