منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

با 6 ایده مختلف برای تزیین اینه دستشویی آشنا شوید!

دوشنبه, 15 شهریور 1400
بازدید : 5683
نظرات : 0

تزیین آینه دستشویی تاثیر بسزایی در زیبایی بیشتر فضای حمام و سرویس بهداشتی دارد. هرگز تزیین آینه توالت را فراموش نکنید. آینه ها گزینه های متنوعی را برای طراحی داخلی ارائه می دهند. آینه ها می توانند نور حمام شما را بهبود بخشند، جلوه های نوری جدیدی ایجاد کنند، رنگ را منعکس و حتی توهم عمیق ایجاد نمایند و از همه مهمتر فضای شما را شیک تر و زیبا تر نشان دهند. آینه هایی با قاب مربع یا مستطیل متداول ترین هستند، اما ایده های خود را برای تزئین آینه توالت تنها به اشکال محدود نکنید. شما می توانید از فریم های چوبی و حتی قاب های تزیینی نقره و طلایی برای تزیین آینه دستشویی استفاده کنید.  آیا نمی دانید چگونه آینه توالت حمام خود را تزیین کنید؟ پس با ما در این مطلب از بلومیس همراه شوید تا با ایده هایی برای تزیین آینه دستشویی آشنا شوید.

 

تزیین آینه دستشویی

 

تزیین اینه توالت

هرگز تاثیر تزیین آینه توالت در حمام ودستشویی را فراموش نکنید. سعی کنید بهترین آینه و شیشه را انتخاب کنید. جنس های نامناسب، بعد از مدتی پر از خش و لکه می شود و زیبایی را از بین می برد. دستی به سر و روی آینه حمام بکشید. اگر آینه سالم است، برای تزیین اینه دستشویی قاب جدیدی تهیه کنید اما اگر قسمت هایی از آن دچار زنگ زدگی شده و زیبایی خود را از دست داده آن را دور بیندازید و این بار آینه ای متفاوت با قابی مقاوم در برابر آب انتخاب کنید. آینه هایی که در طرح ها و شکل های مختلف برش خورده اند زیبایی خاصی به حمام شما می دهند.

 

 

آینه ها توانایی فوق العاده ای در روشن کردن دستشویی و حتی بزرگتر نشان دادن آن از آنچه هستند ، دارند. حتی اگر نور کم دارید ، سطح بازتابنده آینه می تواند فضا را روشن کند. شما همچنین می توانید در طیف گسترده ای از طرح ها آینه پیدا کنید، که واقعاً به طراحی حمام به بهترین شکل پایان می دهد. به عنوان مثال می توان از آینه های گرد به عنوان نقطه کانونی حمام استفاده کرد و به جذابیت دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی افزود. ایده های مدرن تزیین آینه دستشویی شامل استفاده از اشکال جالب یا گروهی از آینه های کوچکتر است که فضا را تمیزتر و پر انرژی تر جلوه می دهد. اما اگر جذابیت دنیای قدیم را ترجیح می دهید ، آینه های خود را به قاب های تزئینی طلا و نقره تزئین کنید.

 

تزیین توالت

 

نوع فریم آینه ارتباطی مستقیم با تزیین روشویی دستشویی دارد. بهتر است هر سبکی که برای طراحی و تزیین توالت خود انتخاب کرده اید، فریم آینه را نیز باید براساس همان سبک انتخاب کنید. برای مثال اگر دستشویی با سبک مدرن و مینیمال طراحی شده، آینه های هندسی یا چهارپوش با خطوط مستقیم و بدون انحنا، بهترین گزینه هستند. البته بسیاری از مدل آینه های مدرن فاقد فریم هستند و خود شیشه به تنهایی شکل می گیرد. اگر هم دارای فریم باشند، ساده و بدون هیچگونه تزیینات هستند. اگر می خواهید مطابق ترند روز پیش بروید، آینه های هندسی چند ضلعی گزینه مناسبی خواهند بود.

برای طرح های کلاسیک و سنتی آینه های دایره ای گزینه مناسب تری به حساب می آیند، آینه های دایره ای ساده و جذاب بوده و تقریبا با هر سبک و دیزاینی جور در می آید. هر چه اندازه آینه بزرگتر باشد تاثیرگذاری آن نیز بیشتر می شود، برای افزایش جذابیت آینه بهتر است فریم آینه را با دقت زیادی انتخاب کنید، فریم های طلایی، نقره ای، سفید و مشکی آینه های دایره ای را فوق العاده زیبا و شیک نشان می دهند.

 

6 ایده برای تزیین اینه دستشویی

 

تزیین اینه توالت

 

1. تزیین اینه دستشویی با استفاده از فریم

آینه های فریم دار ظاهر زیباتری دارند و رنگ بیشتری به فضای حمام شما می بخشند. اولین قدم برای تزیین آینه دستشویی این است که نوع قاب مورد نظر خود را انتخاب کنید. یک قاب رنگی جلوه بیشتری به فضای شما می دهد. یک قاب خوب می تواند نقره زدایی را پنهان کرده یا از آن جلوگیری کند تا آینه شما بیشتر دوام بیاورد. نقره زدایی ناشی از آسیب مداوم آب و مواد دیگری است که در انتهای آینه به لبه ها نفوذ می کند. به یاد داشته باشید وقتی آینه خود را قاب می کنید ، فرصت های بیشتری برای تزئین آن فراهم می کنید. شما می توانید برای تزیین از برچسب های تزیینی استفاده کنید و یا با انجام نورپردازی خلاقانه به دور قاب آینه، تغییری بزرگ و متفاوت در فضای حمام و سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید.

 

تزیین سیفون دستشویی

 

2. تزیین اینه توالت با تغییر رنگ قاب

اگر آینه شما قبلاً قاب دارد، می توانید رنگ آن را تغییر دهید. برای یک ظاهر مینیمالیستی ، قاب خود را سفید، مشکی یا هر رنگ خنثی دیگری رنگ کنید. اگر ظاهری شاد دوست دارید، از رنگهایی مانند قرمز ، آبی و سبز برای ایجاد تغییر چشمگیر استفاده کنید. در حالی که می توانید از یک رنگ برای رنگ آمیزی قاب استفاده کنید ، با طرح الگوهای رنگی نیز می توانید خلاق باشید.

 

تزیین روشویی دستشویی

 

3. تزیین اینه دستشویی با ایده های هنری

ایده دیگر این است که کلمه هنر را به آینه اضافه کنید. فقط یک عبارت کوتاه است که پیام خوبی را منتقل می کند. می توانید برچسب ها ی زیبایی را در یک فروشگاه صنایع دستی محلی تهیه کنید. برچسب ها را در جایی قرار دهید که حواس شما را پرت نکند. همچنین می توانید گل های پارچه ای را در گوشه آینه خود اضافه کنید تا فضایی دلنشین ایجاد شود.

 

ایده برای تزیین آینه دستشویی

 

4. تزیین آینه توالت با استفاده بافت حصیری

بافت حصیری می تواند نمای دراماتیک به آینه شما ببخشد. برای شروع دور آینه را اندازه بگیرید. نوارهای حصیر را با استفاده از چسب سیلیکونی وصل نمایید و صبر کنید تا محکم شود.

 

تزیین توالت

 

5. تزیین روشویی دستشویی با استفاده از چند آینه کوچک و بزرگ

یک ایده عالی برای تزیین توالت استفاده از چند آینه کوچک و بزرگ است. نمونه آن را در تصویر بالا مشاهده می کنید.در بالای روشویی کابینتی، سه آینه زیبا قرار گرفته است. آینه بزرگ در وسط به عنوان آینه اصلی برای آماده سازی عمل می کند و دو آینه کوچکتر در طرفین در هنگام شستشوی دست و صورت استفاده می شود.

 

تزئین توالت

 

6. تزیین اینه دستشویی با استفاده از صدف

تزیین اینه دستشویی با استفاده از صدف یک ایده کاملا خلاقانه است که هر کسی با کمی صبر و حوصله می تواند ان را انجام بدهد و از نتیجه آن برای زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی خود بهره ببرد. آینه های زیبا با قاب های تزیینی صدفی احساس ارامش و خوب ساحل دریا را به شما القا می کنند. نمونه زیبای ان را در تصویر بالا مشاهده می کنید.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com