منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

نکات مهم و کاربردی در انتخاب روشویی کابینتی دوبل

شنبه, 25 خرداد 1398
بازدید : 3314
نظرات : 0

حمام‌های بزرگ ذاتا دارای فضای بسیار مناسبی برای انواع طراحی و دکوراسیون های مختلف حمام و سرویس های بهداشتی هستند و انتخاب‌های مختلفی را در مورد وسایل جانبی حمام مانند روشویی کابینتی، کابین دوردوشی، کاسه روشویی، توالت فرنگی و ... در اختیار ما قرار می‌دهند.

روشویی کابینتی دوبل از انواع مدل های انواع روشویی کابینت دار در دنیای پیشرفته امروز در بین خانواده ها به خصوص خانواده های پر جمعیت بسیار پر طرفدار و محبوب است. در هنگام صبح که افراد خانواده استرس این را دارند تا سر وقت به سرکار و یا کلاس خود برسند، لوازم جانبی مانند روشویی کابینتی دوبل می تواند بسیار موثر و کارامد باشد. زیرا دو نفر همزمان براحتی می توانند از روشویی استفاده کنند و معطل یکدیگر نمانند. حتی هر کسی می تواند روشویی مخصوص به خود را داشته باشد و وسایل مخصوص خود را بر روی آن قرار دهد.

 

نکات مهم و کاربردی در انتخاب روشویی کابینتی دوبل

 

 هنرمندان مشهور جهان هر رو روز انواع مدل های جدید روشویی کابینتی دوبل را طراحی و به بازار عرضه می کنند. طراحان طیف گسترده ای از سبک ها روشویی های کابینتی دوبل را در مدل های مختلف طراحی می کنند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند و می توانند جذابیتی عالی در دکوراسیون فضای حمام شما ایجاد کرده و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند.

انتخاب روشویی کابینتی دوبل مناسب مطابق با سبک حمام و سرویس بهداشتی شما می تواند سخت و چالش بر انگیز باشد. در ادامه با بلومیس همراه شوید و با نکات مهمی که می تواند انتخاب را برای شما آسان کند، آشنا شوید.

 

روشویی کابینتی دوبل ساده

 

روشویی کابینتی دوبل ساده

 

روشویی کابینتی دوبل ساده به رنگ خنثی می تواند گزینه ای مناسب باشد زیرا این مدل روشویی با همه نوع سبکی هماهنگ است و بر زیبایی دکوراسیون حمام شما بیافزاید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید روشویی کابینتی دوبل خاکستری با صفحه کابینت مرمر سفید کاملا با سبک مینیمالیستی فضای حمام مطابقت دارد. آینه بزرگ و یکدست بالای روشویی باعث افزایش دید بصری حمام شده و فضا بزرگتر و دلباز نشان می دهد. در دو طرف روشویی کابینتی کشو های یکسانی طراحی شده است که خود یک امتیاز بزرگ محسوب می شود. زیرا هر کسی می تواند فضایی خصوصی برای وسایل شخصی خود داشته باشد.

طراحان در اجرای سبک مینیمالیستی بیشتر از رنگ های خنثی و مات استفاده می کنند ولی برای اینکه فضای حمام کسالت آور و بی روح نباشد از رنگ های مکمل مانند سفید و مشکی نیز بهره می برند.

 

روشویی کابینتی دوبل چوبی

 

روشویی کابینتی دوبل چوبی

 

اگر به سبک سبک روستیک ( روستایی ) علاقمند هستید و حمام و سرویس بهداشتی خود را به این سبک دکورکرده اید، روشویی کابینتی چوبی با دو کاسه روشویی سنگی می تواند بهترین انتخاب برای تکمیل کردن زیبایی دکوراسیون فضای حمام شما باشد. این روشویی دوبل چوبی به گونه ای طراحی شده است که در زیر آن فضای خالی وجود دارد که می تواند برای قرار دادن وسایلی مانند حوله و دیگر وسایل بهداشتی مناسب باشد.

همانطور که قبلا در مقالات پیشین بیان کردیم از مشخصه ی بارز این سبک استفاده از متریال های طبیعی مانند چوب و سنگ است که به فضای حمام احساس گرما و آرامش را القا می کند. اگر می خواهید حمامی به سبک روستیک داشته باشید بهتر است تمرکز خود را روی انتخاب لوازم جانبی از جنس متریال های طبیعی و سپس ترکیب صحیح آنها با دیگر لوازم قرار دهید. در این سبک بیشتر از رنگ هایی با تن های طبیعی مانند کاکی، بژ، زرد و غیره استفاده می شود.

 

روشویی کابینتی دوبل با صفحه کابینت بزرگ

 

روشویی کابینتی دوبل

 

اگر در خانواده ی شما چند دختر وجود دارد، مطمئنا بارها با این صحنه روبرو شده اید که در هنگام صبح برای استفاده از روشویی و آینه با هم دعوا می کنند. بهتر است با انتخاب یک روشویی کابینتی دوبل با صفحه کابینت بزرگ به این دعواها پایان دید. شما می توانید با قرار دادن یک سینی یا یک جعبه ی دکوری مناسب بر روی صفحه کابینت روشویی کمک بزرگی به آنها بکنید. آنها می توانند یک یا دو آینه کوچک و همچنین وسایل ارایشی خود را درون قرار بدهند تا بتوانند به طور همزمان و بدون هیچ مشکل و درگیری از آنها استفاده کنند. تصویر بالا نمونه ای از این مدل کابینت روشویی را نشان می دهد.

 

در اجرای سبک مینیمالیستی بیشتر از رنگ های خنثی و مات استفاده می شود ولی برای اینکه فضای حمام کسالت آور و بی روح نباشد از رنگ های مکمل مانند سفید و مشکی نیز به کاربردی است. در سبک روستیک بیشتر از رنگ هایی با تن های طبیعی مانند کاکی، بژ، زرد و غیره استفاده می شود. روشویی های کابینتی باز می توانند یک فرصت خلاقانه برای ذخیره سازی و حتی یک طراحی زیبا را ایجاد کنند.

 

روشویی کابینتی دوبل باز

 

روشویی کابینتی دوبل باز

 

افراد زیادی معتقدند که روشویی های کابینتی دوبل باز بسیار دوست داشتنی هستند. چرا که آنها می توانند یک فرصت خلاقانه برای ذخیره سازی و حتی یک طراحی زیبا را ایجاد کنند. تصویر بالا نمونه ای زیبا از این مدل روشویی را نشان می دهد. طراح با قرار دادن دو سبد چوبی زیبا در زیر روشویی، فضای مناسب لازم را برای نگهداری از حوله ها ایجاد کرده است.

 به یاد داشته باشید ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد. یکی از دلایل اصلی که اغلب حمام ها همیشه درهم ریخته است، به دلیل کمبود فضای ذخیره سازی است و به همین دلیل بیشتر طراحان و صاحب خانه ها به دنبال یک لوازم جانبی خاص با فضای ذخیره مناسب مانند روشویی کابینتی دوبل باز هستند.

 

روشویی کابینتی دوبل فضایی مناسب برای قرار دادن لوازم تزیینی و دکوری

 

روشویی کابینتی دوبل فضایی مناسب برای قرار دادن لوازم تزیینی و دکوری

 

اگر به لوازم دکوری و تزیینی مانند شیشه های تزیینی دراندازه، اشکال و حتی رنگ ها مختلف علاقه مند هستید، بهتر است روشویی کابینتی دوبل با کانتر بزرگ انتخاب کنید. در تصویر بالا طراح از چند شیشه از گوشه فیل های کوچک و رنگی را برای زیبایی بیشتر این روشویی کابینتی دوبل سفید ساده استفاده کرده است.

 

روشویی کابینتی دوبل مدرن

 

روشویی کابینتی دوبل مدرن

 

روشویی کابینتی بالا در عین سادگی دارای طراحی مدرن و زیبایی است. کنده کاری های رو ی بدنه روشویی، انتخاب دستگیره های متفاوت و پایه های زیبا با طراحی منحصربه فرد همه نشان دهنده ی مدرن بودن این روشویی کابینتی دوبل می باشند. کاسه روشویی های سرامیکی با طراحی خاص و بی نظیرشان با این سبک از روشویی مطابقت دارد و بر زیبایی آن می افزاید. ترکیب انها در کنار هم چشمگیر و خیره کننده است.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com