منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

مدل های جدید روشویی مدرن، شیک و فانتزی

ﺳﻪشنبه, 13 شهریور 1397
بازدید : 36239
نظرات : 1

سینک روشویی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام می باشد و صد البته روشویی های جدید و مدرن پتانسیل تبدیل حمام لوکس به یک فضای آرامش بخش و جذاب را به خوبی دارند. هنگامی که شما از این مدل روشویی با طراحی مدرن و شیک استفاده می کنید، آنها به عنوان نقطه کانونی یا بخش مرکزی حمام عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با وسایل و لوازم جانبی زیبا ایجاد کنید.

 

روشویی مدرن و جدید

با انتخاب روشویی های به روز می توانید زیبایی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی منزل خود را تکمیل کنید و ظاهری لوکس و پر زرق و برق به آن ببخشید. مدل روشویی جدید اولین چیزی که در نگاه اول توجه هر فردی را به سوی خود جلب می کند بنابراین شما باید در انتخاب مدل روشویی کابینتی بیشتر دقت کنید.

 

سینک روشویی جدید

مدل روشویی طبقه ای با صفحه کابینت سنگ طبیعی

 

بهتر است سینک روشویی مدرن جدید خود را متناسب با سبک و فضای حمام انتخاب کنید به این معنا که رنگ و جنس روشویی مدرن لوکس انتخابی شما با رنگ کفپوش و دیوارها هماهنگ باشد. در طراحی روشویی دستشویی جدید علاوه بر زیبایی، کاربردی بودن آن نیز در اولویت قرار می گیرد و جنس بدنه مقاوم، زیبایی در کنار طراحی کاربردی از جمله مهمترین ویژگی های سینک روشویی با طراحی مدرن و جدید به شمار می آید.  PVC عمده متریالی است که در ساخت انواع مدل های روشویی با طراحی جدید به کار می رود. مقاومت بالا در برابر رطوبت، نم و بخار از مزایای پی وی سی به شمار می آید و همچنین  به دلیل نوع پوشش روکش به راحتی تمیز می شود.

 

می توانید جهت مشاوره و سفارش روشویی با مشاورین فروشگاه مدرن تماس بگیرید. 02188617738

 

چند مدل روشویی جدید از بلومیس را با هم می بینیم.!!!

 

عکس روشویی کابیینتی سفید

روشویی مدل پایه دار با صفحه کابینت کورین

 

این روشویی لوکس پایه دار از جنس پی وی سی و صفحه کابینت کورین مناسب برای فضاهای کوچک می باشد. شیرآلات و پایه های درخشان ظاهری پر زرق برق به این روشویی بخشیده است.

 

روشویی جدید

روشویی مدل پایه دار با بدنه پی وی سی

 

مدلی دیگر از روشویی پایه دار را مشاهده می کنید که رویه آن با سنگ کوارتز زیبا پوشانده شده است. ترکیب مشکی طلایی واقعا سحرانگیز است و انتخاب عالی برای حمام های لاکچری و مدرن می باشد.

 

روشویی سرویس بهداشتی جدید

روشویی دیواری دارای دو کشو و صفحه کابینت سنگ طبیعی

 

این مدل روشویی جدید از نوع دیواری دارای دو کشو و صفحه کابینت آن از جنس سنگ طبیعی می باشد. اگر فضای ذخیره سازی کمی دارید با انتخاب این مدل سینک دستشویی مدرن می توانید از فضای خوب کشو ها برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی استفاده کنید.

 

روشویی جدید دوبل

روشویی جدید دوبل با صفحه کابینت کوارتز

 

سینک روشویی های دوبل برای فضاهای بزرگ مناسب تر هستند. این مدل روشویی جدید از جنس پی وی سی و صفحه کابینت آن از سنگ کوارتز است. در طراحی روشویی های جدید الگوهای زیبا و کاربردی به وفور یافت می شود.

 

روشویی طبقه ای

روشویی مدرن لوکس مدل طبقه ای 

 

این روشویی شیک از انواع روشویی های طبقه ای می باشد که تاثیر بسزایی در زیبایی حمام دارد. بدنه این مدل سینک دستشویی جدید از جنس پی وی سی و صفحه کابینت آن از نوع سنگ لاشتر می باشد. از سطح گسترده کانتر روشویی لوکس می توانید برای نمایش وسایل تزیینی و آنتیک استفاده کنید.

 

روشویی کابینتی

روشویی جدید سیاه و سفید مدل دوبل

 

ترکیب سیاه و سفید این مدل روشویی جدید بسیار دوست داشتنی و چشم نواز است. کاسه روشویی سنگی سیاه و سفید، ترکیبی محبوب در طراحی های داخلی مدرن محسوب می شود. شما نیز می توانید با نورپردازی اطراف آینه بر زرق و برق این روشویی جدید بیافزایید.

 

سینک روشویی جدید

مدل جدیدی روشویی کابینتی لوکس به صفحه کابینت ریوراستون

 

اگر حمامی کوچک دارید، این مدل سینک روشویی جدید براحتی در گوشه حمام جای می گیرد. این مدل روشویی کابینتی لوکس در عین سادگی به دلیل صفحه کابینت ریوراستون بسیار زیبا و شکیل دیده می شود.

 

سینک دستشویی

مدل روشویی جدید از نوع دوبل و صفحه کابینت سرامیکی

 

طراحی این مدل روشویی جدید از نوع دوبل و صفحه کابینت سرامیکی دارد. فضای خالی زیر روشویی باعث می شود تا فضای حمام بزرگتر از اندازه خود به نظر برسد. اگر فضای حمامتان اجازه می دهد این مدل روشویی لوکس کاربردی می تواند نیازهای شما را برطرف کند.

 

انواع روشویی فانتزی جدید

 

سنگ روشویی فانتزی

روشویی مدرن لوکس فانتزی جدید 

 

سینک روشویی فانتزی

سینک روشویی فانتزی شیک و زیبا

 

روشویی فانتزی طرح جدید

روشویی لوکس فانتزی طرح جدید

 

عکس روشویی جدید فانتزی

طرح مدرن روشویی فانتزی

 

جدیدترین روشویی فانتزی

روشویی فانتزی مدرن

 

روشویی فانتزی مناسب اتاق کودک و نوجوان

روشویی فانتزی مناسب اتاق کودک و نوجوان

 

قیمت روشویی جدید

 

بیشتر انواع روشویی جدید قیمت ثابتی ندارند و کاملا متغیر می باشند. زیرا اغلب آنها سفارشی هستند. به این صورت که ابتدا با توجه به محل قرار گیری اندازه گیری می شوند و سپس با توجه به آن طراحی و ساخته می شوند. البته نوع، مدل و جنس اکسسوری هایی نظیر کاسه روشویی، صفحات رویه روشویی سرویس بهداشتی، سخت افزار، یراق ها و شیرآلات نیز بر روی قیمت نهایی روشویی موثر می باشد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com