منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

کابینت های روشویی شیک برای حمام های رویایی

دوشنبه, 21 خرداد 1397
بازدید : 4113
نظرات : 1

امروزه سرویس بهداشتی و حمام ‌های لوکس تنها مکانی برای دوش گرفتن به حساب نمی‌آیند. طراحان دکوراسیون داخلی با گسترده‌تر کردن این فضا و اضافه کردن امکانات بسیاری به آن، این بخش از خانه را به فضایی برای استراحت کردن و آرامش یافتن، تبدیل کرده‌اند.

روشویی کابینتی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام می باشد. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید. انتخاب نوع و سبک کابینت روشویی به دکوراسیون شما بستگی دارد. هنگامی که شما از روشویی های کابینتی مدرن با طرح و رنگ ها خاص و منحصر به فرد استفاده می کنید، آنها به عنوان نقطه کانونی یا بخش مرکزی حمام عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با حداقل وسایل و لوازم جانبی ایجاد کنید. 

اگر چه کابینت های روشویی گران ترین عنصر دکوراسیون سرویس بهداشتی نیستند اما در نمونه های لوکس، قیمت آنها به چند میلیون تومان هم می رسد. همانند وسایل دیگر هر چقدر هزینه بیشتری بپردازید کابینت های روشویی با کیفیت بهتر خواهید داشت اما با رعایت بعضی نکات می توانید با صرفه جویی در هزینه بهترین نتیجه نسبت به هزینه بدست بیاورید.

صفحات کابینت های روشویی از مواد مختلف مانند: سرامیک، سنگ مرمر، ، سنگ گرانیت، چوب، سنگ کورین، کوارتز و یا شیشه ساخته شده است. طراحان و تولید کنندگان کابینت روشویی برای جلب مشتری بیشتر و رقابت با یکدیگر هر روز روشویی هایی جدید  با طرح هایی زیبا و شگفت انگیز به بازار روانه می کنند. تولید کنندگان پل ارتباطی بین خود و مشتریان را حفظ می کنند و از پیشنهادات، انتقادات و درخواست های آنها با روی باز استقبال می کنند. بیشتر مشتریان کابینت روشویی های انتخابی خود را از فروشگاه ها تهیه می کنند و البته در بین مشتریان ، افرادی هستند که به دنبال روشویی هایی با طراحی و رنگ بندی خاص و منحصر به فرد هستند. آنها طرح های خاص خود را با تولید کنندگان در میان می گذارند و از آنها تقاضا می کنند، البته که باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنند ولی مطمئنا داشتن کابینت روشویی بی نظیر و رویایی ارزش هزینه ی بیشتر را دارد.

 طرح های منحصر به فردی که ما امروز ارائه می دهیم مطمئنا نظر شما را به خود جلب می کند. آنها همه به روز و مدرن هستند و می توانند الهام بخش مناسبی برای طرح های شما باشند. پس اجازه دهید تا آنها را یک به یک ببینیم.

 

روشویی کابینتی

 

کابینت روشویی

 

روشویی مدرن

 

روشویی زیبا

 

کابینت روشویی

 

روشویی مدرن

 

کابینت روشویی

 

روشویی حمام

 

کابینت روشویی

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com