منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

10 رنگ جذاب در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

شنبه, 21 مهر 1397
بازدید : 21471
نظرات : 1

در دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی انتخاب رنگ کاشی حمام بسیار مهم است. اگرچه حمام، فضایی کوچک است، اما رنگ های مختلف کاشی ، احساسات متفاوتی را به افراد القا می کند. حال سوال این است بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کدام است؟ باید بگوییم اگرچه بیشتر افراد معتقدند بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی، سفید می باشد ولی رنگ های بیشتری برای انتخاب نیز وجود دارد که تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون حمام شما دارد.

 

رنگ کاشی دستشویی

 

حمام جایی است که شما می توانید خستگی روزانه خود را بیرون کرده و احساس خوب آرامش را به خود هدیه دهید. از این رو ترکیب رنگ مناسب سرویس بهداشتی باید احساس سرزندگی، آرامش و نظم ذهنی را در شما ایجاد نماید. هماهنگی رنگ سرویس بهداشتی با احساسی که می خواهید در آن ایجاد کنید، عاقلانه به نظر می رسد. مثلا اگر می خواهید احساس شادی و انرژی داشته باشید، رنگ زرد بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی شماست. و اگر احساس آرامش را ترجیح می دهید، آبی را برای رنگ کاشی دستشویی انتخاب کنید. سبک شما مهم نیست، مطمئنا یک ترکیب رنگ مناسب کاشی دستشویی برای مطابقت با آن وجود دارد. در ادامه این مطلب از بلومیس در مورد بهترین رنگ های کاشی برای سرویس بهداشتی صحبت خواهیم کرد.

 

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

 

 

رنگ مناسب کاشی دستشویی

 

سفید، بهترین رنگ برای حمام

 

اگر بخواهیم یک لیست از بهترین و مناسب ترین رنگ برای حمام تهیه کنیم، رنگ سفید در صدر قرار می گیرد. سفید نشانه روشنی، پاکی و تمیزی است و بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی می باشد. کاشی فضای زیادی از سرویس بهداشتی را می پوشاند و رنگ مناسب کاشی دستشویی بر براقیت، دلبازی و بزرگنمایی فضا تاثیر می گذارد. رنگ های روشن مانند سفید نور بیشتری را منعکس کرده و بهترین گزینه برای حمام های کوچک و بدون پنجره می باشند. از این گذشته رنگ سفید کاشی حمامو دستشویی باعث می شود کثیفی ها زودتر خود را نشان بدهند و مجبور هستیم که آنها را زود به زود تمیز کنیم و این از نظر بهداشتی نیز بسیار قابل قبول است.

 

رنگ مناسب کاشی توالت

 

رنگ سفید دارای تنالیه های مختلفی مانند کرم، شیری، صدفی و ... می باشد و معمولا کرم به عنوان رنگ مناسب کاشی توالت انتخاب می شود. اگر از جمله افرادی هستید که از فضاهای یکنواخت زود خسته و دلزده می شوید، براحتی می توانید از رنگ های ترکیبی مانند سفید مشکی، سفید طوسی و ... برای رنگ کاشی حمام و دستشویی استفاده کنید.

 

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

 

سفید و آبی، رنگ مناسب کاشی دستشویی

 

سفید و آبی یک ترکیب زیبا و جذاب برای حمام های مدرن و کلاسیک است که هیچ وقت از مد نمی افتد. ترکیب آبی و سفید احساس خوب آرامش و تمیزی را در کنار هم ایجاد می کند و از این رو می تواند رنگ مناسب سرویس بهداشتی شما باشد.

 

رنگ مناسب کاشی دستشویی

 

 

کاشی طوسی سرویس بهداشتی

 

 

کاشی طوسی سرویس بهداشتی جذاب

 

طوسی یکی از رنگ های جدید و مد روز است که به عنوان بهترین رنگ برای سرویس بهداشتی نیز انتخاب می شود. کاشی طوسی سرویس بهداشتی بیشتر برای حمام های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد هر چند این رنگ کاشی دستشویی در حمام فضاهای کلاسیک نیز زیبا و متفاوت جلوه می کند. مخلوط رنگ سفید و طوسی در کاشی حموم باعث احساس تجمل و آرامش می شود.

 

کاشی سرویس بهداشتی قهوه ای

 

 

رنگ مناسب کاشی توالت

 

 

کاشی سرویس بهداشتی قهوه ای، گرم و لوکس

 

قهوه ای از گروه رنگ های گرم و انتخابی مناسب برای رنگ کاشی دستشویی می باشد. کاشی سرویس بهداشتی قهوه ای فضا را بسیار لوکس و گرم جلوه می دهد و برای سبک های کلاسیک عالی به نظر می رسد. شما می توانید با ترکیب رنگ قهوه ای و سفید تعادل بصری ایجاد کنید. برای این منظور می توانید روشویی سنگی مدرن خود را به رنگ سفید انتخاب نمایید.

 

 

بهترین رنگ برای حمام

 

 

کاشی حمام دستشویی

 

 

کاشی سرویس بهداشتی سبز دوست داشتنی

 

سبز از جمله رنگ هایی است که به هر جا وارد شود احساس خوب شادابی و سرزندگی را نیز با خود می آورد. اگر به طبیعت علاقه زیادی دارید و می خواهید ردپایی از ان را در دکوراسیون خانه خود ببینید، سبز بهترین رنگ کاشی حمام دستشویی شما می باشد.

 

رنگ مناسب سرویس بهداشتی

 

 

رنگ کاشی دستشویی آبی

 

آبی بهترین رنگ کاشی دستشویی

 

آبی رنگی آرام است که در تنالیه های روشن و تیره تاثیری متفاوت در فضا ایجاد می کند. آبی ملایم و روشن بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک و بدون نور می باشد. برای روشنایی بیشتر می توانید آن را با سفید ترکیب کنید. اما اگر سرویس بهداشتی شما بزرگ و روشن است و به رنگ آبی تیره علاقه دارید، باید بگویم برای انتخاب آبی تیره برای رنگ کاشی دستشویی تردید نکنید زیرا جلوه ای منحصر به فرد در فضا ایجاد می کند.

 

زرد رنگ مناسب کاشی دستشویی

 

 

زیباترین کاشی سرویس بهداشتی زرد

 

زرد انتخابی جسورانه برای رنگ کاشی دستشویی

 

زرد رنگی شاد و سرزنده است که بلافاصله احساس آفتابی به فضای شما می بخشد. سایه های زیادی دارد و همه آنها گرم و روشن هستند، به این معنی که فضای داخلی شما با چنین دکوراتیوی شاداب و پرنشاط خواهد بود. شاید بگویید زرد رنگ مناسبی برای کاشی دستشویی نیست ولی بهتر است بدانید انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای است و البته به ابعاد فضای حمام شما نیز بستگی دارد. اگر حمامی کوچک دارید از رنگ زرد ملایم برای کاشی سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. البته ترکیب زرد با سفید یا خاکستری نیز ایده خوبی است که می تواند کمی از هیجان فضا کم کند.  

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com