منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

طراحی سرویس بهداشتی ایرانی شیک به رنگ سیاه و سفید

شنبه, 19 بهمن 1398
بازدید : 4443
نظرات : 0

سیاه و سفید از رنگ های اصلی هستند که به نظر می رسد در هر منطقه از خانه، به خصوص در فضای حمام و سرویس بهداشتی یک طراحی مدرن را به وجود می آورند. قدرت ترکیب این دو رنگ خنثی در افزایش زیبایی سرویس بهداشتی لاکچری ایرانی شما غیر قابل انکار است. دو رنگ سیاه و سفید در کنار هم به عنوان بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی ایرانی محسوب می شوند.

همه ما در دنیای شلوغ و پرتکاپوی امروزی در جست و جوی فضاهای آرامش بخش هستیم. استفاده از رنگ های مناسب در طراحی و دکور حمام و سرویس بهداشتی می تواند به ما کمک کند تا در محیط های مناسب و آرامش بخش زندگی کنیم. در ادامه پست در بلومیس شما را با ایده های مختلفی از طراحی سرویس بهداشتی شیک ایرانی آشنا می کنیم. ما را تا پایان همراهی کنید.

 

7 ایده های مختلفی از طراحی سرویس بهداشتی ایرانی به رنگ سیاه و سفید

 

1-هنر دکو

 

سرویس بهداشتی ایرانی

 

سبک طراحی آرت دکو (art decor) با جلوه سنتی و درخشش جذاب و گیرایی که دارد می تواند جلوه ای خیره کننده به دکوراسیون سرویس بهداشتی سفید ایرانی شما بدهد. در این سبک بر روی ظاهر و شکل به اندازه کاربردپذیری تاکید می شود و تمرکز بر روی لوازم جانبی پر زرق و برق و لوکس می باشد. نمونه ای از این سبک زیبا را در این سرویس بهداشتی سفید طلایی مشاهده می کنید. طراح برای حفظ دکوراسیون هنری این فضای از رنگ های غنی سیاه و سفید استفاده کرده است. ترکیب زیبای سیاه و سفید همراه با پیچیدگی دکوراسیون سنگ مرمر و دیوار های آینه کاری شده باعث ایجاد یک دکوراسیون هنری دکو شده است که بسیار مدرن و مرسوم می باشد.

 

2-مرمر سیاه و سفید

 

سرویس بهداشتی ایرانی شیک

 

استفاده از مرمر در دکوراسیون هر مکانی زیباست و سرویس بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. سنگ مرمر سیاه و سفید زیبا، تمیز و متریال مورد علاقه صاحبان خانه ایرانی برای کفپوش حمام است. برای جلوه ی بیشتر از اکسسوری ها و لوازم تزیینی طلایی استفاده کنید زیرا سرویس بهداشتی مشکی طلایی، نمایی لاکچری و سحرانگیز دارد. این واقعیت را به خوبی در تصویر بالا مشاهده می کنید. طراح برای جذابیت بیشتر حمام در کنار روشویی کابینتی سیاه و سفید از شیرآلات طلایی بهره برده است و توانسته نمایی زیبا و چشمگیر خلق کند.

 

3- کاسه روشویی سیاه

 

دستشویی مشکی طلایی

 

کاسه روشویی سیاه در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک ایرانی، ایده ای خوب به شمار می آید. کاسه روشویی، ظرفی کلاسیک، در عین حال مرسوم و مد روز است که به اندازه یک سینک سنتی فضای زیادی را اشغال نمی کند. از آنجا که بیشتر سینک های سرویس بهداشتی به رنگ سفید و یا با سایه پاستلی هستند، شما می توانید با انتخاب یک کاسه روشویی سیاه بر جذابیت دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی شیک خود اضافه کنید. به تصویر بالا دقت کنید و ببینید که طراح چگونه از کنتراست و تضاد سحرانگیز روشویی کابینتی سفید و کاسه روشویی سنگی سیاه در زیبایی بیشتر فضا استفاده کرده است.

 

 این مطلب را از دست ندهید: کاسه روشویی زیبا و شیرآلات خیره کننده

 

4-کاشی های سیاه و سفید

 

سرویس بهداشتی سفید مشکی

 

انتخاب کاشی مانند روشویی کابینتی، کاسه روشویی و ... از عوامل مهمی است که در زیباسازی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی سیاه و سفید شما  نقش بسزایی را ایفا می کند. کاشی سفید مشکی سرویس بهداشتی به عنوان زیباترین کاشی های سرویس بهداشتی جدید شناخته می شوند.

ایده ی استفاده از کاشی های سیاه و سفید در دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی بسیار شیک،زیبا و عاقلانه است. برای ایجاد یک تصویر فوق العاده مانند تصویر بالا، حتما از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

 

در این ارتباط بخوانید: 7 مدل کاشی سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

 

5-کاغذدیواری طرح دار سیاه و سفید

 

سرویس دستشویی سفید طلایی

 

شاید کاغذدیواری سیاه و سفید دقیقاً همان چیزی باشد که شما برای جذابیت بیشتر فضای سرویس بهداشتی سفید مشکی خود لازم دارید. ایده استفاده ازکاغذدیواری طرح دار سیاه و سفید از کنتراست های شیک و غیرقابل انکاری است که می تواند بر زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما بیافزاید. به خصوص این ایده به شدت برای حمام های کوچک پیشنهاد می شود زیرا باعث افزایش دید بصری فضا می گردد.

کاغذدیواری یکی ‌از بهترین ابزارهای موجود در دکوراسیون سرویس بهداشتی است که طیف گسترده ای از کاربردها را در محدوده وسیعی از قیمت ها فراهم‌ می‌کند. کاغذ دیواری های مخصوص حمام و دستشویی از درجه دوام و مقاومت بالایی در مقابل رطوبت، بخار و حرارت موجود در حمام و دستشویی برخوردار است و از این لحاظ هیچ جای نگرانی وجود ندارد و جای خالی کاشی های دیواری به هیچ عنوان احساس نمی شود.

 

6- لوستر سیاه

 

سرویس بهداشتی سفید

 

نصب یک لوستر براق و زیبا از ملزوماتی است که کمبود آن در هر حمامی با طراحی و سبک های متفاوت به شدت دیده می شود. یک لوستر زیبا و شیک علاوه بر اینکه جلوه ی بیشتری به وسایل تزیینی می بخشد، در افزایش دید بصری حمام های کوچک نیز بسیار تاثیر گذار است.

مهم نیست که حمام شما چقدر سفید یا سیاه باشد اگر می خواهید جذابیت نمای ظاهری سرویس بهداشتی خود را افزایش دهید، یک لوستر سیاه اضافه کنید. آنها چشمگیر، سرگرم کننده و بی نظیر هستند و در عین حال یک ظرافت غیرقابل انکار را در دکوراسیون سرویس بهداشتی فراهم می کنند.

 

7-سینک روشویی سفید

 

سرویس بهداشتی شیک ایرانی

 

 سینک روشویی کابینتی بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی برای سرویس بهداشتی طراحی شود، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می تواند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشد. اگر چه سینک روشویی برای شستن دست و صورت استفاده می شود و کارآیی ساده ای دارد ولی با این وجود جنس و رنگ و طرح سینک روشویی می تواند روی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیرگذار باشد.

در تصویر بالا ترکیب سرویس دستشویی سفید طلایی، روشویی کابینتی سیاه و شیرالات مدرن و طلایی بر فضا بسیار تاثیرگذار و غیرقابل انکار است. این مدل روشویی کابینتی دوبل برای فضاهای بزرگ بسیار مناسب هستند و فضای ذخیره سازی زیادی را برای صاحبان خانه به وجود می اورند.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com