منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

حمام های زیبا با کاسه روشویی سرامیکی رنگی

شنبه, 19 خرداد 1397
بازدید : 4919
نظرات : 0

امروزه سبک و طراحی حمام ها بسیار گسترده و متنوع می باشد و لوازم جانبی حمام مانند کابینت روشویی ، کابین دور دوشی، کاسه روشویی در شکل و طرح های مختلف در در دسترس مردم قرار دارند. معمولا بیشتر افراد به ضروری وکاربردی بودن لوازم جانبی حمام اهمیت می دهند و زیبایی آن را در نظرنمی گیرند. راه های زیادی برای طراحی یک حمام شیک و مدرن با تزئین ودکوراسیون کابینت روشویی و لوازم جانبی وجود دارد. در هر نوع سبک و طراحی حمام، وسایلی مانند کابینت روشویی، توالت فرنگی، کاسه روشویی، وان و کابین دوردوشی جایگاه ویژه ای دارند. شما می توانید با کمک گرفتن از یک طراح داخلی و انتخاب لوازم جانبی خاص و متفاوت حمامی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

کاسه روشویی یکی از مهمترین ارکان فضای سرویس بهداشتی محسوب می شود. در واقع سینک های روشویی عاملی هستند که با انتخاب صحیح آن ها به سادگی می توانید جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی ببخشید. اگر چه کاسه روشویی برای شستن دست و صورت استفاده می شود و کارآیی ساده ای دارد ولی با این وجود جنس و رنگ و طرح کاسه روشویی می تواند روی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیرگذار باشد. چگونه یک کاسه روشویی مناسب انتخاب کنیم؟ کاسه روشویی بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی برای حمام طراحی شود، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می تواند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشد.

همانطور که گفته شد: روشویی کابینتی و کاسه روشویی بخش مهمی از دکور حمام و محیط آن است و طراحی آن می تواند بر قابلیت های فضا در بسیاری از موارد تاثیر بگذارد. در اینجا ما تصمیم داریم کاسه روشویی های سرامیکی رنگی و خاص را به شما معرفی کنیم. انتخاب کاسه روشویی های سرامیکی رنگی می تواند یک ایده ی عالی در زیبا سازی حمام شما باشد. کاسه روشویی های سرامیکی رنگی به فضای حمام شما رنگ و روح تازه ای می بخشند و از آنجا که طراحی های روی آنها با دست انجام می شود جزو آثار هنری محسوب می شوند. آنها با کاسه روشویی های سفید کلاسیکی که بیشتر مردم از آن استفاده می کنند، کاملا متفاوت هستند.

کاسه روشویی رنگی

 

کاسه روشویی سرامیکی

 

کاسه روشویی سرامیکی

 

کاسه روشویی سرامیکی رنگی

 

کاسه روشویی سرامیکی رنگی

 

کاسه روشویی سرامیکی رنگی

 

کاسه روشویی رنگی

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com