منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

8 ایده جالب و زیبا از طراحی فضای داخلی کابین دوش

شنبه, 30 آذر 1398
بازدید : 2776
نظرات : 0

آیا قصد دارید به زودی حمام و سرویس بهداشتی خود را بازسازی کنید؟ بهترین زمان است تا یک فضای دوش مناسب را برای حمام خود طراحی و آن را اجرا کنید. در دنیای مدرن امروز، دیگر از حمام های تاریک با حداقل فضا خبری نیست و با وجود کابین دوردوشی و پارتیشن ها، ما با حمام هایی مدرن و طراحی به روز مواجه هستیم. امروزه فضاهای دوش بسیار شیک، کاربردی و کاربر پسند طراحی می شوند و حس جدیدی از زیبایی و طراوت را برای افراد به ارمغان می آورند.

پاراوان یا کابین های دوردوشی مناسب ترین ایده برای فضاهای دوش حمامهای بزرگ و کوچک می باشند. برای اغلب این کابین های دور دوشی درهای کشویی و یا تاشو طراحی می شود که برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند. از این‌ رو می‌توان برای هر فضايی با هر ساختارو مقياسی گزینه‌ای مناسب از کابین دوردوشی حمام  با هزینه ای معقولانه و مناسب فراهم کرد.

 

 

به نظر شما، کابین های دوش انتخاب مناسبی برای فضای دوش حمام شما نمی باشند؟ ما را در بلومیس همراهی کنید، شاید این طراحی های زیبا و مدرن فضای داخلی کابین دوش بتواند شما را مجاب کند.

 

ایده های زیبا از طراحی فضای دوش مدرن

 

 

روش های جالب زیادی وجود دارد که فضای دوش شیک و مدرن به نظر برسد. به عنوان مثال، فضای دوش این حمام دارای یک دیوار مرمر است که با صفحه کابینت روشویی کابینتی مطابقت دارد. این هماهنگی جلوه ای لوکس و چشمگیر به فضای مدرن حمام بخشیده است.

صفحه کابینت سنگ مرمر طیف غنی از رنگ ها را دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. علاوه بر این صفحه کابینت مرمر کابینت روشویی دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است. صفحه کابینت سنگ مرمر متخلخل است، در برابر مواد شوینده ی اسیدی مقاومت زیادی ندارد و توسط اقلام سنگین شکسته و یا ترک خورده می شود.

 

 

نظر شما در مورد ایده ی فضای دوش این حمام مینیمالیستی کاملا سفید چیست؟ خوب، دیوارها و کف آن سفید است و با شیشه های شفاف کابین دوش نمایی زیبا و لطیف به فضای حمام بخشیده است. البته نباید کنتراست و تضاد شیرآلات و یراق کابین دوردوشی بر فضای دوش را نادیده گرفت. طراح با انتخاب روشویی کابینتی چوبی شیک و اکسسوری های زیبا توانسته است جذابیت این فضا را دوچندان کند.

 

 

از آنجا که فضاهای دوش مدرن معمولاً دارای کابین های دوش شیشه ای و طرح های مینیمالیستی هستند، با هر تم رنگی عالی به نظر می رسند. به تصویر بالا به دقت نگاه کنید، فضای تیره دوش این حمام بسیار ظریف و چشمگیر به نظر می رسد. نظر شما چیست؟

این مدل کابین دوردوشی با درب های کشویی برای فضا های بزرگ مناسب است. درب های کشویی با یک طرف ثابت و یک طرف اختیاری و به صورت منحنی و یا صاف در بازار موجود می باشند. درهای کشویی به عنوان یک راه حل درصرفه جویی از فضا، بسیار عالی به نظر می رسند.

 

 

این مدل فضای دوش برای حمام های مدرن بزرگ بسیار مناسب می باشد. ویژگی های مهم این فضا نشیمن، نورپردازی خوب و یک طراحی کامل می باشد که بسیار جادار و عالی به نظر می رسد. طراح همچنین در این فضا یک روشویی کابینتی دیواری کوچک نصب کرده است که خیلی کاربردی و کاربر پسند می باشد. اگر حمامی بزرگ دارید، این ایده می تواند فضای دوش حمام شما را به نقطه کانونی تبدیل کند.

 

 

تصوبر بالا نمونه ای دیگر از یک ایده جذاب فضای دوش را نشان می دهد که با هر زمینه ای زیبا به نظر می رسد. هرگز تصور نکنید که نصب کابین دوردوشی در حمام باعث می شود تا فضا گرفته و کوچک به نظر برسد، درصورتیکه شفافیت شیشه کابین دوردوشی قابلیت این را دارد تا فضای کوچک حمام شما را جادار و باز نشان بدهد. در این تصویر، هماهنگی و تطابق رنگ تیره فریم و یراق کابین دوردوشی با شیرآلات و اکسسوری برزیبایی و جذابیت فضای حمام افزوده است.

در انتخاب روشویی کابینتی دقت کنید. شما می توانید با نصب روشویی کابینتی دوبل، علاوه بر افزایش فضای ذخیره سازی از مزایای کاربردی این روشویی استفاده کنید.

 

در این رابطه بخوانید: حمام هایی زیبا با روشویی کابینتی دوبل

 

 

 

اگر ترجیح می دهید تا فضای دوش حمامتان خصوصی باشد، می توانید از شیشه های مات و یا رنگی برای کابین دوردوشی خود استفاده کنید. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با بقیه پالت رنگی حمام شما مطابقت داشته باشد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید تم اصلی حمام دودی- خاکستری است که به دلیل نورپردازی مناسب اصلا دلگیر به نظر نمی رسد. شاید این رنگ به تنهایی در نظر بیشتر افراد کسل کننده به نظر برسد ولی بدون تردید در ترکیب با رنگ های تند و جسورانه، توانایی و قابلیت به رخ کشیدن تصاویری زیبا و بی نظیر را دارا می باشد. رنگ خاکستری به دلیل طبیعت یکنواختش قدرت تطبیق بالایی با فضا، سبک های مختلف و رنگ های دیگر دارد و از این جهت انتخابی مناسب و ایده آل در دکوراسیون حمام های مدرن و لاکچری می باشد.

 

 

فضای دوش حمام خود را با استفاده از اکسسوری ها و تصویر زمینه سفارشی، متفاوت دکور کنید. به این معنا که شما می توانید دیوار آن را رنگ کنید و یا سطح آن را با کاغذ دیواری برجسته و کاشی های طرح دار و رنگی بپوشانید و همچنین به فضای دوش شلف، نیمکت و دیگر لوازم تزیینی اضافه کنید. بدون شک، یکی ‌از بهترین ابزارهای موجود در دکوراسیون حمام، کاغذ دیواری است که طیف گسترده ای از کاربردها را در محدوده وسیعی از قیمت ها فراهم‌ می‌کند. چند سالی است که کاغذ دیواری های متنوع جای رنگ های ساده و یکدست دیوارهای حمام و سرویس بهداشتی را گرفته اند و روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده می شود. طرح ها و جنس های بی نهایت متنوع، قابل شست وشو بودن و دوام آنها از جمله مواردی است که این گزینه را در صدر فهرست مصرف کننده ها قرار می دهد.

 

 

اگر به دنبال یک طراحی متفاوت و خاص برای فضای دوش خود هستید، شاید این ایده به رویای شما نزدیک باشد. دوش سفارشی این حمام و طرح های جالب این حمام افقی را ببینید. درست خواندید، شما هنگام دوش گرفتن نمی ایستید، بلکه دراز می کشید. تم تیره فضای لاکچری دوش را شیک تر نشان می دهد.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com