منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

همه چیز را در مورد آینه بک لایت بدانید!!!

دوشنبه, 08 آذر 1400
بازدید : 2546
نظرات : 0

امروزه آینه های بک لایت جایگزین بسیاری از آینه های سنتی به خصوص در سرویس های بهداشتی مدرن شده و نسبت به نمونه های مشابه خود بسیار متمایز بوده و دارای قابلیت های ویژه و متفاوت از رقیبان خود می‌باشند. آینه‌های بک لایت که با نام آینه نوری، آینه‌های الکتریکی یا آینه‌های LED نیز شناخته می شوند، در اصل آینه‌هایی هستند که چراغ‌های LED در داخل آنها تعبیه شده‌ و نوری ظریف اما کافی با درخشش آرامش‌بخش از خود ساطع می‌کنند. آینه بک لایت با فراهم کردن روشنایی کامل، صورت شما را با نور شفاف و یکنواخت برجسته می‌کند. این نوع آینه ها به دلیل ویژگی های خاص و مزایای زیاد خود برای بسیاری از مردم جذاب به نظر می رسند. اما دقیقا چه چیزی آینه های بک لایت را تا این حد خاص می کند؟ با ما در این مطلب از بلومیس همراه شوید تا همه چیز را در مورد آینه های بک لایت بدانید!

 

آینه بک لایت چیست

 

آینه بک لایت چیست؟

آینه بک لایت به آینه ای گفته می‌شود که در کناره ها و یا پشت خود به سیستم نورپردازی مجهز  شده است. آینه های بک لایت یکی از داغ ترین ترندهای حمام در حال حاضر هستند. این محصول زیبا، بسیار کاربردی می باشد و به حمام شما حس لوکسی که شایسته آن است، می بخشد. یکی از دلایلی که آینه نوری را از دیگر آیینه ها، متمایز می‌کند، این است که علاوه بر نورپردازی جذاب، امکان استفاده از نورهای رنگی، رقص های مختلف نوری، وجود حسگر مجاورت و یا صفحات لمسی برای روشن شدن خودکار و دستی و غیره را دارا می‌باشد.

 آینه بک لایت سرویس بهداشتی می‌تواند حس تجمل و  توهم فضای بیشتری را با نورپردازی ایجاد کند. با خرید آینه بک لایت، ست سرویس بهداشتی، کابینت روشویی، باکس و … می‌توانید یک دکوراسیون شگفت انگیز داشته باشید که زیبایی آن توجه هر کسی را به خود جلب کند. خوب است بدانید که آینه به تنهایی منبع نور و زیبایی می‌باشد و وجود نورپردازی در کنار آینه، زیبایی شگفت انگیزی ایجاد می‌کند و فضای شما را نورانی و روشن می‌کند. بسیاری از آینه‌های بک لایت با یک لمس مدرن طراحی شده‌اند و بسیار نازک‌تر از دیگر آینه‌ها هستند. این نوع آینه ها از اجرای مختلفی مانند ورق های PVC ، نورپردازی مخفی با استفاده از LED های رنگی و بردهای الکتریکی تشکیل شده اند.

 

برای استعلام قیمت و مشاوره با فروشگاه مدرن بلومیس به شماره 88617235 -021 تماس بگیرید.

 

آینه هوشمند

آینه هوشمند درظاهر شبیه آینه های معمولی است با این تفاوت که در زمان های مورد نیاز، تمام یا بخشی از آن تبدیل به یک نمایشگر LCD می شود. این نمایشگر می تواند محتواهای مختلفی نظیر ویدئو، عکس، ساعت و تاریخ، نوت ها، زمان قرار های حضوری و … را به شما نمایش دهد. همچنین شما می توانید ایمیل ها، لیست تماس ها و هرگونه اطلاعات مورد نیاز خود را درون آینه هوشمند و جادویی خود مشاهده نمایید. این آینه ها در عین حالی که می توانند اعلان های مختلفی را به شما نمایش دهند، یک آینه معمولی نیز هستند و تصویر شما را به خوبی بازتاب می دهند.

 

آینه نوری

 

چرا آینه بک لایت انتخاب کنیم؟

 

1. زیبایی: ظاهری زیبا و شیک این نوع اینه ها می تواند به نقطه کانونی حمام و سرویس بهداشتی شما تبدیل شود. پس اگر می خواهید برای تکمیل دکوراسیون حمام خود یک اینه بسیار زیبا و لوکس داشته باشید، آینه بک لایت می تواند همانی باشد که شما می خواهید.

2. کارایی زیاد: این آینه ها در اوج سادگی، دارای نورهای کم مصرف و با عمر بالا می‌باشند. این آینه ها به خصوص برای فضاهای کوچکتر کارایی دو چندانی دارند. آینه‌های بک لایت پوشش نوری عالی را ارائه می‌کنند و در عین حال کارایی فضا را حفظ می‌کنند.

نکته: این آینه ها می‌توانند به صورت اتوماتیک یا دستی روشن شوند، و دارای عمر بالایی در برابر محصولات مشابه خود با این حجم از قابلیت می‌باشند.

3. تولید انرژی: آینه‌های نوری انرژی بسیار کارآمدتری دارند، زیرا لامپ‌های LED انرژی کمتری مصرف می‌کنند و نسبت به لامپ‌های رشته‌ای دوام بیشتری دارند.

4. ایجاد نور یکنواخت و بدون سایه: آینه های بک لایت، نور یکنواخت به شما ساطع می کنند بدون اینکه سایه‌ای روی صورت شما ایجاد شود. مطمئنا وقتی به آینه می کنید و صورت خود را زیبا و خوب می بینید، احساس خوبی خواهید داشت.

5. نصب آسان: به دلیل اینکه معمولا این آینه ها در کارخانه، مونتاژ شده، نصب بسیار راحتی دارند. یعنی با کمی آموزش و یا کمک‌گیری از نصاب مخصوص، می‌توانید در عرض چند ساعت آن را نصب کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

6. متناسب با هر نوع سلیقه: با توجه به طراحی مدرن و زیبای آینه بک لایت ، این آینه هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. به این صورت که همه در نگاه اول از دیدن آن شگفت زده و محو زیبایی این محصول می‌شوند.

 

 

آینه هوشمند

 

آینه بک لایت چه قابلیت هایی دارد؟

 

1. رنگ: نور آینه تنها در چند رنگ خلاصه نمی شود و شامل اغلب طیف های رنگی می باشد. شما می توانید متناسب با رنگ غالب و مدل دکوراسیون منزل و یا محل کار خود رنگ نور آینه بک لایت خود را انتخاب نمود. همچنین استفاده از چند رنگ به طور همزمان نیز امکانپذیر است.

2. ریموتی،حسگری،تاچ دار: نحوه کارکر این نوع آینه به سه صورت ریموت، حسگر و تاچ می باشد که با توجه به انتخاب شما روی آینه نصب می گردد. با استفاده از ریموت می توان عملکردهای آینه را در معرض نمایش قرار داد و رنگ و شدت آینه را تغییر داد. آینه حسگری با حرکت دست می توان لامپ آینه خود را خاموش‌ یا روشن کرد. این کار ۳ ثانیه زمان می برد. در آینه لمسی نیز با لمس قسمت مشخص شده آینه فعالیت های خود را اجرا می نماید.

3. پخش موزیک و نمایش ویدئو: پخش موزیک و نمایش ویدئو از دیگر قابلیت هایی است که می توانید بر روی آینه بک لایت خود نصب کنید. شما تنها با وصل کردن گوشی خود با کابل AUX ، بلوتوث و یا فلش می توانید آهنگ مورد علاقه خود را از طریق آینه پخش کرد.

4. ضدبخار: این قابلیت در آینه بک لایت سرویس بهداشتی بسیار کاربردی است. چرا که این آینه با عملکردی که دارد مانع از ایجاد بخار روی سطح آینه بک لایت می شود و همیشه آینه ای  با سطح شفاف و روشن خواهید داشت.

6. قابل برش در سایز های مختلف: نه تنها در آینه های بک لایت بلکه در تمامی آینه ها هیچ گونه محدودیتی در ابعاد و نوع و شکل برش وجود ندارد و براحتی می توانید متناسب با بزرگی روشویی کابینتی سرویس بهداشتی خود یک اینه بک لایت مناسب سفارش بدهید.

7. دماسنج: از دیگر قابلیت های این آینه در این است که می توان دما و یا زمان را روی آینه نمایش داد.

 

خرید آینه بک لایت سروس بهداشتی

 

راهنمای خرید آینه بک لایت

 

1.سایز: هنگام انتخاب اندازه آینه، حتماً نسبت های کلی سرویس بهداشتی را در نظر بگیرید. یک اینه خیلی بزرگ در فضای کوچک می تواند در طولانی مدت بسیار خسته کننده باشد و از سوی دیگر، انتخاب آینه ای خیلی کوچک در فضای بزرگ،غیر عملی و نا معقول به نظر می رسد.

2. قاب: تصمیم بگیرید که آیا یک آینه بک لایت بدون قاب می خواهید یا قاب دار. آینه های قاب دار بیشتر به سبک کلاسیک نزدیک هستند، در حالی که آینه های بدون قاب مینیمال تر هستند. در هر صورت، یک آینه نوری می تواند یک نقطه کانونی جدید و زیبا در حمام شما ایجاد کند.

3. شکل: لبه‌های گرد مانند آینه‌های گرد یا بیضی شکل ظاهری نرم‌تر و زنانه‌تر ارائه می‌کنند.

4. کیفیت آینه: توجه به کیفیت آینه یکی دیگر از موضوعات مهم در هنگام خرید آینه بک لایت می باشد. اگر در این مورد کوتاهی کنید بعد از زمان کوتاهی خواهید دید که آینه انتخابی شما دیگر زیبایی اولیه خود را ندارد. اگرچه قیمت آینه بک لایت با کیفیت کمی گران است ولی سالها می توانید از دیدن ان لذت ببرید.

5. پوشش پشت آینه: یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید آینه بک لایت سرویس بهداشتی باید به آن توجه کنید، کیفیت پوشش پشت آینه است. پوشش جیوه در پشت آینه‌ها باعث می‌شود که آینه انعکاس خوبی داشته و کیفیت تصاویر دیده شده در آن بالا باشد. در آینه هایی که از ماده های بی کیفیت در پشت ان استفاده می کنند، بعد از مدت کوتاهی کیفیت تصاویر دیده شده در آینه بسیار ضعیف خواهد شد.

6. قیمت آینه بک لایت: قیمت در هنگام خرید آینه بک لایت بسیار مهم است. بهتر است برای خرید به مراکز و فروشگاههای اینترنتی معتبر بروید و بهترین و با کیفیت‌ترین آینه‌ها را با قیمت مناسبی خریداری کنید. 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com