منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

انواع سبک های مختلف روشویی کابینتی

شنبه, 19 آبان 1397
بازدید : 3528
نظرات : 0

برخی فضاها در خانه ضروری و اجتناب ناپذیر هستند، فضای سرویس بهداشتی و حمام یکی از این فضاهاست که روشویی کابینتی، کاسه روشویی وکابین دوردوشی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری آن محسوب می شوند. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی نیز حمام می افزایند. بنابراین طراحان برای زیباتر و متفاوت تر شدن حمام و سرویس بهداشتی، دست به طراحی و استفاده از مدل های مختلف روشویی زده اند و موفق هم بوده اند.

هر روز با انواع مدل های جدید روشویی کابینتی با سبک های مختلف در بازار روبرو می شویم که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده اند. طراحان طیف گسترده ای از سبک ها روشویی های کابینتی را در مدل های مختلف طراحی می کنند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند.

امروزه استفاده از روشویی کابینتی در بین مردم رواج گسترده ای پیدا کرده است. این مدل روشویی ها هم دارای طراحی خاصی هستند و هم به لحاظ کاربردی مناسب فضاهای مخصوصا کوچک می باشند. روشویی کابینتی تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون حمام های لوکس و سرویس بهداشتی است و اولین چیزی که در نگاه اول توجه هر فردی را به سوی خود جلب می کند طرح و رنگ روشویی کابینتی وکاسه روشویی حمام است بنابراین بهتر است شما در انتخاب مدل روشویی کابینتی بیشتر دقت کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون حمام یکی از نکات مهمی است که باید در نظر بگیرید. در هر نوع سبک و طراحی وسایلی مانند روشویی کابینتی، توالت فرنگی، کاسه روشویی، وان و کابین دوردوشی جایگاه ویژه ای دارند. اما جدا از انتخاب هر نوع سبکی بهتر است به اصول طراحی جهانی نیز توجه کنید زیرا رسیدن به موفقیت را برای شما آسانتر می کند. فراموش نکنید که حمام، پناهگاهی برای دوری از برنامه های گیج کننده روزانه و مکانی برای تمدد اعصاب است. حمام هایی با طراحی منحصر به فرد و راحت باعث می شوند تا ما با خیالی آسوده زمانی را به آرامش بگذرانیم.

ما در مطلب بیشتر بر روی انواع مختلف سبک های روشویی کابینتی تاکید داریم. انتخاب نوع و سبک روشویی کابینتی به دکوراسیون شما بستگی دارد. هنوز افرادی هستندکه طرح های سنتی را ترجیح می دهند ولی امروزه بیشتر مردم به سبک های مدرن و خاص علاقه دارند. شما نیز می توانید متناسب با سبک دکوراسیون حمام خود با انتخاب یک روشویی کابینتی با طراحی بسیار خاص و بی نظیر، دکوراسیون حمام خود را زیباتر کرده و فضای ذخیره سازی آن را به حداکثر برسانید.

با ما همراه شوید تا با انواع مختلف روشویی کابینتی آشنا شده و از آنها ایده بگیرید.

 

طراحان برای زیباتر و متفاوت تر شدن حمام و سرویس بهداشتی، دست به طراحی و استفاده از مدل های مختلف روشویی زده اند و موفق هم بوده اند. زیرا روشویی کابینتی تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون حمام های لوکس و سرویس بهداشتی است و اولین چیزی است که در نگاه اول توجه هر فردی را به سوی خود جلب می کند. البته که انتخاب نوع و سبک روشویی کابینتی به دکوراسیون شما بستگی دارد.

 

روشویی کابینتی سنتی

 

روشویی کابینتی سنتی

 

تقارن، طراحی زیبا روشویی زیر سنگی و نورپردازی مناسب، از عوامل مهم این طراحی حمام لوکس و زیبا می باشند که باعث می شوند تا این حمام رویایی در نظر کاربران با ارزش باشند. روشویی کابینتی چوبی تیره با شیرآلات کلاسیک و صفحه کابینت مرمر سفید زیبایی متفاوتی به دکوراسیون این حمام رویایی بخشیده است. همانطور که می دانید طراحی به سبک سنتی، لوازم جانبی چوبی حرف اول را می زنند. طراح این حمام لوکس نیز با نصب بک اسپلش چوبی و آینه های بلند با قاب چوبی، فضای این حمام زیبا را کاملا سنتی کرده است. این روشویی کابینتی دارای چند کابینت کوچک و کشو می باشد که فضای ذخیره سازی حمام را افزایش داده است. بنابراین هر یک از افراد خانواده می توانند فضایی مخصوص به خود داشته باشند و براحتی وسایل آرایشی و بهداشتی خود را در آنجا نگهداری کنند. نورپردازی مناسب با آینه های بزرگ دید بصری حمام را افزایش داده و فضا را بسیار روشن و دلباز نشان می دهد.

 

روشویی کابینتی معاصر

 

روشویی کابینتی معاصر

 

تشخیص سبک مدرن و معاصر از هم، کمی دشوار است. بطور کلی سبک معاصر، به معنی طراحی در لحظه و یا در حال حاضر است. حمام های معاصر در عین اینکه می توانند مدرن باشند، آنها همچنین می توانند عناصری از دیگر سبک های طراحی را نیز داشته باشند. اشکال و خطوط ساده و تمیز، مواد طبیعی و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی روشویی کابینتی به سبک معاصر می باشد. تصویر بالا نمونه ای زیبا از یک روشویی کابینتی معاصر می باشد. این روشویی کابینتی جادار از جنس چوب ساخته شده است و دارای کشوهای زیادی می باشد که می تواند فضای کافی برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی کاربررا فراهم سازد. آینه های متقارن، شیرآلات مدرن و ساده و نورپردازی مناسب باعث زیباتر شدن جلوه ی این روشویی کابینتی معاصر شده است.

 

روشویی کابینتی کاتیج

 

روشویی کابینتی به سبک کاتیج

 

روشویی کابینتی به سبک کاتیج دارای طراحی ساده، بی آلایش، خالی از تصنع است که حس نوستالژی را به فضای حمام القا می کند. رنگ سفید و طراحی ساده از ویژگی های بارز این سبک روشویی کابینتی می باشد. نمونه ای از این سبک روشویی کابینتی را در تصویر بالا مشاهده می کنید. این مدل روشویی کابینتی سفید از جنس چوب، پایه دار و دارای سه کشو و یک کابینت کوچک می باشد. معمولا از انواع روشویی های کابینت دار برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند. صفحه کابینت سنگی و شیرآلات مدرن و شیک با این سبک روشویی کابینتی همخوانی دارند و بر زیبایی این روشویی کابینتی افزوده اند. همانطور که قبلا گفتیم نصب آینه بزرگ در بالای روشویی کابینتی باعث افزایش دید بصری در حمام می شود که طراح این حمام نیز از این ترفند در دکوراسیون خود استفاده کرده است.

 

در طراحی روشویی کابینتی به سبک سنتی، لوازم جانبی چوبی حرف اول را می زنند. اشکال و خطوط ساده و تمیز، مواد طبیعی و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی روشویی کابینتی به سبک معاصر می باشد. روشویی کابینتی به سبک کاتیج دارای طراحی ساده، بی آلایش، خالی از تصنع است که حس نوستالژی را به فضای حمام القا می کند.

 

روشویی کابینتی دیواری

 

روشویی کابینتی مدل دیواری

 

روشویی کابینتی دیواری، گاهی اوقات "روشویی معلق" نامیده می شود. در زمان های گذشته از کابینت های روشویی دیواری بیشتر در محیط های تجاری و صنعتی مانند رستوران ، بیمارستان، هتل و غیره استفاده می گردید. اما چندین سال است که روشویی کابینتی دیواری در برنامه های مسکونی نیز بسیار محبوب شده است. کمبود فضا یکی از بزرگترین چالش ها در طراحی و دکوراسیون حمام کوچک می باشد. قفسه ها و روشویی های کابینتی دیواری یک راه بسیار عالی و کارآمد برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی محسوب می شوند. زیرا علاوه بر اینکه که یک دکور به شمار می آیند، مانع بهم ریختگی و بی نظمی فضای حمام و سرویس بهداشتی می شوند.

در تصویر بالا طراح به دلیل نداشتن فضای کافی، روشویی کابینتی دیواری و سینک روشویی سرامیکی سفید را برای این حمام کوچک انتخاب کرده است. فضای باز زیر روشویی کابینتی، جای مناسبی برای نگهداری از وسایل بهداشتی و آرایشی می باشد. آینه ی عمودی روی دیوار و نورپردازی عالی باعث افزایش دید بصری حمام شده است. علاوه بر آن طراحی و دیزاین دیوار پشت کابینت روشویی با کاشی های موزاییک رنگارنگ، بی نظیر و خیره کننده است.

روشویی کابینتی تک

 

روشویی کابینتی تک نفره

 

روشویی کابینتی تک و زیبا، انتخابی ایده آل برای حمام و سرویس بهداشتی کوچک می باشد زیرا علاوه بر اینکه فضای کمی از حمام و سرویس بهداشتی را اشغال می کند، بر زیباسازی دکوراسیون حمام اثر مستقیم دارد و از لحاظ کاربردی نیز مفید است. طراحی و دکوراسیون حمام های کوچک با انتخاب لوازم جانبی شیک و مدرن، آنها را بزرگتر و مدرن تر نشان می دهد. روشویی کابینتی از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی حمام می باشد. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید.

این روشویی کابینتی تک سفید با کانتر سنگی بهترین انتخاب برای حمام های کوچک می باشد. درب های درخشان با تصویر زمینه ی هندسی بر زیبایی این روشویی افزوده است. طراح با پوشاندن دیوار پشت کابینت روشویی با کاغذ دیواری طرح دار، دکوراسیون این حمام کوچک و زیبا را تکمیل کرده است. قاب آینه با تم و رنگ کاغذدیواری هماهنگ و همخوانی دارد.

 

روشویی کابینتی دوبل

 

روشویی کابینتی دوبل

 

روشویی کابینتی دوبل از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام و سرویس بهداشتی می باشد. زیرا روشویی های کابینتی دوبل علاوه بر جلوه ای که به حمام و سرویس بهداشتی می دهند، از لحاظ کاربردی نیز بسیار مفید هستند. به منظور ایجاد احساس راحتی در حمام، باید در نظر داشته باشید که کابینت های روشویی دوبل دیواری بهترین گزینه می باشند. معمولا روشویی های کابینتی پایه دار انتخاب خوبی برای حمام های بزرگ با فضای زیاد هستند. روشویی کابینتی دوبل باز از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی دوبل باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند.

در تصویر بالا، طراح این حمام زیبا از روشویی کابینتی دوبل در دکوراسیون مدرن خود بهره برده است. این مدل روشویی کابینتی دارای دو کاسه روشویی و شیرآلات مجزا می باشد که در خانه های پرجمعیت ایده آل و مناسب است. معمولا از روشویی های کابینتی دوبل برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.

 

روشویی کابینتی باز

 

روشویی کابینتی مدل باز

 

در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن حمام و سرویس بهداشتی تجهیزاتی وجود دارند که می تواند در مرتب کردن و نظم دهی آنها به شما کمک کند. یکی از این تجهیزات، روشویی کابینتی می باشد. در سال های اخیر استفاده از انواع مدل های روشویی کابینتی در زیبایی دکوراسیون های حمام و سرویس بهداشتی نقش بسزایی داشته است. علاوه بر این مدل روشویی کابینتی های شیک و مدرن تاثیر زیادی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی دارد و فضای داخلی آنها را تغییر می دهد. مدل روشویی های کابینتی باز امروزه نسبت به دیگر روشویی ها بسیار رواج پیدا کرده و در نزد طراحان بسیار محبوب است.

نمونه ای زیبا از یک روشویی کابینتی باز با طراحی بی نظیر را در تصویر بالا مشاهده می کنید.  طراح با انتخاب این روشویی شیک و زیبا دکوراسیون مدرن حمام خود را تکمیل کرده است. زیرا ظاهر لوکس و ظریف روشویی کابینتی همه نگاه ها را به خود جلب می کند. بک اسپلش پر زرق و برق، کاسه روشویی شیک و شیرآلات خیره کننده نیز بر زیبایی روشویی کابینتی افزوده است.

 

روشویی کابینتی دیواری، گاهی اوقات "روشویی معلق" نامیده می شود. روشویی کابینتی تک، انتخابی ایده آل برای حمام و سرویس بهداشتی کوچک می باشد زیرا علاوه بر اینکه فضای کمی از حمام و سرویس بهداشتی را اشغال می کند، بر زیباسازی دکوراسیون حمام اثر مستقیم دارد و از لحاظ کاربردی نیز مفید است. روشویی های کابینتی دوبل باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند. مدل روشویی های کابینتی باز امروزه نسبت به دیگر روشویی ها بسیار رایج است.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com