منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شیک به رنگ زرد

شنبه, 15 دی 1397
بازدید : 4030
نظرات : 0

طراحی زیبا، انتخاب لوازم جانبی مناسب مانند روشویی کابینتی، کاسه روشویی و شیرآلات جدید، مدرن، کابین دور دوشی و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد. یکی از نکات مهم برای داشتن دکوراسیون ایده آل حمام های شیک و مدرن، انتخاب رنگ مناسب برای این فضا و وسایل داخل حمام است که تاثیر زیادی در زیبایی حمام و نوع انتخاب دکوراسیون آن دارد. به نحوی که انتخاب رنگ های مناسب دکوراسیونی بی نظیر و انتخاب رنگ های نامناسب دکوراسیونی ناخوشایند به وجود می آورند.

برای داشتن یک حمام شیک و ایده آل، لازم است که نکاتی را در هنگام طراحی و دیزاین حمام در نظر بگیریم. انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون حمام یکی از نکات مهمی است که باید در نظر بگیرید. اگرچه رنگ ها طبق سلیقه افراد انتخاب می شوند اما ترکیب آنها با یکدیگر باید به شیوه ای اصولی انجام شود. از جمله رنگ هایی که امروزه در طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند رنگ زرد است. این رنگ زیبایی منحصر به فرد خود را دارد و فضایی پر انرژی و نیروبخش ایجاد می کند.

 

دکوراسیون حمام های زرد

 

شاید استفاده از رنگ زرد در حمام کمی خوشایند و دلنشین به نظر نرسد اما این رنگ رنگی انرژی زا و نشاط آور است که می تواند به فضای حمام و سرویس بهداشتی شما جانی دوباره ببخشد, بخصوص حمام های کوچک، که تاریک و محدود به نظر می رسند. رنگ زرد سایه های مختلفی دارد اما وقتی صحبت از آن می شود تنها یک رنگ در ذهن تصور می شود. به دلیل تنوع سایه های رنگ زرد به راحتی می توان آن را در حالت ها و سبک های متفاوت در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی به کار برد.

دکوراسیون حمام به رنگ زرد یکی از جالب ترین و به روز ترین ایده ها در طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی می باشد. شاید بدانید که بعضی از رنگ ها خیلی زود از مد می افتند و بعضی دیگر هم فقط مخصوص یک زمان خاص (مثلا یک فصل مشخص) هستند اما رنگ هایی هم وجود دارند که همیشه مطابق مد روز هستند و هیچگاه خسته کننده نمی شوند، زرد یکی از این رنگ های جادویی است.

همانطور که  گفتیم رنگ زرد محصور به دوره خاصی نیست و اگر درست و به جا و اندازه ی مناسب در دکوراسیون حمام استفاده شود می تواند یک حمام کسل کننده و قدیمی را کاملا متحول کند و فضایی تازه، شاد و دلپذیر در آن به وجود بیاورد به طوریکه هر بار استحمام در این مکان را برای افراد خانواده به تجربه ای خاطره انگیز و شیرین تبدیل کند. علاوه بر این رنگ زرد در حمام یک رنگ کلاسیک است و بیشتر با رنگ های آبی و سفید ترکیب می شود. رنگ زرد گزینه های متعددی برای طراحی دکوراسیون حمام پیش روی شما می گذارد. با استفاده از این رنگ می توانید یک فضای آرام برای ریلکسیشن و یا مکانی مناسب برای شروع یک روز عالی ایجاد کنید. تنوع سایه های رنگ زرد حاکی از آن است که این رنگ قابلیت ترکیب با سایر رنگ ها را دارد و در انواع سبک های دکوراسیون داخلی از جمله دکوراسیون صنعتی, مدرن, طبیعت گرایانه و هر نوع سبک دیگری که بتوان تصور کرد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اگر اولویت رنگ شما، رنگ زرداست با بلومیس همراه شوید.

 

انتخاب رنگ مناسب برای فضای داخلی حمام تاثیر زیادی در زیبایی حمام و نوع انتخاب دکوراسیون آن دارد. زیبایی منحصر به فرد و جادویی زرد بی مثال است و فضایی پر انرژی و نیروبخش در حمام ایجاد می کند. به دلیل تنوع سایه های رنگ زرد به راحتی می توان آن را در حالت ها و سبک های متفاوت در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی به کار برد.

 

دکوراسیون حمام های زرد

 

کفپوش زرد این حمام شیک بسیار دلنشین است به گونه ای که دارد به ما لبخند می زند. شما وقتی به فضایی زرد رنگ قدم می گذارید سخت می توانید احساس شادی و خوشحالی نکنید. از آنجایی که بیشتر حمام و سرویس بهداشتی خانه های ایرانی رنگ سفید دارد، نیاز به رنگی جذاب و انرژیک در تکمیل دکوراسیون به شدت احساس می شود. مسلما رنگ زرد برای ترکیب با رنگ سفید در حمام هایی با سقف و دیوارهای سفید بهترین انتخاب خواهد بود. زیرا همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید رنگ زرد از سردی فضا می کاهد و حالتی دوستدانه و صمیمی به دکوراسیون می دهد.

به یاد داشته باشید انتخاب کف پوش حمام نقش مهمی در تعیین حالت کلی دکوراسیون حمام دارد. کف پوش‌های حمام در معرض آب، رطوبت، چربی، و مواد آرایشی و بهداشتی هستند و به همین دلیل دوام و بهداشت آن‌ها از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است. با این حال، این موضوع به معنی بی‌اهمیت بودن و قربانی کردن سبک و طراحی حمام و کف پوش‌های آن نیست. بسیار مهم است که متریال هایی را برای کف حمام و سرویس بهداشتی انتخاب کنید که ضریب اصطکاک بالایی داشته باشند. هر چه این ضریب بالاتر باشد، مقاومت لغزشی آن بیشتر خواهد بود.

 

دکوراسیون حمام های زرد

 

دکوراسیون این حمام شیک به سبک کلاسیک است. طراح برای دکوراسیون آن از ترکیب رنگ های سفید، خاکستری و زرد استفاده کرده است. دیوارهای زرد و خاکستری حمام در کنار هم زیباست. شکی وجود ندارد که دیوارهای خاکستری از رنگ های خنثی کلاسیک است، اما آن‌ها به این معروفند که فضا را کسل‌ و خسته‌کننده می‌کنند. طراح این حمام زیبا تلاش کرده است تا با ترکیب این دو رنگ بر روی دیوار، فضای حمام را از حالت خنثی و بی حالی خارج کند. لوستر کریستال و دیوارکوب های آنتیک از دیگر مشخصه ی این حمام کلاسیک بوده که بر زرق و برق و درخشش حمام افزوده است.

 

دکوراسیون حمام های زرد

 

اگر به تصویر بالا با دقت نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که رنگ زرد ملایم دیوارها، برسبک کلاسیک این حمام تاکید دارد و قاب های طلایی روی دیوار نمایی زیبا ایجاد کرده اند. طراح در تکمیل دکوراسیون این حمام درکنار زرد از رنگ سبز که نماد طبیعت و سرسبزی بیشترین بهره را برده است. شما نیز می توانید سبد های چوبی زیبا، گل های تازه و شیشه های سبز را به دکوراسیون حمام خود اضافه کنید تا نگاه تازه ای به طبیعت و سرزندگی داشته باشید.

 

دکوراسیون حمام های زرد

 

کاشی های شش گوش بزرگ با سایه های زرد، طلایی، کرم و سفید برای طراحی و دکوراسیون معاصر این حمام شیک مناسب و ایده آل می باشد. همانطور که در تصویر می بینید طراح از رنگ های خنثی برای سطوح دیگر مانند کف، سقف و وسایل استفاده کرده است تا آنها نتوانند با این کاشی های زیبا رقابت کنند و از درخشش آنها کم شود. روشویی سفید، شیرآلات مدرن و صفحه کابینت سنگی کابینت روشویی با سبک دکوراسیون این حمام معاصر همخوانی دارد. در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن حمام های شیک تجهیزاتی وجود دارند که می توانند در مرتب کردن و نظم دهی آنها به شما کمک کنند. یکی از این تجهیزات، روشویی کابینتی می باشد. ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد.

 

رنگ زرد از سردی فضا می کاهد و حالتی دوستدانه و صمیمی به دکوراسیون می دهد. کف پوش‌های حمام در معرض آب، رطوبت، چربی، و مواد آرایشی و بهداشتی هستند و به همین دلیل دوام و بهداشت آن‌ها از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است. ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد.

 

دکوراسیون حمام های زرد

 

رنگ زرد می تواند برای ایجاد تعادل در رنگ های سرد در طراحی دکوراسیون حمام به کار رود. پالت های رنگی خنثی و سرد مانند سفید و خاکستری یک سردی و خنکی نامطلوب در فضا ایجاد می کنند، بنابراین افزودن ذره ای رنگ زرد طلایی ملایم در نقاط مورد نظر می تواند کمی از این حس سردی بکاهد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح با جسارت از رنگ زرد مات برای سقف حمام و از پرده سفید و زرد طلایی و درخشان در تکمیل این حمام بهره برده است.  

 

دکوراسیون حمام های زرد

 

وقتی از اشیاء و لوازمی که به رنگ زرد و آبی انتخاب شده اند در حمام خود استفاده می کنید تعادل را فراموش نکنید. از رنگ های اصلی که در طراحی دکوراسیون حمام خود به کار برده اید در اشیاء کوچک نیز استفاده نمائید. انجام چنین کاری باعث ایجاد تعادل در الگوی رنگ دکوراسیون شده و آن را منسجم تر نشان می دهد. علاوه بر آن رنگ های آبی و زرد در کنار هم کنتراست بی نظیری ایجاد می کنند که منجر به زیباتر شدن فضا می گردد.

 به تصویر بالا دقت کنید. دیوار های زرد، روشویی کابینتی و قفسه های آبی مات به طور غیر منتظره ای زیبا و چشمگیر است. روشویی کابینتی دوبل شیک، شیرآلات مدرن و دیوارکوب های آنتیک با فضای این حمام مستر همخوانی دارد. روشویی کابینتی دوبل از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام و سرویس بهداشتی می باشد. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید. روشویی های کابینتی دوبل علاوه بر جلوه ای که به حمام و سرویس بهداشتی می دهند، از لحاظ کاربردی نیز بسیار مفید هستند. معمولا از روشویی های کابینتی دوبل برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.

 

دکوراسیون حمام های زرد

 

کاغذ دیواری طرحدار با زمینه زرد تیره مات بر زیبایی دکوراسیون این حمام به سبک کانتری افزوده است. این سبکِ طراحی، ساده، بی آلایش، خالی از تصنع، بسیار دنج و راحت است و با یک زندگی آرام سازگار است. از ویژگی های مهم سبک کانتری این است که فضای گرم و آرام آن، باعث ایجاد حس نوستالژی در افراد نیز می شود. اگرچه حمام های به سبک کانتری، ظاهری شلوغ دارد و پر از اشیا مختلف است، اما در واقع سبکی بسیار ساده و بدون هیچ زرق و برقی محسوب می شود. به توصیه بسیاری از طراحان بهترین راه برای طراحی دیوار حمام های شیک و کوچک استفاده از کاغذ دیواری است. زیرا جذابیت و زیبایی بیشتری را به فضای حمام می دهند. کاغذ دیواری های الگو دار به چشمان افراد زیبا بیشتر جلوه می کنند، اگر از لوازم جانبی مانند روشویی کابینتی، وان و .... سفید برای دکوراسیون حمام انتخاب شود.

 

دکوراسیون حمام های زرد

 

قاب های تیره آینه، دیوارکوب ها ی برنجی و قاب طلایی تابلوها بر روی دیوار زرد کرمی ملایم زیبا و خیره کننده است. طراحی این حمام شیک به سبک معاصر است. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد. روشویی کابینتی دوبل باز و شیرآلات مدرن از مشخصه ی این حمام معاصر می باشد. روشویی کابینتی باز از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند.

 

رنگ زرد می تواند برای ایجاد تعادل در رنگ های سرد در طراحی دکوراسیون حمام به کار رود. روشویی های کابینتی دوبل علاوه بر جلوه ای که به حمام و سرویس بهداشتی می دهند، از لحاظ کاربردی نیز بسیار مفید هستند. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد. اگرچه حمام های به سبک کانتری، ظاهری شلوغ دارد و پر از اشیا مختلف است، اما در واقع سبکی بسیار ساده و بدون هیچ زرق و برقی محسوب می شود.  

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com