منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

شنبه, 14 اردیبهشت 1398
بازدید : 6072
نظرات : 0

بسیاری از مردم فكر می كنند كه استفاده از رنگ مشکی در فضای داخلی حمام باعث كوچک تر و تیره شدن فضای كلی سرویس بهداشتی می شود. اما این موضوع همیشه درست نیست. رنگ مشکی در صورتی که با رنگ های دیگر به کار برده نشود، خیلی سرد و خشک به نظر می رسد. بنابراین بهتر است از این رنگ در کنار رنگ های دیگر بهره ببرید. به عنوان مثال شما می توانید وسایلی مانند اثر هنری، مبلمان و یا چارچوب رنگی را در كنار این رنگ قرار بدهید تا به خوبی به چشم آیند و چشمها را به خود خیره کنند.

رنگ سیاه در فضا نور را جذب می کند و فضای داخلی را کم نورتر از آنچه که هست نشان می دهد. به همین دلیل طراحان توصیه می کنند تا با استفاده از آینه، شیشه، لوازم براق در فضای حمام، نور موجود در فضا را دو چندان کنید و دکوراسیون خود را درخشان تر از قبل طراحی کنید. دیوارهای سیاه رنگ بسیار زیبا و پر زرق و برق هستند، اما نیاز به یک نورپردازی خوب دارند. آثار هنری زیبا و لوازم دکوری رنگی می تواند به خارج شدن فضای حمام از حس بسته بودن و یا سنگین بودن کمک شایانی کند. فراموش نکنید که رنگ سیاه، انتخابی ایده آل برای فضاهای زنده و تلفیقی می باشد.

 

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

 

استفاده از رنگ سیاه برای ایجاد احساسی از یک محیط تمیز و پاکیزه، اگرچه وظیفه ای بسیار سخت و چالش برانگیز است ولی می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد. اگر همه نکات مهم در طراحی و دیزاین حمام و سرویس بهداشتی را در نظر داشته باشید، حمام هایی با طراحی سیاه می توانند شما را در فضایی بشدت فریبنده، بی نظیر و در نهایت زیبایی قرار دهند. برای استفاده از رنگ سیاه در سرویس بهداشتی و حمامتان بهتر است، آن را با رنگ سفید براق ترکیب کنید. این تضاد و کنتراست سحرانگیز و دوست داشتنی است و هرگز از مد نمی افتد.

شاید فکر کنید رنگ سیاه برای حمام های کوچک مناسب نیست؛ این فکر اشتباه است. زیرا طراحان معتقدند که رنگ سیاه برای فضاهای کوچک و بزرگ مناسب است. در حقیت به تنها چیزی که شما نیاز دارید، کمی خلاقیت است. اگرچه بیشتر افراد عادت كرده اند كه حمام های خود را هميشه روشن و در رنگ هاي شاد و درخشان ببينند، اما امروزه به لطف وجود ذهن خلاق طراحان و البته خانه دارهاي علاقمند به طراحي و مد، اين ديدگاه به سرعت در حال تغيير است. اگر شما نیز به رنگ سیاه و جذابیت آن علاقه مند هستید، با بلومیس همراه شوید و از دیدن تصاویر زیر لذت برده و ایده بگیرید.

 

رنگ سیاه، انتخابی ایده آل برای فضاهای زنده و تلفیقی می باشد. رنگ مشکی در صورتی که با رنگ های دیگر به کار برده نشود، خیلی سرد و خشک به نظر می رسد. طراحان معتقدند که رنگ سیاه برای فضاهای کوچک و بزرگ مناسب است. حمام هایی با طراحی سیاه می توانند شما را در فضایی بشدت فریبنده، بی نظیر و در نهایت زیبایی قرار دهند.

 

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

 

در تصویر بالا، تم اصلی این حمام شیک و زیبا رنگ سیاه می باشد. به یاد داشته باشید که استفاده از سیاه به عنوان رنگ غالب در حمام به راحتی نیست و شما باید از نحوه استفاده از آن آگاهی داشته باشید و یا از طراح و دکوراتور کمک بگیرید. روشویی کابینتی  دیواری چوبی، تضاد و کنتراست بسیار جذابی با دیوار سیاه حمام ایجاد کرده است. نورپردازی مناسب سقف و آینه بزرگ بالای روشویی کابینتی باعث افزایش دید بصری این حمام زیبا شده اند.

 از دیگر ویژگی بارز این حمام پرزرق و برق، توالت فرنگی دیواری سفید می باشد. توالت فرنگی دیواری قابل نصب به دیوار است، نیاز به جابجایی ندارد و ایجاد مزاحمت نمی کند و به راحتی به سمت دیوار باز و بسته می شود. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از توالت فرنگی دیواری نسبت به سایر انواع توالت فرنگی این است که شما می توانید فضای زیادی را ذخیره کنید. آنها برای حمام های کوچک بسیار ایده آل و مناسب هستند زیرا فضایی در حد صفر را اشغال می کنند و سرویس بهداشتی و حمام را به طور کلی بزرگتر نشان می دهد.

 

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

 

در تصویر بالا، نمونه ای زیبا از یک حمام با دکوراسیون سیاه و سفید می بینید. طراح با خلاقیت تمام در دکوراسیون این حمام لوکس از ترکیب رنگ های سیاه و سفید بهره برده است. انتخاب ترکیب رنگ های سیاه و سفید برای دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی، حسی مدرن و مینیمال به فضای شما می بخشد. بیشتر افراد فکر می کنند که طراحی حمام های سیاه و سفید خسته کننده است، درصورتیکه طراحان زیادی معتقدند که شما با کمی خلاقیت می توانید بدون توجه به کوچک، بزرگی و سبک، حمام هایی زیبا با دکوراسیون سیاه و سفید داشته باشید.

روشویی کابینتی دیواری سفید، آویز های زیبا و آینه بزرگ بالای روشویی از مشخصه ی بارز این حمام شیک و رویایی می باشد. روشویی کابینتی دیواری علاوه بر جلوه ای که به سرویس بهداشتی می دهد، از لحاظ کاربردی هم بسیار مفید می باشد. کابینت روشویی معمولا برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کند.

 شکل هنری و خاص این آویزهای شیشه ای با سبک معاصر این حمام به خوبی هماهنگ شده است. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد. بزرگ شدن یک فضای کوچک توهم است. چراغ ها و آینه ها دو ابزار کلیدی هستند که در هنگام استفاده با سطوح بازتابنده می توانند یک فضای کوچک را بزرگترنشان دهند.

 

نورپردازی مناسب سقف و آینه بزرگ بالای روشویی کابینتی باعث افزایش دید بصری حمام می شود. توالت فرنگی دیواری قابل نصب به دیوار است، نیاز به جابجایی ندارد و ایجاد مزاحمت نمی کند و به راحتی به سمت دیوار باز و بسته می شود. انتخاب ترکیب رنگ های سیاه و سفید برای دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی، حسی مدرن و مینیمال به فضای شما می بخشد.

 

 

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

 

استفاده از رنگ سیاه کار خیلی دشواری است و قرار نیست همه ی فضای حمام را سیاه کنید. بهتر است بدانید، هرگز یک دیوار حمام را به طور کامل سیاه نکنید مگر در موارد خاص! به طور مثال؛ حمامتان خیلی بزرگ باشد و یا اینکه در طول روز نور طبیعی بسیاری بگیرد، در این صورت برای جلوگیری انعکاس بیش از حد نور می توانید به طور کامل دیوارها را سیاه کنید. برای استفاده از رنگ سیاه در حمامتان بهتر است، آن را با رنگ سفید براق ترکیب کنید. این تضاد دوست داشتنی است و هیچ وقت از مد نمی افتد. همانند تصویر بالا که روشویی کابینتی سیاه و سفید این حمام مستر شیک به نقطه کانونی آن تبدیل شده است. کفپوش سیاه و سفید، روشویی کابینتی سیاه، قاب سیاه آیینه و دیوارکوب های زیبا در کنار این دیوارسفید، تصویری دلفریب و چشم نواز ساخته است.

 

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

 

تصویر بالا نمونه ای زیبا از دکوراسیون یک حمام مدرن سیاه و سفید می باشد. طراح این حمام لوکس تلاش کرده است تا با استفاده از ترکیب رنگ و بافت های مختلف فضای داخلی حمام را از یکنواختی خارج کند. روشویی کابینتی سیاه براق با کاسه روشویی سفید تضاد متفاوت و جذابی را به وجود آورده است. طراحی زیبا، انتخاب لوازم جانبی مانند کابینت روشویی، کاسه روشویی و شیرآلات جدید، مدرن و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد. همه ما در دنیای شلوغ و پرتکاپوی امروزی در جست و جوی فضاهای آرامش بخش هستیم. استفاده از رنگ های مناسب در طراحی و دکور حمام و سرویس بهداشتی می تواند به ما کمک کند تا در محیط های مناسب و آرامش بخش زندگی کنیم.

در کنار این روشویی کابینت شیک و جدید، کمدی زیبا قرار دارد. این کمد با طراحی متفاوت، کنتراست بی نظیری با دیوار سفید حمام ایجاد کرده است. فراموش نکنید ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد. قفسه و کمد ها بسیار مهم هستند چون آنها می توانند به شما در مرتب کردن حمام کمک کنند. شما می توانید لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله ها و دیگر وسایل خود را در درون این کمد ها قرار دهید. هرکسی می داند فضای ذخیره سازی و نگهداری وسایل در هر فضایی بسیار مهم و کاربردی است، زیرا علاوه بر اینکه که یک دکور به شمار می آید، مانع بهم ریختگی و بی نظمی فضا ی حمام و سرویس بهداشتی می شود به ویژه هنگامی که فضا کوچک و وسایل جانبی حمام زیاد است.

 

طراحی زیبا، انتخاب لوازم جانبی مانند کابینت روشویی، کاسه روشویی و شیرآلات جدید، مدرن و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد. همچنین استفاده از رنگ های مناسب در طراحی و دکور حمام و سرویس بهداشتی می تواند به ما کمک کند تا در محیط های مناسب و آرامش بخش زندگی کنیم. ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com