منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

16 نمونه از جدیدترین مدل های روشویی کابینتی لاکچری

شنبه, 18 اسفند 1397
بازدید : 8812
نظرات : 1

روشویی کابینتی لاکچری تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون حمام های لوکس و پر زرق و برق است و اولین چیزی که در نگاه اول توجه هر فردی را به سوی خود جلب می کند طرح و رنگ روشویی کابینتی وکاسه روشویی حمام است بنابراین بهتر است شما در انتخاب مدل روشویی کابینتی بیشتر دقت کنید. روشویی کابینتی، کاسه روشویی وکابین دوردوشی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام می باشند زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزایند.

 

روشویی کابینتی لاکچری

 

طراحان دکوراسیون داخلی برای زیباتر شدن حمام و سرویس بهداشتی دست به طراحی و استفاده از مدل های مختلف و شیک روشویی زده اند که در این راه بسیار موفق عمل کردند. هر روز انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده اند. طراحان طیف گسترده ای از سبک ها روشویی های کابینتی را در مدل های مختلف طراحی می کنند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار لاکچری تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام های لوکس شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند.

 

روشویی لاکچری

 

 روشویی کابینتی های جدید و لاکچری پتانسیل تبدیل حمام لوکس به یک فضای آرامش بخش و جذاب را به خوبی دارند. هنگامی که شما از این روشویی های کابینتی لاکچری استفاده می کنید، آنها به عنوان نقطه کانونی یا بخش مرکزی حمام عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با وسایل و لوازم جانبی زیبا ایجاد کنید. خوب، اگر این مورد نظر شماست با بلومیس همراه شوید و با 5 مدل روشویی کابینتی لاکچری برای حمام های پر زرق و برق آشنا شوید.

 

روشویی کابینتی لاکچری تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون حمام های لوکس و پر زرق و برق است. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام های لوکس شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند. طراحان طیف گسترده ای از سبک ها روشویی های کابینتی لاکچری را در مدل های مختلف طراحی می کنند.

 

روشویی لاکچری قیمت

 

این یک روشویی سلطنتی با طراحی ساده، جالب و زیبا است که رنگ سفید آن با سینک روشویی مدرن طلایی، جذابیت و زرق و برق دکوراسیون این حمام لوکس را چند برابر کرده است. کفپوش سنگی سیاه در تضاد با تم سفید حمام می باشد و کنتراست زیبایی را ایجاد کرده است. استفاده از رنگ سیاه برای ایجاد احساسی از یک محیط تمیز و پاکیزه، اگرچه وظیفه ای بسیار سخت و چالش برانگیز است ولی می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد. اگر همه نکات مهم در طراحی و دیزاین حمام و سرویس بهداشتی را در نظر داشته باشید، حمام هایی با طراحی سیاه می توانند شما را در فضایی بشدت فریبنده، بی نظیر و در نهایت زیبایی قرار دهند. برای استفاده از رنگ سیاه در دستشویی و حمامتان بهتر است، آن را با رنگ سفید براق ترکیب کنید. این تضاد و کنتراست سحرانگیز و دوست داشتنی است و هرگز از مد نمی افتد.

 

 

لاکچری روشويي كابينت دار

 

گاهی اوقات جزییات کوچکی مانند زرق و برق بافت ها و صفحه کابینت براق روشویی کابینتی از جنس و نوع مدل روشویی در زیبایی دکوراسیون حمام تاثیر بیشتری دارد. زیبایی لاکچری روشويي كابينت دار تصویر بالا به دلایلی متفاوت می باشد. سایه بسیار دلنشین صورتی این روشویی همراه با دستگیره ها، کاسه روشویی و قاب آینه نقره ای بسیار چشمگیر و پر زرق و برق می باشد. همچنین طراحی متفاوت و منحصر به فرد دیوارکوب ها و قاب آینه های سحرانگیز و خیره کننده است.

 

لاکچری روشویی کابینتی

 

 

استفاده از رنگ سیاه برای ایجاد احساسی از یک محیط تمیز و پاکیزه، اگرچه وظیفه ای بسیار سخت و چالش برانگیز است ولی می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد. روشویی های لاکچری کابینتی دوبل علاوه بر جلوه ای که به حمام و سرویس بهداشتی می دهند، از لحاظ کاربردی نیز بسیار مفید هستند. طراحی زیبا، انتخاب لوازم جانبی مانند کابینت روشویی لاکچری، کاسه روشویی و شیرآلات جدید، مدرن و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد.

 

لاکچری روشویی کابینتی

 

اگر ترجیح شما روشویی کابینتی با یک طراحی ساده تر ولی چشم نواز و منحصر به فرد است، این روشویی کابینتی گزینه ای مناسب و عالی به شمار می رود. این یک مدل روشویی کابینتی چوبی لاکچری با طراحی قدیمی است که حس گرما و آرامش را به فضای این حمام لوکس القا می کند. رنگ تیره روشویی کابینتی کنتراست و تضاد جذابی با وان و کفپوش سنگی روشن حمام ایجاد کرده است.

 

قیمت روشویی لاکچری

 

این روشویی لاکچری ، نمونه ای دیگر از روشویی کابینتی دوبل محسوب می شود. روشویی کابینتی دوبل از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی دوبل در حمام های بزرگ لوکس بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند. تابش نور طبیعی و نورپردازی عالی، فضای این حمام لوکس را روشن و دلباز نشان می دهد. نصب آینه ی بزرگ بالای کابینت روشویی لاکچری در افزایش فضای بصری حمام بسیار موثر است. صفحه کابینت سنگی، شیرآلات شیک و نورپردازی مناسب با طراحی داخلی حمام مطابقت دارد.

 

روشویی های لاکچری

 

کابینت روشویی لاکچری

 

قیمت روشویی لاکچری

 

روشویی کابینتی لاکچری

لاکچری روشويي كابينت دار

 

لاکچری روشویی کابینتی

 

توالت لاکچری

 

روشویی لاکچری قیمت

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com