منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

حمام هایی زیبا با روشویی کابینتی دوبل

ﺳﻪشنبه, 20 شهریور 1397
بازدید : 4695
نظرات : 0

سرویس های بهداشتی و حمام‌های بزرگ و جادار تبدیل به یکی از قابل توجه‌ترین و خاص‌ترین فضاهای موجود در طراحی داخلی خانه‌ها شده‌اند. این فضاهای معمولا لوکس و مدرن، مکانی مناسب و پناهگاهی امن برای دوری از برنامه‌های روزانه خسته کننده‌کننده و جایی برای تمدد اعصاب می باشند. حمام‌های بزرگ ذاتا دارای فضای بسیار مناسبی برای انواع طراحی و دکوراسیون های مختلف حمام و سرویس های بهداشتی هستند و انتخاب‌های مختلفی را در مورد وسایل جانبی حمام مانند انواع روشویی های کابینت دار، کابین دوش، کاسه روشویی، توالت فرنگی و ... در اختیار ما قرار می‌دهند. کابینت روشویی و کابین دوردوشی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام می باشند. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزایند.

مطمئنا حمام ها مهمترین جای خانه نیستند، اما بسیار مهم است که یک حمام زیبا و شیک داشته باشید تا بتوانید بعد از یک روز کاری سخت آرامش و انرژی از دست رفته خود را بدست آورید. امروزه سبک و طراحی حمام ها بسیار گسترده و متنوع می باشد. در هر نوع سبک و طراحی وسایلی مانند روشویی کابینتی، توالت فرنگی، کاسه روشویی، وان و کابین دوردوشی جایگاه ویژه ای دارند. اما جدا از انتخاب هر نوع سبکی بهتر است به اصول طراحی جهانی نیز توجه کنید زیرا رسیدن به موفقیت را برای شما آسانتر می کند.

روشویی کابینتی دوبل از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام و سرویس بهداشتی می باشد. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید. روشویی های کابینتی دوبل علاوه بر جلوه ای که به حمام و سرویس بهداشتی می دهند، از لحاظ کاربردی نیز بسیار مفید هستند. معمولا از روشویی های کابینتی دوبل برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.

 

روشویی کابینتی دوبل

 

هر رو روز انواع مدل های جدید روشویی کابینتی دوبل به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده اند. طراحان طیف گسترده ای از سبک ها روشویی های کابینتی دوبل را در مدل های مختلف طراحی می کنند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند.

به منظور ایجاد احساس راحتی در حمام، باید در نظر داشته باشید که کابینت های روشویی دوبل دیواری بهترین گزینه می باشند. معمولا روشویی های کابینتی پایه دار انتخاب خوبی برای حمام های بزرگ با فضای زیاد هستند. علاوه براین در حمام های بزرگ نیز می توانید روشویی های کابینتی دوبل، مدرن و بسیار شیک را نصب کنید. ترکیب دوگانه با آکریلیک و چوب و دیگر ترکیبات مواد، احساس نشاط و شادابی را به فضای حمام می آورند.

روشویی کابینتی دوبل باز از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی دوبل باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند.در مقالات گذشته در مورد انواع کابینت روشویی مانند کابینت روشویی دیواری، روشویی کابینتی باز و کابینت روشویی چوبی صحبت کردیم. در این مقاله ما قصد داریم تا روشویی کابینتی دوبل را مورد بررسی قرار داده و با نمونه هایی زیبا از آن آشنا شویم.  

 

سرویس های بهداشتی و حمام‌های بزرگ و جادار مکانی مناسب و پناهگاهی امن برای دوری از برنامه‌های روزانه خسته کننده‌کننده و جایی برای تمدد اعصاب می باشند. روشویی کابینتی دوبل از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام و سرویس بهداشتی می باشد. روشویی های کابینتی دوبل باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند.

 

روشویی کابینتی دوبل

 

روشویی کابینتی دوبل بالا نمونه ای زیبا از روشویی کابینتی باز می باشد. دیوار های سنگی و بک اسپلش چوبی گرما و نشاط را به این حمام زیبا آورده اند. نورپردازی عالی و نصب آینه های قدی در افزایش دید بصری حمام بسیار موثر هستند. پالت رنگ خاکستری حمام  با لوازم جانبی سفید در کنار هم زیبا به نظر می رسد. روشویی کابینتی با سینک روشویی دو نفره، صفحه کابینت سنگی و شیرآلات مدرن بی نظیر و خیره کننده است. این روشویی کابینتی باز دارای کشو های زیاد و فضای باز مناسب می باشد. شما می توانید از کشوها و فضای باز زیر کابینت روشویی برای حفظ و نگهداری از وسایل بهداشتی و آرایشی خود استفاده کنید.

 

روشویی کابینتی دوبل

 

روشویی کابینتی چوبی پایه دار نمونه ای بی نظیر از روشویی های بزرگ مناسب کلاسیک می باشد. سینک روشویی گسترده، جایگزینی مناسب وخلاقانه برای دو سینک مجزا می باشد. صفحه کابینت سنگی ضخیم، شیرآلات زیبا و مدرن با کابینت روشویی چوبی پایه دار، ترکیبی شگفت انگیز است. آینه های زیبای بالای روشویی با قاب های چوبی و نورپردازی مناسب بر زیبایی و زرق و برق این روشویی کابینتی دوبل افزوده است. طراح این حمام مدرن و زیبا را با روشویی کابینتی چوبی، کفپوش سنگی سفید و نورپردازی عالی به خوبی به سبک کلاسیک دکور کرده است.

ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد. کشوها و کابینت های  کوچک این روشویی کابینت چشمگیر بهترین جا برای نگهداری از لوازم بهداشتی و آرایشی می باشد.

 

روشویی کابینتی دوبل

 

پالت رنگ خنثی و خطوط صاف در این روشویی کابینتی دوبل، آرامش دهنده و خیره کننده است. روشویی کابینتی چوبی افرا، صفحه کابینت سنگ آهک و شیرآلات کروم، همه با هم فضای این حمام زیبا را گرم و چشم نواز نشان می دهد. کشوهای فراوان و فضای باز زیر روشویی به شما درجمع آوری و نگهداری از وسایل بهداشتی و آرایشی کمک می کند. شکی نیست که آینه های قدی، نورپردازی مناسب و بک اسپلش پر زرق و برق، نگاه هر بیننده ای را به خیره می کند. طراح با انتخاب این روشویی کابینتی دوبل شیک و کفپوش سنگی این حمام بزرگ را به سبک معاصر دکور کرده است.

 

روشویی کابینتی دوبل

 

طراحی روشویی کابینتی دوبل این حمام با بافت و رنگ زیبا کاملا سنتی است. روشویی کابینتی سفید، کاسه های روشویی زیرسنگی، شیرآلات  لوکس و شیک با صفحه کابینت سنگی مرمر ترکیبی منسجم برای دکوراسیون سنتی این حمام زیبا می باشند. طراحی با تم سفید و کابینت روشویی سنتی آرامش و نشاط را به این حمام آورده است. معمولا از انواع روشویی های کابینت دار برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند. صفحه کابینت مرمر با ظرافت کلاسیک خود حمام  شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با دیگر لوازم جانبی و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. محبوبیت صفحه کابینت مرمر روز به روز در حال افزایش است و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد.

 

روشویی کابینتی دوبل

 

روشویی کابینتی چوبی دوبل با کفپوش سنگی سفید تضاد و کنتراست زیبایی را ایجاد کرده است. طراح با انتخاب روشویی کابینتی چوبی، دیوار های سنگی، صفحه کابینت مرمر و شیرآلات براق کروم این حمام زیبا را ترکیبی از سبک سنتی و معاصر دکور کرده است. کشوها و کابینت های کوچک این روشویی زیبا، فضایی کافی برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی را دارد. نورپردازی مناسب و آینه های مورب در افزایش دید بصری و بزرگنمایی این حمام شیک و مدن موثر می باشد. اگرچه طراحی و دکوراسیون حمام با رنگ های سفید و روشن یک راه مطمئن برای بزرگ تر نشان دادن ظاهر حمام های کوچک است اما ممکن است در طولانی مدت خسته کننده شود. طرح کلی این حمام به رنگ سفید می باشد ولی طراح با انتخاب روشویی کابینتی چوبی تیره، روح تازه ای به این حمام بخشیده است. این کابینت روشویی با بدنه و پایه های سنتی و صفحه کابینت مرمر، نقطه کانونی این حمام شیک محسوب می شود.

 

روشویی کابینتی دوبل

 

روشویی کابینتی دوبل بالا نمونه ای زیبا از یک روشویی کابینت دار دیواری می باشد. سینک یکپارچه دونفره با صفحه کابینت ضخیم بتنی به خوبی با این روشویی کابینتی چوبی هماهنگ است. صفحات بتنی یکی از جدیدترین انواع متریال صفحه کابینت روشویی کابینتی می باشد. مقاومت قطعا یکی از دلایل اصلی انتخاب صفحه کابینت بتنی است. این متریال بسیار با دوام و سخت است و به راحتی تراشیده نمی شود. آینه های بزرگ بالای روشویی کابینتی و تابش نور طبیعی، این حمام زیبا را بسیار روشن و دلباز و جذاب نشان می دهد. اگر به دنبال یک روشویی کابینتی مناسب برای طراحی مدرن حمام خود هستید، روشویی کابینتی دوبل بالا می تواند انتخابی مناسب باشد.

 

روشویی کابینتی دوبل

 

طراح حمام بالا را با انتخاب روشویی کابینتی دوبل مجزا به صورت سنتی و در عین حال مدرن دکور کرده است. این روشویی کابینتی پایه دار سفید با صفحه کابینت سنگی دارای کابینت و کشو های زیادی می باشد. این مدل روشویی های کابینتی برای حمام های مستر و خانواده های شلوغ مناسب است. زیرا شما می توانید هر یک از کابینت ها را به یکی از افراد خانواده اختصاص دهید تا آنها بتوانند وسایل بهداشتی خود را در آنجا نگهداری کنند و از بی نظمی و به هم ریختگی حمام جلوگیری کنید. طراح با قرار دادن روشویی های کابینتی و وان حمام در یک طرف باعث بزرگتر شدن فضای حمام شده است. نورپردازی عالی و آینه های بزرگ با قاب چوبی، جذابیت این حمام زیبا را به رخ بیننده می کشند.

 

روشویی کابینتی دوبل

 

تصویر بالا، نمونه ای زیبا از طراحی معاصر می باشد. طراح از روشویی کابینتی دوبل دیواری با صفحه کابینت بتنی، آینه با قاب های چوبی و کاسه روشویی هندسی سفید در دکور این حمام زیبا بهره برده است. بتن، شیرآلات لوکس و چوب های طبیعی می توانند به شما در دستیابی به طراحی مورد نظر کمک کنند. دکوراسیون معاصر، این حمام زیبا را آرامبخش و گرم نشان می دهد.

 

روشویی کابینتی دوبل

 

روشویی کابینتی دوبل بالا نمونه ای شیک از روشویی کابینتی باز به شمار می رود. این روشویی کابینتی دارای دو سینک روشویی مجزا می باشد. طراح با انتخاب صفحه کابینت سیاه بر روی کابینت روشویی سفید تضاد زیبایی ایجاد کرده و بر جذابیت این کابینت روشویی اضافه کرده است. نورپردازی عالی، آینه ها و شیرآلات شیک به طراح در طراحی مدرن این حمام زیبا کمک کرده است. قفسه روی کانتر فضای اضافی را برای نگه داری از وسایل دکوری و آرایشی فراهم کرده است. بهتر است وسایلی را برای دکوراسیون حمام خود استفاده کنید که علاوه بر زیبایی، برای انجام کار خاصی ساخته شده اند. برای مثال می توانید از یک سبد چوبی یا حصیری زیبا با اندازه دلخواه برای قرار دادن حوله ها و پارچه های تمیز و سفید خود استفاده کنید تا هم جنبه تزئینی داشته باشند و هم بعنوان یک فضای مناسب و شیک برای ذخیره سازی وسایل به حساب آیند.

 

اگرچه طراحی و دکوراسیون حمام با رنگ های سفید و روشن یک راه مطمئن برای بزرگ تر نشان دادن ظاهر حمام های کوچک است اما ممکن است در طولانی مدت خسته کننده شود. نورپردازی عالی و نصب آینه های قدی در افزایش دید بصری حمام بسیار موثر هستند. سینک روشویی گسترده، جایگزینی مناسب وخلاقانه برای دو سینک مجزا می باشد. ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com