منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه روز خود را شاد و پرانرژی شروع کنیم؟

شنبه, 05 بهمن 1398
بازدید : 9101
نظرات : 1

همه ما می دانیم که اگر صبح خود را خوب شروع کنیم، روزی پر انرژی و شاد در انتظار ما خواهد بود. برنامه ها و فعالیت های شما بعد از بیدار شدن در صبح، تاثیر چشمگیری بر روی کل روز شما می گذارد. شاید از خود پرسیده باشید ، چگونه صبح خود را با انرژی شروع کنید؟ چگونه روز خوبی داشته باشید؟ و چگونه یک روز خوب بسازید؟

 

 

امروز یک روز جدید است.

هدیه خدا را با لبخند بردارید و عاقلانه از آن استفاده کنید. شما تنها کسی هستید که می تواند روز خود را به بهترین وجه بسازد و زندگی کند. همیشه مثبت بیاندیشید و منتظر باشید که فقط اتفاقات شگفت انگیز و عالی برای شما رخ دهد.

صبح جادویی ترین قسمت روز است.

آفتاب طلوع می کند، گلها و درختان شکوفا می شوند، پارک پر از مردمی است که در حال دویدن، پیاده روی یا انجام ورزش صبحگاهی هستند ( بسیار مهم است که نکات ایمنی در ورزش را در نظر بگیرید ).  دانش آموزان به مدرسه می روند، افراد زیادی به سر کار می روند. اما زمان بین بیدار شدن و خارج شدن از خانه فقط مخصوص شما است و اگر آن را به درستی بگذرانید، روز شما می تواند شگفت انگیز باشد.

در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا روز خود را با انرژی و شاد آغاز کنید:

 

چگونه صبح را با انرژی شروع کنیم؟

 

1-با لبخند از خواب بیدار شوید.

شما تصمیم می گیرید که روز شما چگونه بگذرد و اگر آن را با خوشحالی شروع کنید، مطمئن باشید که هیچ چیزی نمی تواند شادی شما را زایل کند. لبخند را جزئی از لاینفک لباس خود قرار دهید و حتماً هنگام انجام همه کارها آن را بپوشید و با همه ارتباط برقرار کنید. لبخند سلاح و قدرت شما است و حتی اگر چیزی شما را در طول روز آزار داد، تنها کافیست خود را شاد نشان بدهید زیرا قطعا به این نتیجه می رسید که هیچ چیزی ارزش ناراحتی ندارد.

 

2-سپاسگزار باشید.

به همه نکات مثبت زندگی خود نگاه کنید - خانواده ، خصوصیات شخصی ، دیدخوب ، دستاوردها ، رویاها ، دارایی های مادی و غیره. آنها را در ذهن خود مرور کنید و از همه آنها سپاسگزار باشید. درک کنید که چقدر خوش شانس هستید و از این بابت سپاسگزار خداوند باشید.

 

3-آواز / رقص / نوشتن / خواندن.

 

 

کارهای مورد علاقه خود را انجام دهید - بعد از بیدار شدن، تنها 5 دقیقه را به خود اختصاص بدهید و وجود خود را با عشق ، شادی و اشتیاق پر کنید. رقص، آواز خواندن، ورزش ، نقاشی، نوشتن ، خواندن و انجام هر کاری که می تواند یک شروع صبح پر انرژی را برای شما به وجود آورد. سرزنده ، سرشار از انرژی و زندگی باشید و آن روحیه را با خود به هر کجا که هستید، ببرید.

 

4- به خانواده خود بگویید که چقدر آنها را دوست دارید.

تا قبل از اینکه آنها از خواب بیدار شوند، شما باید کارهای روزمره خود را انجام بدهید، زمانی را برای خود صرف کرده باشید و سپس بر روی آنها تمرکز کنید. برای بچه ها، همسر والدین خود صبحانه درست کنید و هنگام غذا خوردن با آنها صحبت کنید. هنگام خارج شدن از خانه، آنها را ببوسید و بگویید که چقدر دوستشان دارید.

بعضی اوقات این چیزی است که فرد باید بشنود تا روز خود را با لبخند شروع کند.

 

5- عالی به نظر برسید.

ابتدا دوش بگیرید، اعتراف کنید که ایستادن در زیر دوش آب گرم کابین دوردوشی حمام واقعا لذت بخش است. سپس لباس های دلخواه خود را بپوشید، برای اطمینان بیشتر خود را در آینه ببینید و برای تسخیر جهان بیرون بروید. اگر برای کل روز لبخند بزنید و به همه چیز با دید مثبت نگاه کنید، شک نکنید که فقط اتفاقات خوب برای شما رخ خواهد داد.

 

6-انتظار داشته باشید که فقط اتفاقات شگفت انگیزی رخ دهد.

شاید امروز روزی باشد که شما در محل کار خود ترفیع بگیرید، شخصی به شما خبرهای خوبی بدهد، با یک دوست قدیمی ملاقات کنید، کسی شما را سوپرایز کند، داستانی که شما نوشتید برنده مسابقه شود، شما بفهمید که وزن کم کرده اید... . اگر انتظار آن را داشته باشید، هرچیزی امروز می تواند رخ دهد. جهان هرگز ساکنان مثبت خود را کنار نمی گذارد. بنابراین ناامیدی را کنار بگذارید و در انتظار بهترین اتفاقات باشید.

 

7-از فرصتها استفاده کنید.

من مطمئن هستم که امروز تغییرات شگفت انگیزی در زندگی شما به وجود خواهد آمد ، اما گاهی اوقات باید خودتان بروید و آنها را بدست آورید. فقط انتظار خوشبختی شما را به جایی نخواهد رساند. بنابراین به سوی آنها بروید، صحبت کنید ، شانس خود را امتحان کنید و تلاش کنید.

کاری شجاعانه انجام دهید، به جای زیاد فکر کردن عمل کنید.

شاید برای به دست آوردن این پیشرفت ، شما نیاز به صحبت خصوصی با رئیس خود داشته باشید. شما باید بنشینید، کتاب خود را ویرایش کنید و ابتدا آنرا برای ویرایشگر ارسال کنید، تا بتواند منتشر شود. تا می توانید به دیگران کمک کنید. فراموش نکنید از هر دست بدهید از همان دست پس می گیرید، گوش بدهید شنیده می شوید.

اگر یک پروژه جدید در محل کار وجود دارد که به نظر می رسد بسیار جالب اما چالش برانگیز است ، از این امر دریغ نکنید. نتیجه هم شما و همکاران و مدیرتان را شگفت زده خواهد کرد.

 

8- کاری جدید انجام دهید.

 

 

در وقت آزاد خود به یک مکان جدید بروید. با یک فرد غریبه صحبت کنید که برایتان جالب است. یک غذای عجیب و غریب و یا نوشیدنی جدید را امتحان کنید.

تازگی برای مغز خوب است.

 

9-کار خیر انجام بدهید.

به مردم کمک کنید، به سؤالات آنها پاسخ دهید، اهدا کنید، فرصت بدهید، ببخشید. در این صورت است که می توانید رضایت خود را به دست آورید و شاد شوید.

 

10-برنامه ریزی کنید.

اکثر مردم تصور می کنند که یک روز برای انجام بسیاری از فعالیتها و کارهای مختلف کافی نیست. البته این تصور کاملا اشتباه است و تنها کافیست که شما برای انجام کارهایتان یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید و کارهایتان را به تعویق نیندازید. شاید باور کردن آن برای شما سخت باشد، اما مسلما با مدیریت زمان دست یافتنی خواهد بود.

 

 

ابوالفضل شاکری راویز (شنبه, 07 فروردین 1400)

دوست دارم ترفندهای پر انرژی رو در خود داشته باشم

پاسخ

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com