منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

قفسه ها در طراحی حمام های کوچک چه نقشی دارند؟

پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1397
بازدید : 4026
نظرات : 0

قطعا وسایل فوق العاده زیادی است که می خواهید به حمام اضافه کنید و در فضای بسیار کم هم از آن استفاده کنید. حل این مسئله یکی از مهم ترین چالش های حمام های کوچک است. اما هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنید، حتی اگر حمام بزرگتری داشته باشید، هنوز از همان راه حل ها و ایده ها استفاده می کنید. تنها تفاوت این است که شما فقط بعد از اتمام طراحی و دکور، فضای خالی بیشتری دارید. راه حل این مسئله بدون در نظر گرفتن اندازه حمام روشویی های کابینتی و قفسه می باشد.  

 

قفسه بالای توالت فرنگی

اگرتوالت فرنگی در نزدیکی کابینت روشویی باشد نصب قفسه در بالای توالت فرنگی یک طراحی بی نظیراست. زیرا با نصب قفسه، فضای اطراف کاسه روشویی نیز باز می شود. در ضمن می توانید آینه دیواری را در فضای مستقیم بالای توالت فرنگی قرار دهید.

در این طراحی کابینت روشویی دارای ویژگی های سفارشی است که به طور ویژه برای آن فضای خاص ساخته شده است. کانترتاپ و قفسه ی روی توالت فرنگی یک ساختار واحد را تشکیل می دهند و این باعث می شود نگاه یکپارچه و پیوسته در سراسر آن وجود داشته باشد.

شما می توانید از فضای کاربردی قفسه ی بالای توالت فرنگی استفاده های مختلفی کنید. مثلا می توانید در آنجا دستمال توالت اضافی را نگه دارید و یا حتی برای زیبایی حمام یک گلدان پر از گل بر روی آن قرار دهید. در هر صورت، قفسه برای سرویس بهداشتی کاملا مفید و قطعا یک افزودنی مناسب می باشد.

علاوه بر این شما می توانید در بالای روشویی کابینت دار قفسه یا سکوی های خاص بیشتری نصب کنید تا ظرفیت ذخیره سازی را افزایش دهید. این قفسه ها بهترین فضا برای نگه داری از وسایل آرایشی و بهداشتی می باشند.

تصویر بالا نمونه ی یک طراحی زیبا و خاص می باشد. گلدان های کوچک و دوست داشتنی روی کانترتاپ سنگی کابینت روشویی فضای حمام را زیباتر کرده است. علاوه بر این نصب لامپ های LED در زیر آینه نیز یک انتخاب هوشمندانه می باشد.

در این طراحی قفسه بیشتر شبیه یک سکو طراحی شده است که با کاسه روشویی کاملا مطابقت دارد و از آن به عنوان صفحه نمایش استفاده می شود. آینه قدی و لامپ های بالای روشویی کابینت در زیبایی این طراحی تاثیر بسزایی دارند.

قفسه می تواند یک قطعه مستقل باشد. لازم نیست آن ادامه سینک کابینت روشویی باشد. به تصویر بالا دقت کنید. قفسه از جنس شیشه فشرده می باشد. اگر شما می خواهید که آن را تا حد ممکن در حمام کم رنگ کنید، قفسه شیشه ای با توجه به پالت رنگ انتخاب خوبی است.

قفسه نیز می تواند شبیه جعبه باشد. همانطور که در تصویر می بینید جعبه های کوچک در داخل قابهای چوبی قرارگرفته اند. طراحی این قفسه های چوبی در بالای روشویی کابینتی و در مجاورت آن حمام شما را دوست داشتنی تر می کند.

در این سبک از طراحی گستردگی کانترتاپ روشویی کابینتی تا بالای توالت فرنگی بسیار طبیعی به نظر می رسد. کاشی های موزاییک رنگی با دیوار بافتی متضاد هستند اما به لطف وسایلی مانند قاب آینه و حتی توالت فرنگی خاکستری این تضاد زیباست.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com