منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

8 نمونه از جدیدترین مدل های کاشی سرویس بهداشتی در سال 2020

شنبه, 06 مهر 1398
بازدید : 30067
نظرات : 0

امروزه انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی به دلیل تنوع طرح، رنگ، بافت و شکل برای پروژه بازسازی حمام دیگر خیلی ساده نیست و تا حدودی می تواند مشکل ساز باشد. تا چند سال پیش، طراحان و صاحبان خانه مدل کاشی دستشویی را بر اساس عملکرد و کارایی (مقاومت در برابر آب، دوام، نگهداری آسان ) انتخاب می کردند اما امروزه تأثیر زیبایی آنها به اندازه عملکرد شان مهم به نظر می رسد. به همین دلیل است که تولیدکنندگان طرح های خود را گسترش داده و سبک های منحصر به فردی از انواع مدل کاشی سرویس بهداشتی جدید را برای صاحبان خانه فراهم کرده اند.

 

جدیدترین مدل کاشی سرویس بهداشتی

 

سرویس بهداشتی تقریبا یکی از مناطق پر رفت و آمد در خانه محسوب می شود و به همان نسبت طراحی و دیزاین آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. پس درهنگام طراحی و دکوراسیون آن اصلا خساست به خرج ندهید. زیرا هم شما می توانید از داشتن آن لذت ببرید و هم می تواند در زمان فروش خانه برگ برنده شما باشد و قیمت خانه شما را افزایش بدهد. انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی مانند روشویی کابینتی، کاسه دستشویی و ... از عوامل مهمی است که در زیباسازی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما  نقش بسزایی را ایفا می کند. در ادامه مطلب با بلومیس همراه شوید و از دیدن انواع جدیدترین مدل های کاشی سرویس بهداشتی سال 2020 در رنگ و طرح های زیبا لذت ببرید و ایده بگیرید.

 

انواع مدل های کاشی سرویس بهداشتی جدید

 

 

زیباترین کاشی سرویس بهداشتی

 

کاشی مرمر، زیباترین کاشی سرویس بهداشتی

سنگ مرمر یک ماده طبیعی است که به دلیل زیبایی لوکس و خیره کننده اش از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. هر قطعه سنگ مرمر رنگ آمیزی و سبک خاص خود را دارد اما استفاده از سنگ های مرمر با تم خنثی در حمام و سرویس بهداشتی باعث می شود که زیبایی طبیعی سنگ مرمر در بهترین حالت و بدون هیچ مانعی بیشتر جلوه کند. دیوارپوش های مرمر سایز بزرگ شخصیتی جداگانه به فضای حمام شما می بخشند. استفاده از کاشی دستشویی جدید ساده و در سایز بزرگ باعث می شود فضای حمام شما بدون هرگونه سخت افزار اضافی، مجلل و شیک دیده شود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، زیبایی سحرانگیز دیوار سنگی با بافت منحصربه فردش واقعا خیره کننده و چشم نوازست و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

 

 

مدل کاشی سرویس بهداشتی جدید متالیک

 

کاشی متالیک، مدل کاشی سرویس بهداشتی جذاب و چشمگیر

اگرچه کاشی هایی با طراحی ساده محبوبیت زیادی در بین مردم دارند ولی نمی توان از جذابیت طرح کاشی سرویس بهداشتی متالیک نیز به سادگی گذشت. کاشی‌های متالیک یکی از ترندها و جدیدترین مدل‌های کاشی و سرامیک به شمار می روند که با سطوح فلزی درخشان خود، ظاهری فوق العاده مدرن به فضای حمام و سرویس بهداشتی شما می بخشند. طراحان این مدل کاشی را برای تزیین حمامهای عروس پیشنهاد می دهند.

بهتر است برای یک رویکرد بازتابی مدرن، کاشی های متالیک تیره و در تضاد با کفپوش حمام انتخاب کنید. در تصویر بالا مشاهده می کنید که چگونه این کاشی های متالیک جذابیتی دوچندان به این حمام مدرن بخشیده اند. روشویی کابینتی دیواری، آینه و لوازم نورپردازی کاملا هماهنگ با کاشی ها و در تضاد با کفپوش حمام انتخاب شده اند که کنتراستی زیبا و چشمگیر ایجاد کرده است.

 

 

مدل کاشی دستشویی گرافیکی

 

سرامیک سرویس بهداشتی جدید

 

مدل کاشی دستشویی با طرح گرافیکی

چه روی زمین و چه روی دیوار، کاشی های گرافیکی در گروه انواع زیباترین کاشی سرویس بهداشتی قرار می گیرند وگزینه ای مناسب برای حمام های مدرن محسوب می شوند. هارمونی ملایم یا تضاد و کنتراست جذاب بین رنگها و همچنین الگوهای پیچیده موجود در انواع مدل کاشی سرویس بهداشتی جدید شما را مجذوب خود و قلب شما را تسخیر می کند. محبوبیت مدل کاشی دستشویی گرافیکی ادامه دار است و به راحتی می توان گفت که این مدل کاشی سرویس بهداشتی مدرن می تواند در هر کجا و همه جا مورد استفاده قرار بگیرد ، به خصوص به عنوان سرامیک سرویس بهداشتی جدید شما.

 

 

کاشی سرویس بهداشتی مدرن موزاییکی

 

 

مدل کاشی موزاییکی انتخابی عالی برای سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

کاشی های موزاییک یکی از زیباترین انواع کاشی سرویس بهداشتی است که می توانید در طراحی حمام و سرویس بهداشتی خود به کار برید. این مدل کاشی حمام به گونه ای طراحی شده اند که به طور زیبایی در کنار هم قرار می گیرند و تصویری لوکس و بی نظیر به جا می گذارند. کاشی های موزاییک رنگارنگ را برای نمایش درخشان دیوارهای حمام خود در نظر بگیرید و بر جذابیت دکوراسیون حمام های بیافزایید.

 

 

جدیدترین کاشی سرویس بهداشتی مات

 

 

مدل کاشی حمامو دستشویی جدید مات

محبوبیت مدل کاشی سرویس بهداشتی مات در سال جدید همچنان ادامه دارد. این مدل کاشی سرویس بهداشتی از سبک زیبایی نرم اما قدرتمندی برخوردار هستند. یکی از مزایای مهم کاشی های مات این است که به راحتی کاشی های براق لکه های آب را نشان نمی دهند. این امر آنها را برای کفپوش حمام، به ویژه در سرویس های بهداشتی شلوغ به یک گزینه ایده آل تبدیل می کند. پایین بودن درخشندگی باعث سهولت در نگهداری آنها می شود.  البته در هنگام نصب مدل کاشی سرویس بهداشتی مات اطمینان حاصل کنید که نور کافی، چه طبیعی و چه مصنوعی در فضا وجود دارد، زیرا این مدل کاشی سرویس بهداشتی نور را به خوبی بازتاب نمی دهند.

 

 

زیباترین کاشی سرویس بهداشتی

 

 

کاشی چند ضلعی، جدیدترین کاشی حمام و سرویس بهداشتی

در سال 2020 فقط رنگها و الگوهای کاشی نیست که تنوع بیشتری می یابد بلکه تولید کنندگان با اشکال نیز بازی می کنند. ترندکاشی حمام سال 2020 از مستطیل سنتی تا انواع اشکال هندسی دیگر متفاوت خواهد بود. یک شکل خاص که اخیرا دوباره احیا شده است، شش ضلعی است. در این سال پای کاشی های شش ضلعی در همه اندازه ها، رنگ ها و بافت ها به داخل حمام باز می شوند، به ویژه در کابین دوردوشی، جایی که ظاهر کاملاً متفاوتی را ایجاد می کنند. کمی خلاق باشید و با استفاده از کاشی های رنگی مختلف، الگوهای منحصر به فردی ایجاد کنید. این مدل کاشی سرویس بهداشتی مدرن و زیبا در حمام های کوچک، به بهبود درک فضا کمک می کنند، به ویژه هنگامی که از ترکیب رنگ خنثی برخوردار باشند.

 

 

مدل کاشی حمام جدید

 

کاشی سرویس بهداشتی جدید با تم خنثی ( بخصوص سفید )

بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی، سفید می باشد. در سرویس بهداشتی مدرن و زیبا از رنگ های خنثی استفاده زیادی می کنند و این امر در مورد انتخاب کاشی حمام نیز صدق می کند. چند سالی است که رنگهای روشن مانند آبی، قرمز و زرد در سرویس بهداشتی خیلی دیده نمی شود و در عوض، صاحبان خانه بیشتر عاشق تم های خنثی و به خصوص رنگ های خاکستری و کرم هستند.

 

 

کاشی سرویس بهداشتی مترو

 

کاشی مترو، کاشی سرویس بهداشتی مدرن و کلاسیک

کاشی مترو یک کاشی سرامیکی مستطیلی، آجری، معمولا جلا است که برای دکوراسیون سرویس بهداشتی با سبک های مختلف از سنتی گرفته تا معاصر و مدرن مناسب می باشد. مهمترین چیز در مورد کاشی مترو این است که همیشه مد روز هستند و قدیمی نمی شوند. برخی فکر کنند کاشی های مترو، آن مستطیل های 3 در 6 اینچی سفید می توانند در طولانی مدت خسته کننده باشند. در سال 2020 ، کاشی های مترو با فاصله گرفتن از اندازه و الگوی سنتی در رنگ های بیشتر ، اندازه های بزرگتر و الگوهای طراحی خاص تولید می شوند و به عنوان زیباترین کاشی سرویس بهداشتی نمایی شیک و چشمگیر به سرویس بهداشتی شما می دهند.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com