منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

حمام های لوکس و مدرن با طراحی فوق العاده

شنبه, 14 مهر 1397
بازدید : 4077
نظرات : 0

طراحی حمامهای لوکس امروزه به گونه ای است که تنها مکانی برای دوش گرفتن به حساب نمی‌آیند. طراحان دکوراسیون داخلی با گسترده‌تر کردن و اضافه کردن امکانات بسیاری به حمام های لوکس، این بخش از خانه را به فضایی برای استراحت کردن و آرامش یافتن، تبدیل کرده‌اند. یکی از نکات مهم برای داشتن دکوراسیون ایده آل حمام و دستشویی لوکس، انتخاب رنگ مناسب برای این فضا و وسایل داخل حمام است که تاثیر زیادی در زیبایی حمام و نوع انتخاب دکوراسیون آن دارد. برای طراحی حمام دستشویی لوکس اغلب از رنگ سفید با ترکیبی از دیگر رنگ ها استفاده می شود که کاملا سلیقه ایی است اما هماهنگی رنگ ها اهمیت خاص و ویژه ایی برای دکوراسیون داخلی حمام دارد.

 

 

 

طراحی حمامهای لوکس

 

طراحی حمامهای لوکس طلایی

 

آیا می خواهید کمی زرق و برق و تجمل به دکوراسیون حمام خود اضافه کنید؟ پس آن را با رنگ طلایی امتحان کنید! چرا؟ زیرا طلایی یک رنگ شگفت انگیز است که به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی حمام لوکس خود را زیبا و لوکس جلوه بدهید. رنگ طلایی را می توانید از طریق اکسسوری ها، وسایل جانبی، دیوارها، کفپوش، سقف، کاشی کاری و سایر موارد به فضا اضافه کنید.

 

حمام های لوکس

 

این نکته مهم را به یاد داشته باشید که در استفاده از این رنگ اصلا زیاده روی نکنید زیرا به همان اندازه که این رنگ پرزرق و برق لاکچری به نظر می رسد، می تواند شما را دلزده کند. بنابراین بهتر است آن را به صورت ترکیبی استفاده کنید. رنگ های سیاه و سفید، مکمل رنگ طلایی هستند و ترکیب آنها با هم یک نمای جذاب، لوکس و در عین حال پر زرق و برق ایجاد می کند.

 

5 ایده جذاب استفاده از رنگ طلایی در طراحی حمام و دستشویی لوکس

 

 

حمام لوکس

 

 

1-روشویی کابینتی طلایی

رنگ طلایی به دلیل درخشندگی و جسورانه بودنش به راحتی می تواند همه توجه ها را به سوی خود جلب کند و به عنوان نقطه کانونی فضا شناخته شود. اگر رویکرد حداقلی را به دکوراسیون سرویس بهداشتی خود ترجیح می دهید، محصولی را انتخاب کنید که کانون طراحی باشد، مانند یک روشویی کابینتی یا یک وان. روشویی کابینتی طلایی خود را با توجه به سبک حمام دستشویی لوکس خود انتخاب کنید. روشویی کابینتی دیواری و ایستاده از انواع کابینت روشویی است که به دو صورت تک نفره و دوبل به بازار عرضه می شود.

 

حمام و دستشویی لوکس

 

 

2- استفاده از رنگ طلایی برای دیواره های حمام

دیوارهای سرویس بهداشتی که به راحتی در میان سایر گزینه های تزئینی فراموش می شوند، همچنین می توانند دارای تم طلایی باشند. کاشی حمام رایج ترین انتخاب است، اما امروزه گزینه های دیگری مانند کاغذ دیواری یا رنگ های خاص نیز وجود دارند. کاشی های موزاییکی طلایی تصویری جذاب و خیره کننده در حمام ایجاد می کنند.

و اما کاغذ دیواری، باید در انتخاب آن دقت نمایید. بهترین کاغذ دیواری برای محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی کاغذهای وینیلی جامد و یا سخت هستند. این کاغذ ها در برابر آب کاملا نفوذ ناپذیر بوده و قابل شست و شو و ضد لک نیز هستند.

 

 

 

 

حمام لوكس

 

 

3- شیرآلات طلایی

ایده دیگری که می توانید حمام خود را لوکس نشان بدهید، استفاده از شیرآلات طلایی می باشد. این عناصر کاملاً می توانند در ظاهر کلی دکوراسیون شما تفاوت ایجاد کنند. ترکیب شیرآلات طلایی با کاسه روشویی سفید یک ترکیب شگفت انگیز است که نمایی جذاب به حموم لوکس شما می بخشد.

 

 

لوکس ترین حمام

 

 

4-آینه های زیبا با قاب طلایی

آینه سرویس بهداشتی عنصری است که می تواند هر دیواری را برجسته کند و نگاه ها را به سوی خود جلب کند. معمولا در لوکس ترین حمام ها، طراحان از اینه های شیک با قاب طلایی استفاده می کنند که با کفپوش سنگی مشکی براق یک ترکیب بی نظیر است.

 

 

حموم لوکس

 

 

حمام دستشویی لوکس

 

طراحی حمام و دستشویی

 

 

طراحی حمام لوکس

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com