منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

انواع کفپوش های ارزان قیمت حمام و سرویس بهداشتی

شنبه, 18 آبان 1398
بازدید : 10415
نظرات : 3

در هنگام طراحی حمام و سرویس بهداشتی، انتخاب کفپوشی مناسب و با کیفیت همانند دیگر وسایل جانبی نظیر روشویی کابینتی، وان، توالت فرنگی و... از اهمیت زیادی برخوردار است و از نظر کاربردی و زیبایی در اولویت قرار می گیرد.شما می توانید با انتخاب کفپوش های ارزان قیمت و زیبا، طراحی حمام خود را به بهترین شکل تکمیل کنید. به یاد داشته باشید که هر متریال گران قیمتی نمی تواند انتخابی مناسب برای کف پوش حمام و سرویس بهداشتی باشد.

 

قیمت کفپوش سرویس بهداشتی

 

دوام و ضریب اصطکاک بالا از جمله ویژگی های مهم یک کفپوش سرویس بهداشتی مناسب می باشد. شاید بهتر باشد بگوییم که دوام کفپوش حمام و سرویس بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا آنها دائما در معرض آب، رطوبت، چربی، و مواد آرایشی و بهداشتی قرار دارند. پس قبل از انتخاب یک کفپوش دستشویی مناسب ، حتما قبلا در مورد آنها به خوبی تحقیق کنید تا انتخابی عالی داشته باشید. در ادامه مطلب ما قصد داریم شما را با چند نمونه کفپوش ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت آشنا کنیم. پس تا پایان ما را در بلومیس همراهی کنید.

 

انواع کفپوش های ارزان قیمت حمام و سرویس بهداشتی

 

1-کفپوش سرامیک ( کاشی ) پرسلان

 

کفپوش پی وی سی برای سرویس بهداشتی

 

کفپوش پرسلان به لطف پتانسیل خلاقانه و طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها، شکل ها و سایزها، را می توان به عنوان بهترین کفپوش برای سرویس بهداشتی نام برد. علاوه بر این قیمت کفپوش سرویس بهداشتی پرسلان در مقابل ویژگیهای منحصربه فردش نسبتا  ارزان و مناسب می باشد.

پرسلان از سرامیک های معمولی ضخامت بیشتری دارد و از آنجا که در ساختمان از آکریلیک استفاده می شود، خاصیت جذب آب پایین تا حدود کمتر از ۱/۰ درصدرا دارا می باشد. این مقدار نفوذ آب باعث شده تا این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای کفپوش حمام و سرویس بهداشتی شناخته شود. بهتر است کفپوش حمام و سرویس بهداشتی خود را از جنس سرامیک انتخاب کنید. زیرا این محصول دارای ویژگیهای مهمی مانند دوام بالا، نگهداری و تمیز کردن آسان، حساس نبودن به رطوبت می باشد.

مقاومت در برابر یخبندان، مقاومت شیمیایی بالا، مقاومت در برابر لک پذیری، مقاومت در برابر مواد شوینده و پاک کننده، اسیدها و بازها حتی در زمان های طولانی و مقاومت بالا در برابر سایش باعث عمر طولانی و درخشش زیاد این نوع سرامیک های مدرن شده است. قیمت کفپوش پرسلان با توجه به رنگ، طرح، درجه لعاب و ... متفاوت است و نسبت به سرامیک های معمولی کمی بالاتر است. انواع چینی اش از حدود متری ۴۰ هزار تومان شروع می شود و پرسلان های اروپایی متری ۷۰ هزار تومان به بالا قیمت دارند.

 

 

2-کفپوش چوب پنبه ای

 

کفپوش چوب پنبه ای

 

کفپوش چوب پنبه ای ازدیگر کفپوش های زیبا و ارزان قیمت برای حمام و سرویس بهداشتی محسوب می شود. کفپوش چوب پنبه ای محصولی از پوست درخت بلوط چوب‌پنبه می باشد و از آنجا که برداشت پوسته درخت بلوط چوب‌پنبه کاملاً منظم و طی چرخه‌های نه‌ساله انجام می‌گیرد، به دوستی با محیط زیست مشهور است.

چوب پنبه جزء متریال های گران قیمت به شمار نمی آید و قیمت کفپوش چوب پنبه ای به فاکتورهایی نظیر عایق و ضد صوتی بودن آن بستگی دارد. البته توجه داشته باشید که گاهی اوقات نیز تفاوت قیمت کفپوش چوب پنبه ای در خرید به دلیل خدمات گارانتی می باشد. این کفپوش به دلیل طبیعت سلولی چوب ‌پنبه گرما را داخل خود نگه دارد وحتی در سردترین ماه های سال نیز در هنگام قدم زدن گرمای آن را احساس خواهید کرد. به همین دلیل کفپوشی مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی محسوب می شود.

 سوبرین، ماده طبیعی که در بافت چوب پنبه وجود دارد از کپک زدن کفپوش جلوگیری کرده و مانع پوسیدگی آن می شود. این محصولات به طور طبیعی ضد حریق می باشند و حتی در صورت آتش سوزی ناگهانی هیچ گونه گاز شیمیایی یا سرطان زایی تولید نمی کنند. با این حال این کفپوش همانند کفپوش چوبی، اگر به خوبی مهرو موم نشده باشد، می تواند آب را جذب کرده و در طولانی مدت آسیب ببیند. به یاد داشته باشید که در هنگام خرید، کفپوش چوب پنبه ای انتخاب کنید مهر و موم آن شفاف و به درستی انجام گرفته باشد و خدمات گارانتی آن فعال باشد.

کفپوش چوب پنبه از انواع کفپوش برای دستشویی با مقاومت بالا می باشد که در صورت نگهداری مناسب در زمان طولانی همچنان مقاومت و استحکام خود را حفظ می کند.

 

3-كفپوش حمام وینیل

 

کفپوش وینیل

 

در میان انواع کفپوش های حمام و سرویس بهداشتی استفاده از کفپوش های وینیل بسیار رایج است. کفپوش وینیل که به کفپوش پی وی سی برای سرویس بهداشتی نیز مشهور است به دلیل  دوام و استحکام بالا، عمر طولانی و نگهداری آسان در بین مردم ازمحبوبیت زیادی برخوردار  می باشد. این نکته را به یاد داشته باشید که قیمت کفپوش دستشویی دلیلی بر کیفیت بالای محصول نمی باشد.

انواع کفپوش ضد آب سرویس بهداشتی وینیل نوعی عایق حرارتی و صوتی محسوب می شوند و به دلیل خاصیت ضد آب ، گزینه ای عالی برای حمام و سرویس بهداشتی به حساب می آیند. در واقع این کفپوش در برابر بخار و رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و حتی اگر آب در سطح آن سرازیر شود هیچ آسیبی به آن نمی رسد. کفپوش مناسب سرویس بهداشتی وینیل از مواد فشرده پی وی سی، فیبر و چند لایه دیگر تشکیل شده است و انواع مختلفی از سبک ها و رنگ ها را برای کسانی که خواهان محصولی مقرون به صرفه و کیفیتی خوب هستند، ارائه می دهد.

 

 

Sepideh (جمعه, 05 شهریور 1400)

سلام،میخواستم ببینم کدوم‌کفپوش پی وی سی‌برا سرویس بهداشتی مناسبه،از هرنوع پی وی سی‌ برا سرویس میشه استفاده کرد یا باید مخصوص سرویس باشه و چجوری تشخیص بدیم کدوم مناسبه، با تشکر

پاسخ

ناصر (دوشنبه, 04 اسفند 1399)

سلام وقت بخیر میخواستم در مورد کفپوشهای وینیلی اطلاعاتی رو از نظر قیمت و ابعاد و شکل یا رنگ ظاهری لطف و مرحمت کرده در اختیار بنده قرار دهید متشکرم بایرامزاده

پاسخ

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com