منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

5 سبک جدید و پر طرفدار دکوراسیون حمام

یکشنبه, 05 خرداد 1398
بازدید : 2591
نظرات : 0

دکوراسیون حمام ها به دلیل محدودیت فضا با المان های مختلف به سبک های خاص و بی نظیر برای طراحی نیاز دارد. چراکه بیشتر طراحان معتقدند طراحی و دکوراسیون حمام به اندازه دکوراسیون سالن پذیرایی و نشیمن خانه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. مسلما نحوه طراحی و نوع سبک دکوراسیون داخلی حمام نشان دهنده میزان اهمیت شما به آسایش و بهداشت در خانواده است. پس انتخاب سبک مناسب دکوراسیون داخلی حمام می تواند به شما و افراد خانواده تان کمک کند تا در هنگام استفاده از آن احساس آرامش داشته و در عین در کردن خستگی روزانه، از فضای دلچسب آن لذت ببرید.

توجه به متریال، رنگ ها و در نظر گرفتن نیازهای افراد سبب ایجاد فضایی گرم و آرامش بخش شده و از این جهت انتخاب سبک مناسب با توجه به دکوراسیون کلی منزل و نیازهای افراد و امکانات موجود طراحی از اهمیت زیادی برخوردار است. حتی می توان در طراحی دکور حمام از ترکیب سبک ها و ایده های نو و هنرمندانه و لوکس بهره گرفت.

در ادامه شما را با 5 سبک جدید و پر طرفدار دکوراسیون حمام آشنا می کنیم تا ضمن الهام گرفتن از آن ها بتوانید حمام هایی زیبا و متفاوت داشته باشید و از بودن در آنجا لذت ببرید.

 

دکوراسیون حمام به سبک باروک

 

دکوراسیون حمام به سبک باروک

 

چیدمان و دکوراسیون داخلی حمام تأثیر مستقیمی بر زیبایی و آرامش فضای آن دارد. امروزه طراحی و اجرای دکوراسیون حمام به گونه های مختلفی انجام می شود که اکثر آن‌ها ریشه در سبک‌های هنری سده‌های گذشته دارد. سبک باروک یکی از سبک‌های پرطرفداری است که در طراحی و چیدمان داخلی حمام مورداستفاده قرار می‌گیرد. سبک باروک در نگاه اول برای هر بیننده ای بسیار جذاب و حیرت آور است و بیش از هر چیز تجمل‌گرایی و ثروت را به تصویر می‌کشد.

سبک باروک منعکس کننده ی طراحی های دراماتیک است و سبکی منحصر به فرد و زیبا به شمار می رود. برای اجرای چنین سبکی به یک حمام بزرگ نیاز دارید. درام را می توان با ترکیب مبلمان لوکس با دسته های چوبی طلایی رنگ و منحنی شکل، اعمال عناصر تزئینی و پارچه های فاخر بدست آورد. اگر به این سبک علاقه مند هستید در گام اول برای اجرای آن به یک حمام بزرگ نیاز دارید. سپس لوازم جانبی مانند روشویی کابینتی و وان حمام را با پایه های شیک و عناصر تزئینی پر زرق و برق انتخاب کنید. لوستر و آینه ها در این سبک جایگاه ویژه ای دارند. لوستر کریستالی و آینه هایی با قاب بزرگ نقره ای یا طلایی می تواند انتخاب خوبی باشد. رنگ های گرم و ژرف در دکوراسیون به سبک باروک بسیار مطرح هستند زیرا تنها این رنگ ها می توانند زیبایی و شکوه هنر باروک را متجلی سازنند. تصویر بالا نمونه ای زیبا از دکوراسیون حمام به سبک باروک را نشان می دهد.

 

دکوراسیون حمام به سبک اسکاندیناوی

 

دکوراسیون حمام به سبک اسکاندیناوی

 

سبک اسکاندیناوی از جمله سبک های دکوراسیون داخلی به شمار می رود که به صورت خاص مورد توجه قرار گرفته و هر روز بر تعداد طرفداران آن اضافه می شود. درواقع این سبک نوعی سبک بی‌آلایش بوده که از لحاظ ساختاری بسیار ساده و دور از هرگونه تجمل می باشد. طراحان دکوراسیون داخلی، سبک اسکاندیناوی را از لحاظ مدیریت فضا به عنوان تمیزترین و روشن ترین سبک می شناسند که در آن از مصالح طبیعی متنوع و هماهنگ با محیط زیست استفاده می شود. اگر شما نیز طرفدار تمیزی، لوازم جانبی شیک،ساده و نور طبیعی هستید، سبک اسکاندیناوی می تواند انتخابی ایده آل برای دکوراسیون حمام شما باشد. همانطور که در تصویر بالا می بینید دکوراسیون این حمام در عین سادگی، بسیار زیبا، متفاوت و آرامبخش است.

سبک اسکاندیناوی ترکیب کاملی بین نور، طبیعت و رنگ است. در این سبک کنتراست جذابی بین المنت های معاصر و سنتی با جزئیات کم وجود دارد. نکته ای که باعث محبوبیت سبک اسکاندیناوی شده این است که در این سبک عملکرد و استایل با یکدیگر ترکیب می شوند تا یک طراحی داخلی کابردی، خوشایند و قوی ایجاد کنند. رنگ غالب در دکوراسیون اسکاندیناوی رنگ سفید ساده است ولی اگر به دنبال تنوع در دیزاین داخلی حمام خود هستید، می توانید رنگ سفید را با خاکستری روشن ترکیب کنید. در واقع سادگی و کلاسیک بودن از دلایل اصلی محبوبیت و ماندگاری این سبک می باشد.

 

سبک باروک منعکس کننده ی طراحی های دراماتیک است و بیش از هر چیز تجمل‌گرایی و ثروت را به تصویر می‌کشد. سبک اسکاندیناوی ترکیب کاملی بین نور، طبیعت و رنگ است و از لحاظ مدیریت فضا به عنوان تمیزترین و روشن ترین سبک شناخته می شود.

 

دکوراسیون حمام به سبک مینیمالیستی

 

دکوراسیون حمام به سبک مینیمالیستی

 

دکوراسیون حمام به سبک مینیمالیستی در عین سادگی و مرتب بودن فضا بسیار زیباست. این نوع سبک خاص از دکوراسیون بیشتر بر قابلیت ها و کاربردها تاکید دارد.  در طراحی سبک مینیمالیستی اولویت با سادگی است و تنوع رنگ چندانی دیده نمی شود. طراحان در اجرای این سبک بیشتر از رنگ های خنثی و مات استفاده می کنند ولی برای اینکه فضای حمام کسالت آور و بی روح نباشد از رنگ های مکمل مانند سفید و مشکی نیز بهره می برند.

درواقع این سبک به دلیل سادگی و بی آلایشی برای القای حس آرامش در فضای خانه بسیار کارامد می باشد و برای افرادی که در طول روز مشغله های فراوان دارند مناسب است. از ارکان اصلی طراحی حمام به سبک مینیمالیسم استفاده از لوازم جانبی و مبلمان دراشکال هندسی با رعایت توازن و ظرافت می باشد. تصویر بالا نمونه ای بسیار زیبا از دکوراسیون حمام مینیمالیستی می باشد. طراح رنگ سفید را به عنوان رنگ اصلی و در کنار آن از رنگ مشکی استفاده کرده است تا بتواند سادگی آن را به رخ بکشد. آینه بزرگ مستطیل شکل بالای روشويي مدرن باعث افزایش دید بصری حمام شده است.

 

دکوراسیون حمام به سبک روستیک

 

دکوراسیون حمام به سبک روستیک

 

سبک روستیک یکی دیگر از سبک های جذاب و محبوب در دکوراسیون حمام به شمار می رود. از مشخصه ی بارز این سبک استفاده از متریال های طبیعی مانند چوب و سنگ است که به فضای حمام احساس گرما و آرامش را القا می کند. اگر می خواهید حمامی به سبک روستیک داشته باشید بهتر است تمرکز خود را روی انتخاب لوازم جانبی از جنس متریال های طبیعی و سپس ترکیب صحیح آنها با دیگر لوازم قرار دهید. در این سبک بیشتر از رنگ هایی با تن های طبیعی مانند کاکی، بژ، زرد و غیره استفاده می شود.

تصویر بالا نمونه ای زیبا دکوراسیون حمام به سبک روستیک است که می تواند برای طرفداران این سبک الهام بخش باشد. طراحی روشویی کابینتی این حمام بسیار متفاوت و ترکیبی از سنگ و چوب می باشد. کاسه روشویی سرامیکی سفید کنتراست جذابی با کانتر چوبی تیره روشویی کابینتی ایجاد کرده است. وان سنگی، دیوارهای سنگی و سقف چوبی از مشخصه ی بارز این حمام با دکوراسیون روستیک به شمار می رود.

 

دکوراسیون حمام به سبک معاصر

 

دکوراسیون حمام به سبک معاصر

 

حمام های به سبک معاصر به صورت دراماتیک با منحنی های آلی و خطوط هندسی دکور می شوند. در این سبک بیشتر از متریال هایی مانند چوب، فلز یا پلاستیک استفاده می کنند. شلف های ذخیره سازی در این سبک، جایگاه ویژه ای دارند و برای زیبایی بیشتر دکور حمام به صورت نامتقارن اجرا می شوند. تم رنگ اصلی دکوراسیون حمام هایی به سبک معاصر خنثی می باشد ولی طراحان برای جذابیت بیشتر در کنار رنگ های خنثی از  رنگ های جسورانه مانند صورتی، بنفش، قرمز، تاری یا سبز بهره می برند.

در دکوراسیون حمام معاصر خطوط مستقیم، تمیز و شسته و رفته ضروری است. معمولا در سبک معاصر لوازم جانبی حمام مانند روشویی کابینتی و کاسه روشویی دارای طراحی بسیار ساده هستند. به تصویر بالا با دقت نگاه کنید. سادگی در طراحی تمام لوازم جانبی حمام موج می زند. روشویی کابینتی دیواری چوبی با خطوط صاف بسیار چشم نواز است. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های سفید و سیاه از مشخصه های مهم این حمام معاصر می باشد.

 

دکوراسیون حمام های مینیمالیستی بیشتر بر قابلیت ها و کاربردها تاکید دارند و اولویت با سادگی است. از مشخصه ی بارز حمام های به سبک روستیک استفاده از متریال های طبیعی مانند چوب و سنگ است که به فضای حمام احساس گرما و آرامش را القا می کند. شلف های ذخیره سازی در حمام های معاصر، جایگاه ویژه ای دارند و برای زیبایی بیشتر دکور حمام به صورت نامتقارن اجرا می شوند.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com