منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه نیمکت حمام، فضای ذخیره سازی را افزایش می دهد؟

ﺳﻪشنبه, 18 شهریور 1399
بازدید : 1932
نظرات : 0

آیا می خواهید در حمام فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید؟ استفاده از نیمکت های دوست داشتنی را در نظر بگیرید!

برای اکثر مردم، ذخیره سازی همیشه در محیط خانه مسئله ای مهم بوده است - اغلب اوقات با وجود فضاهای اضافی، باز هم جا برای نگهداری از وسایل کم می آوریم. می دانید چرا؟ زیرا در مقابل وسایل جدیدی که می خریم، وسایل قدیمی را دور نمی اندازیم و از آنها نگهداری می کنیم. این مشکل را در فضای حمام نیز می بینیم. برای حل مشکل فضای ذخیره سازی، با وجود انواع روشویی کابینتی مدرن و جادار، خرید یک نیمکت ذخیره سازی زیبا همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم.

 

 

نیمکت حمام

 

در این مطلب از بلومیس، امروز می خواهیم چند فضای حمام را به نمایش بگذاریم که می توانید از آنها در تهیه نیمکت ذخیره سازی مورد نیاز خود الهام بگیرید و از دیدن انها لذت ببرید.

 

10 ایده زیبا و شیک نیمکت حمام

 

 

 

نیمکت حمام

 

وقتی این فضای زیبا را دیدم، با خودم فکر کردم ، "سفید هرگز زیباتر نبوده است." مطمئنا شما نیز با من هم عقیده اید که فضاهای سفید احتمالاً زیباتر از این هم هستند، اما دیدن این مکان باعث شد که فکر کنم یک طراحی زیبا و خوب به رنگ آن بستگی دارد. در این تصویر نیمکت ذخیره سازی کوچک در کنار روشویی به نوعی به روشویی کابینتی متصل است که به نظر ایده جالب و درخور توجه ای می آید.

 

 

 

نیمکت حمام

 

در اینجا حمام سفید دیگری را مشاهده می کنید که کمی رویکرد سنتی در دکوراسیون آن وجود دارد. نیمکت کنار پنجره دارای محفظه کشویی می باشد که مطمئناً از ظاهر و طراحی بسیار خوبی برخوردار است - ساده اما بسیار کارآمد. کابینت دستشویی دوبل از دیگر ویژگی بارز این حمام محسوب می شود که علاوه بر اینکه فضای ذخیره سازی زیاد و کافی در اختیار کاربر قرار می دهد، فضای حمام را نیز جالب تر و لوکس جلوه می دهد.

 

 

نیمکت حمام

 

در این تصویر طراح از فضای خالی بین دو روشویی برای قرار دادن نیمکت استفاده کرده است که علاوه بر زیبایی و افزایش فضای اضافی، هیچ مشکلی را برای رفت و آمد کاربر ایجاد نکرده است. همانند عکس های قبل از این، نیمکت ها در واقع در جلوی پنجره قرار گرفته اند- مکانی بسیار معمول اما بسیار مناسب و دوست داشتنی.

 

 

نیمکت حمام

 

در اینجا یک حمام زیبا با تم سفید و آبی را مشاهده می کنید که به طور زیبایی به سبک مدرن سنتی طراحی شده است. ترکیب رنگ سفید و آبی به کار رفته در فضا بسیار ملایم، آرامبخش و چشم نواز است. به نیمکت بلند چند منظوره در اینجا توجه کنید. این مدل نیمکت دارای سه کشو بزرگ می باشد که فضای کافی برای نگهداری از مواد آرایشی، شوینده و بهداشتی را برای کاربر فراهم می کند. اگر فضای کافی دارید حتما این ایده را در گوشه ای از ذهن خود نگه دارید.

 

 

نیمکت حمام

 

در اینجا حمام بزرگی را می بینید که هر آنچه یک حمام مستر ممکن است نیاز داشته باشد را از قبیل کابین دروردوشی، وان، کمد دیواری، نیمکت دارد. قراردادن نیمکت در کنار کابین دور دوشی نیز می تواند ایده ای مناسب و کاربردی باشد. زیرا این امکان را به شما می دهد تا بعد از حمام گرفتن بتوانید براحتی به حوله و لباس های خود دسترسی داشته باشید. همچنین این جایگاه باعث می شود تا حمام از یک فضای مطلوب کاربردی به یک فضای جذاب تبدیل شود.

 

این مطلب را نیز از دست ندهید: 8 ایده جدید نورپردازی حمام و سرویس بهداشتی

 

 

نیمکت حمام

 

من عاشق ظاهر طبیعی این سرویس بهداشتی مستر هستم - تمام مواد چوبی مورد استفاده برای کابینت ها و کشوها ، پنجره ها ، آینه ها و سقف به این حمام هاله طبیعی کافی می بخشد و کاشی ها جلوه و احساس مدرن تری به آن می دهند. گرما و صمیمیت چوب غیر قابل انکار است و انتخابی عالی برای دوستداران طبیعت و فضای سبز می باشد.

 

 

نیمکت حمام

 

دکوراسیون شیک کلاسیک حمام و استفاده از وسایل زیبا و پرزرق و برق مانند دستگیره های روشویی بیشتر از هر چیز دیگری چشم شما را به خود خیره می کند. نیمکت حمام در ادامه روشویی و در زیر پنجره قرار گرفته است و بالشتک های قرمز گرم، جلوه ای متفاوت و جذاب با آن می بخشد. شیرآلات مسی شکیل و صفحه کابینت سنگی بر زیبایی روشویی دستشویی می افزاید.

 

 

نیمکت حمام

 

این حمام رویکردی معاصر دارد که هر کس واقعاً آن را می پسندد – کابینت روشویی بزرگ و جادار با سینک روشویی دونفره مطابق با طراحی مدرن و یک نیمکت توکار که در عین زیبایی بسیار کاربردی می باشد و فضای خالی زیر آن بهترین مکان برای نگهداری از چیزهایی است که در حمام مورد استفاده قرار می گیرند و به نگهداری نیاز دارند. طراح بهترین استفاده را از ترکیب رنگ های سرد و خنثی در جهت جذابیت فضا برده است. قابلیت رنگ ها را در طراحی حمام خود دست کم نگیرید!!!

 

 

نیمکت حمام

 

در تصویر بالا حمام دیگری به سبک کلاسیک را مشاهده می کنید که ترکیب رنگ سفید و قهوه ای آن بیشتر از هر چیز دیگری نگاه ها را به سوی خود جلب می کند. در اینجا حتی رنگ فرش ها با رنگ کابینت روشویی مطابقت دارند و فکر می کنم ایده بدی نباشد، مخصوصاً وقتی پرده ها نیز با آنها مطابقت داشته باشد! در این حمام نیز نیمکت در زیر پنجره قرار گرفته است و دارای کشوهای متعددی می باشد که فضا ذخیره سازی زیادی را برای کاربر فراهم می کند.

 

 

نیمکت حمام

 

اگر به دنبال ترکیب رنگی عالی برای استفاده در دکوراسیون حمام خانه خود هستید، باید بگویم که معمولاً زرد و خاکستری (یا مشکی) یکی از آنهاست. آنها همانند روز و شب به نوعی مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم واقعاً عالی به نظر می رسند - درست مثل این حمام ؛ روشویی و نیمکت خاکستری با دیوار زرد. البته به یاد داشته باشید که در استفاده از رنگ زرد افراط نکنید زیرا از جذابیت آن کاسته می شود و در طولانی مدت شما را خسته می کند.

 

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com