منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

مزایا و معایب روشویی کابینتی تک نفره و دو نفره

شنبه, 16 فروردین 1399
بازدید : 2906
نظرات : 2

روشویی کابینتی یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی است که افراد خانواده در طول روز به طور مکرر از آن استفاده می کنند.  روشویی کابینتی در اشکال و متریال های مختلف و به دو صورت تک نفره و دوبل در بازار موجود می باشد. ممکن است در هنگام خرید دچار تردید شوید که آیا  روشویی کابینتی  تک نفره بهتر است یا روشویی کابینتی دوبل؟ امروز در بلومیس ما در مورد مزایا و معایب روشویی کابینتی تک نفره و دوبل صحبت خواهیم کرد، پس با ما تا پایان مطلب همراه شوید.

 

روشویی کابینتی تک نفره چیست؟

 

روشویی کابینتی تک نفره

 

روشویی تک نفره کابینتی است که تنها یک کاسه روشویی دارد. این مدل روشویی ها که در انواع پایه دار و دیواری در بازار موجود می باشند، به طور معمول فضایی بین 16 تا 72 اینچ را در سرویس بهداشتی اشغال می کنند.

 

روشویی کابینتی دوبل چیست؟

 

روشویی کابینتی دوبل-دونفره

 

روشویی کابینتی دوبل از انواع مدل های انواع روشویی کابینت دار است که برای حمام های مستر و خانواده های پر جمعیت مناسب می باشد. این مدل روشویی ها به دلیل داشتن دو کاسه روشویی بسیار موثر و کارامد می باشند. زیرا دو نفر همزمان براحتی می توانند از روشویی استفاده کنند و معطل یکدیگر نمانند. حتی هر کسی می تواند روشویی مخصوص به خود را داشته باشد و وسایل مخصوص خود را بر روی آن قرار دهد. معمولا کانترهای روشویی کابینتی دو نفره برش داده می شود تا بتوانند دو سینک روشویی و همچنین شیرهای نصب شده را در آن جای دهند. از آنجا که در این مدل روشویی، ما دو سینک داریم پس دو شیرآلات نیز احتیاج می باشد.

 

این مطلب را از دست ندهید: حمام هایی زیبا با روشویی کابینتی دوبل

 

مزایای روشویی کابینتی تک نفره

 

روشویی کابینتی تک نفره

 

1-نصب آن آسان است.

نصب آسان از مهمترین مزایای این مدل كابينت روشويي كلاسيك محسوب می شود. در روشویی کابینتی تک نفره داشتن شما تنها به یک سینک و یک شیر آب برای نصب نیاز دارید. لازم به ذکر نیست که هزینه نصب تنها یک سینک نسبت به دو سینک ارزان تر خواهد بود.

 

2- انتخابی عالی برای حمام های کوچک می باشند.

داشتن تنها یک سینک به معنای کوچکتر بودن روشویی کابینتی می باشد. اگر واقعاً محدودیت فضا دارید، به راحتی می توانید یکی از بهترین مدل های روشویی کابینتی های تک نفره را متناسب با فضای حمام خود انتخاب کنید.

 

3- فضای ذخیره سازی بیشتری خواهید داشت.

روشویی کابینتی های تک نفره معمولا دارای چندین کشو و یا دارای کشو و کابینت می باشند. همانطور که بارها در مطالب قبل بیان کردیم فضای ذخیره سازی و نگهداری وسایل در هر فضایی بسیار مهم و کاربردی است، زیرا علاوه بر اینکه که یک دکور به شمار می آید، مانع بهم ریختگی و بی نظمی فضا ی حمام و سرویس بهداشتی می شوند به ویژه هنگامی که فضا کوچک و وسایل جانبی حمام زیاد باشد. هر چه عرض کابینت روشویی انتخابی شما بیشتر باشد، به همان نسبت فضای ذخیره سازی بیشتری خواهید داشت.

 

 

4-فضای کانتر بیشتری خواهید داشت.

داشتن تنها یک سینک در روشویی با عرض بیشتر، فضای فوق العاده ای را به شما می دهد. و شما می توانید وسایل بیشتری از جمله سشوار، مسواک و سایر وسایل حمام را بر روی آن قرار دهید.

 

معایب روشویی کابینتی تک نفره

 

شاید تنها عیب این مدل روشویی این باشد که برای ممکن برای حمام های بزرگ مناسب نباشد. اگر خانواده ای بزرگ دارید و همه از یک سرویس بهداشتی استفاده می کنند، پس روشویی کابینتی تک نفره نمی تواند گزینه خوبی باشد.

 

مزایای روشویی کابینیت دوبل

 

روشویی کابینیت دوبل-دونفره

 

1-قابلیت اشتراک دارد.

داشتن دو سینک روشویی به این معنی است که بیش از یک نفر می توانند همزمان از حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنند. اگر زمانی لازم باشد همه همزمان آماده شوند، این یک سازش کوچک خوب است که برای همه می تواند موثرواقع شود.

 

2-از به هم ریختگی و درهم و برهمی سرویس بهداشتی جلوگیری می کند.

اگرچه در روشویی های تک نفره فضای کانتر بیشتری دارید به همان نسبت احتمال درهم ریختگی کانتر نیز افزایش می یابد. مسلما روشویی های دوبل، فضای ذخیره سازی بیشتری در اختیار شما قرار می دهند. فضای باز زیر روشویی، کشو و کابینت ها بهترین مکان برای نگهداری از لوازم ارایشی و بهداشتی مورد نیاز شما در سرویس بهداشتی می باشند.

 

معایب روشویی کابینیت دوبل

 

1-فضای خالی کانتر کمتری خواهید داشت.

روشویی های کابینتی دوبل معمولا فضای خالی کانتر کمتری نسبت به روشویی های تک نفره دارند. کاسه های روشویی فضای زیادی را به خود اختصاص می دهند و احتمالاً شما فقط می توانید وسایل کمی را بر روی کانتر قرار دهید. مسلما در صورت انتخاب کابینت با عرض بیشتر، این مشکل برطرف خواهد شد.

 

2-سینک های بیشتر به معنای لوله کشی بیشتر می باشد.

در کابینت های روشویی دوبل به دلیل یک سینک اضافی، شما  ملزم به پرداخت هزینه اضافی برای کاسه روشویی، شیرآلات و همچنین هزینه های لوله کشی برای تعمیر و نصب هستید.

 

آیا خرید روشویی کابینتی تک نفره ارزان تر است یا خیر؟

 

به یاد داشته باشید که همانطور که ارزان تر بودن همیشه به معنای بدتر بودن نیست، گرانی نیز به معنای بهتربودن نیست. بیشتر هزینه های شما از لوازم جانبی اضافی و هزینه های لوله کشی خواهد بود. روشویی کابینیت ارزان قیمت نیز ممکن است به معنی کیفیت پایین مواد مورد استفاده در ساخت روشویی باشد. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که با کمترین هزینه، بهترین روشویی را تهیه کنید. بنابراین بهتر است قبل از خرید، به خوبی تحقیق کنید و متناسب با فضای سرویس بهداشتی خود، یک روشویی کابینتی مناسب با کیفیت عالی و زیبا انتخاب کنید.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com