منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

روشویی کابینتی باز در طراحی حمام و دستشویی

دوشنبه, 25 تیر 1397
بازدید : 4548
نظرات : 0

روشویی کابینتی از لوازم جانبی اصلی در حمام و سرویس بهداشتی است که با توجه به نوع و کاربردشان انواع متنوعی دارد. امروزه انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار نیز مانند هر کالای دیگری با طراحی های زیبا و منحصر به فرد عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده اند. طراحان طیف گسترده ای از سبک ها روشویی های کابینتی را در مدل های مختلف طراحی می کنند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات چشمگیر در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند. روشویی کابینتی باز از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند. در ادامه مقاله نمونه هایی از روشویی های کابینتی باز جدید را به شما معرفی می کنیم.

 

روشویی کابینتی باز

 

این کابینت روشویی باز با ظاهری مدرن و بدون فدا کردن فضای ذخیره سازی بسیار زیباست. همانطور که در تصویر بالا می بینید این روشویی مدرن دارای یک فضای باز و یک قفسه بلند می باشد. شما می توانید حوله ها را در فضای باز و لوازم آرایشی و بهداشتی خود را در قفسه ی بلند روشویی کابینتی قرار دهید. 

 

نمونه هایی از روشویی های کابینتی باز جدید

 

ظاهر این روشویی کابینتی دوگانه به کنسول کلاسیک بسیار شبیه است. اگر دوست دارید تا حمامی با طراحی کلاسیک داشته باشید، بدون تردید انتخاب این مدل روشویی دستشویی سلطنتی زیبا و لوکس بهترین گزینه می باشد.

 

نمونه هایی از روشویی های کابینتی باز جدید

 

این روشویی کابینتی باز با کانتر سنگی و شیرآلات شیک بسیار چشم نواز است. فضای باز زیر روشویی مکان مناسبی برای نگه داری از لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. ظرافت و زیبایی آن می تواند این روشویی را به نقطه ی کانونی حمام تبدیل کند.

 

روشویی کابینتی باز

 

طراح با انتخاب این روشویی شیک و زیبا طراحی مدرن حمام خود را تکمیل کرده است. زیرا ظاهر زیبا و ظریف روشویی و کاسه روشویی روسنگی سفید نگاه ها را به خود جلب می کند.

 

روشویی کابینتی باز

 

طراحی منحصربه فرد این روشویی کابینتی با پایه های زیبا آن را به نقطه ی کانونی حمام تبدیل کرده است. رنگ تیره ی روشویی به خوبی با فضای روشن حمام ترکیب شده است.

 

روشویی کابینتی باز

 

این روشویی کابینتی باز چوبی با کاسه روشویی سفید و شیر آلات مدرن و طلایی انتخابی مناسب برای طراحی و دکوراسیون حمام های معاصر می باشد. ترکیب این روشویی زیبا و کاشی های رنگی پشت آن احساسی خوب و پر از آرامش را به افراد خانه منتقل می کند.

 

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com