منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

روشویی کابینتی جادار ،مناسب نظم دهی سرویس بهداشتی

شنبه, 05 آبان 1397
بازدید : 4218
نظرات : 0

این روزها، کمبود فضا یکی از بزرگترین مشکلات طراحی و دکوراسیون حمام به شمار می آید زیرا فضای کافی برای نگه داری و قرار دادن همه ی لوازم جانبی مانند لوازم آرایشی، بهداشتی و ... در حمام وجود ندارد و همین مسئله منجر به شلوغی و بی نظمی آن خواهد شد. سرویس های بهداشتی و حمام‌های بزرگ و جادار تبدیل به یکی از قابل توجه‌ترین و خاص‌ترین فضاهای موجود در طراحی داخلی خانه‌ها شده‌اند. این فضاهای معمولا لوکس و مدرن، مکانی مناسب و پناهگاهی امن برای دوری از برنامه‌های روزانه خسته کننده‌کننده و جایی برای تمدد اعصاب می باشند.

در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن حمام و سرویس بهداشتی تجهیزاتی وجود دارند که می تواند در مرتب کردن و نظم دهی آنها به شما کمک کند. یکی از این تجهیزات، روشویی کابینتی می باشد. در سال های اخیر استفاده از انواع مدل های روشویی کابینتی در زیبایی دکوراسیون های حمام و سرویس بهداشتی نقش بسزایی داشته است. علاوه بر این مدل روشویی کابینتی های شیک و مدرن تاثیر زیادی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی دارد و فضای داخلی آنها را تغییر می دهد. مدل روشویی های کابینتی باز امروزه نسبت به دیگر روشویی ها بسیار رواج پیدا کرده و در نزد طراحان بسیار محبوب است.

 

روشویی کابینتی بزرگ و جادار

 

طراحان طیف گسترده ای از سبک ها روشویی های کابینتی باز را در مدل های مختلف طراحی می کنند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات چشمگیر در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند.

ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد. قفسه و کابینت ها بسیار مهم هستند چون آنها می توانند به شما در مرتب کردن حمام کمک کنند. پس بهتر است به کابینت روشویی و انواع روشویی کابینت دار فکر کنید. زیرا بیشتر های روشویی های کابینتی باز دارای چندین قفسه می باشند.

 روشویی کابینتی انواع و اقسام مختلفی دارد که یکی از جذاب ترین آن ها، روشویی کابینتی باز است. یکی از ویژگیهای مهم روشویی کابینتی باز این است که به شما اجازه می دهد تا لوازم تان را به وسایل دکوری تبدیل کنید، علاوه بر این زمانیکه شما از این نوع کابینت ها ی روشویی استفاده می کنید، لازم است که همیشه نظم روشویی کابینتی خود را حفظ کنید. پس تا انتهای این مطلب با بلومیس همراه باشید تا انواع روشویی کابینتی  را بشناسیم.

 

کمبود فضا یکی از بزرگترین چالش های طراحی و دکوراسیون حمام به شمار می آید زیرا نبود فضای کافی برای نگه داری و قرار دادن لوازم جانبی مانند لوازم آرایشی، بهداشتی منجر به شلوغی و بی نظمی حمام و سرویس بهداشتی خواهد شد. پس بهتر است به کابینت روشویی و انواع روشویی کابینت دار فکر کنید. زیرا بیشتر های روشویی های کابینتی دارای چندین قفسه و شلف می باشند.

 

 

روشویی کابینتی بزرگ و جادار

 

طراحی روشویی کابینتی دوبل این حمام با بافت و رنگ زیبا کاملا کلاسیک است. روشویی کابینتی سفید، کاسه های روشویی زیرسنگی، شیرآلات لوکس و شیک با صفحه کابینت سنگی ترکیبی منسجم برای دکوراسیون کلاسیک این حمام زیبا می باشند. طراحی با تم سفید و کابینت روشویی کلاسیک آرامش و نشاط را به این حمام آورده است. طراح این حمام شیک در کنار روشویی کابینتی، یک کابینت ایستاده قرار داده است که دارای چند قفسه و شلف باز می باشد. این کابینت زیبا علاوه بر اینکه باعث زیباتر شدن دکوراسیون حمام شده است، برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری شود.

 

روشویی کابینتی بزرگ و جادار

 

این مدل روشویی کابینتی باز نمونه ای زیبا و مناسب برای حمام و سرویس های بهداشتی محسوب می شود. این روشویی کابینتی دارای دو کشو و یک شلف باز می باشد که کاربر می تواند از آن ها برای حفظ و نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی خود استفاده کند. روشویی کابینتی چوبی، صفحه کابینت سنگ آهک سفید و شیرآلات مدرن، همه با هم فضای این حمام زیبا را گرم و چشم نواز نشان می دهد. دیوار کوب های زیبا، آویز و آینه های بالای روشویی باعث افزایش دید بصری شده و فضای کوچک حمام را بزرگتر نشان می دهند.

 

روشویی کابینتی بزرگ و جادار

 

طراحی روشویی کابینتی این حمام کاملا سنتی است. روشویی کابینتی سفید، کاسه های روشویی زیرسنگی، شیرآلات شیک و صفحه کابینت سنگی مرمر ترکیبی منسجم برای دکوراسیون کلاسیک و سنتی این حمام زیبا می باشند. طراحی با تم سفید و کابینت روشویی سنتی آرامش را به این حمام آورده است. بهتر است برای افزایش فضای بصری حمام های کوچک، روشویی کابینتی و لوازم جانبی سفید همراه با آینه را در نظر بگیرید. کابینت بالای روشویی، کشو و قفسه های روشویی کابینتی در نگهداری و مرتب کردن وسایل بهداشتی و آرایشی بسیار مفید و موثر می باشند.

 

روشویی کابینتی بزرگ و جادار

 

دکوراسیون زیبای این حمام مدرن بسیار جذاب و خیره کننده است. این مدل روشویی کابینتی جادار برای حمام های بزرگ مناسب می باشد. شما نیز اگر قصد بازسازی حمام خود را دارید و فضای حمام شما اجازه می دهد، این مدل روشویی کابینتی را در نظر داشته باشید. کابینت های کوچک زیر روشویی کابینتی و کابینت بزرگ دیواری بهترین مکان برای نگهداری از لوازم جانبی حمام مانند حوله ها، وسایل آرایشی و بهداشتی می باشند. کاسه روشویی های سفید با صفحه کابینت گرانیت سیاه تضاد جالبی ایجاد کرده است و بر جذابیت و زیبایی روشویی کابینتی افزوده است. نورپردازی مناسب، آینه ها و تابش نور مستقیم، فضای تیره حمام را روشن و دلباز نشان می دهد.

 

روشویی کابینتی بزرگ و جادار

 

تم اصلی این حمام زیبا، قرمز است. طراح این حمام شیک برای تکمیل کردن دکوراسیون خود، دو روشویی کابینتی جداگانه  انتخاب کرده که یک کابینت دیواری در بین آنها قرار می گیرد. روشویی کابینتی های چوبی در کنار کفپوش قرمز حمام، فضایی گرم و شاد ایجاد کرده است. سینک روشویی و حوله های سفید در کنار کفپوش قرمز حمام، کنتراستی چشم گیر و دلنشین دارد و طراحی حمام را متفاوت و خاص نشان می دهد.

روشویی کابینتی بزرگ و جادار

 

روشویی کابینتی که در تصویر بالا مشاهده می کنید، روشویی کابینتی دست ساز با طراحی خاص و متفاوت می باشد. سبد بزرگ زیر روشویی کابینتی برای نگهداری از وسایل جانبی حمام مانند حوله ها و آرایشی و بهداشتی مناسب است. کاسه روشویی های سرامیکی سفید و شیرآلات براق به نقطه کانونی و قوت حمام تبدیل شده اند. دیوار کوب های زیبا و آینه های بلند بالای روشویی، فضای کوچک حمام را روشن و دلباز کرده و دید بصری حمام را افزایش داده اند.

 

دیوار کوب های زیبا، آویز و نصب آینه های بزرگ در بالای روشویی باعث افزایش دید بصری شده و فضای کوچک حمام شما را بزرگتر نشان می دهد. کابینت بالای روشویی کابینتی، کشو و قفسه های روشویی کابینتی در نگهداری و مرتب کردن وسایل بهداشتی و آرایشی بسیار مفید و موثر می باشند. صفحه کابینت مرمر و گرانیت از متریال های مناسب برای صفحه کابینت روشویی به شمار می روند.

 

روشویی کابینتی بزرگ و جادار

 

روشویی کابینتی تصویر بالا، نقطه کانونی و قوت حمام محسوب می شود. به یاد داشته باشید که کابینت روشویی دیواری، فضای حمام را بزرگتر نشان می دهد. این روشویی کابینتی دارای دو کاسه روشویی سفید و شیرآلات مدرن و براق می باشد که بر جذابیت و زیبایی روشویی افزوده است. کاربر از شلف های روی دیوار برای قرار دادن حوله، لوازم آرایشی و بهداشتی خود استفاده کرده است. نورپردازی مدرن و آینه های بالای روشویی کابینتی باعث زیباتر دیده شدن دکوراسیون مدرن حمام شده است.

 

روشویی کابینتی بزرگ و جادار

 

دکوراسیون سبک معاصر این حمام، بسیاز زیبا و پرزرق و برق است. حمام های معاصر در عین اینکه می توانند مدرن باشند، آنها همچنین می توانند عناصری از دیگر سبک های طراحی را نیز داشته باشند. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد. این روشویی کابینتی جادار دارای چندین کشو و قفسه برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی می باشد. وقتی از طراحی و دیزاین حمام و سرویس بهداشتی صحبت می شود، بیشتر افراد فکر می کنند که لازمه ی داشتن یک حمام با طراحی زیبا و رویایی، انتخاب لوازم جانبی لوکس و گران قیمت مانند روشویی کابینت دار، کاسه روشویی، شیرآلات و... می باشد و به تزیین دیوار حمام توجه نمی کنند. طراحی و دیزاین دیوار پشت کابینت روشویی با کاشی های موزاییک براق ورنگارنگ، بی نظیر و خیره کننده است.

 

روشویی کابینتی بزرگ و جادار

 

طراح برای دکوراسیون این حمام از رنگ های سفید و طلایی استفاده کرده است. روشویی کابینتی در فاصله بین دو پنجره قرار گرفته است. این مدل روشویی کابینتی باز با طراحی مدرن به خوبی با شیرآلات جلا داده شده با نیکل و صفحه کابینت گرانیت، همخوانی دارد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید میله ای در عرض روشویی کابینتی نصب شده که کاربر می تواند حوله های نمناک خود را آنجا آویزان کند. آینه بزرگ و لامپ های بالای روشویی کابینتی، دکوراسیون این حمام را زیباتر و بسیار جذاب نشان می دهند.

 

روشویی کابینتی بزرگ و جادار

 

روشویی کابینتی تصویر بالا نمونه ای دیگراز یک کابینت روشویی باز زیبا و جادار می باشد. این روشویی کابینتی سفید با صفحه کابینت سنگی بسیار جذاب است. طراح با انتخاب کاسه روشویی روسنگی مدرن و شیرآلات دیواری شیک به زیبایی و جذابیت حمام کمک زیادی کرده است. نورپردازی عالی و آینه ها این روشویی مدرن را به نقطه ی کانونی حمام تبدیل کرده اند. اگر این روشویی باز لوکس را برای حمام خود انتخاب کنید، دیگر نباید نگران نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی خود باشید. چراکه فضای باز زیر روشویی بهترین مکان برای حفظ و نگهداری از ملزومات شما است.

 

روشویی کابینتی بزرگ و جادار

 

دکوراسیون این حمام بزرگ بسیار مدرن و رویایی می باشد. مطمئنا حمام ها مهمترین جای خانه نیستند، اما بسیار مهم است که یک حمام زیبا و شیک داشته باشید تا بتوانید بعد از یک روز کاری سخت آرامش و انرژی از دست رفته خود را بدست آورید. در این حمام، طراح از روشویی کابینتی با تن قرمز و کاسه روشویی سفید استفاده کرده است. رنگ سفید نشان دهنده ی پاکیزگی و خنکی است و برای فضای حمام بسیار مناسب است، اما رنگ قرمز به نوعی نشان دهنده ی شور، علاقه و سبک است. به یاد داشته باشید که قرمز یک رنگ قدرتمند است و اثر بصری آن بسیار چشمگیر می باشد ، بنابراین هرگز در استفاده از آن اغراق نکنید زیرا ممکن است که کاملا اثر معکوس داشته باشد.

مدل سینک روشویی کابینتی به شکل مربع به دلیل شکل و ظاهر جالب و متفاوتش همه ی نگاه ها را به سوی خود جذب خود می کند. در تصویر بالا، انتخاب کاسه روشویی روسنگی با لبه برآمده زیبایی خاصی در کنار شیرآلات مدرن و گلدان گل دارد. هزینه ی کم و  نصب آسان کاسه روشویی های روسنگی بر روی کابینت روشویی از مزایای سینک های روسنگی می باشد.

 

به یاد داشته باشید که روشویی کابینتی دیواری، فضای حمام را بزرگتر نشان می دهد و برای حمام های کوچک مناسب است. طراحی و دیزاین دیوار پشت کابینت روشویی با کاشی های موزاییک براق و رنگارنگ، بی نظیر و خیره کننده است و می تواند زیبایی دکوراسیون حمام شما را دوچندان کند. کاسه روشویی های مربعی به دلیل شکل و ظاهر جالب و متفاوتشان همه ی نگاه ها را به سوی خود جذب خود می کنند.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com