منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

5 ترفندهای شگفت انگیز دکوراسیون حمام های کوچک

یکشنبه, 13 مرداد 1398
بازدید : 2676
نظرات : 0

چگونگی دکوراسیون حمام های کوچک از انتخاب نوع سبک طراحی حمام از اهمیت بیشتری برخوردار است. به عبارت دیگر یک دکوراسیون مناسب و کاربردی از اجرای سبک انتخابی شما عاقلانه تر می باشد. شما براحتی می توانید حمام کوچک خود را با کمی خلاقیت و چند ترفند شگفت انگیز به خوبی دکور کنید.

بی تردید دکوراسیون حمام های کوچک چالش و مشکلات زیادی را به همراه دارد. شما باید در مورد چگونگی استفاده از هر یک مربع اینچ فضای بیشتر فکر کنید. به یاد داشته باشید دکوراسیون مناسب حمام های کوچک آنها را بزرگتر و مدرن تر نشان می دهد.

 

ترفندهای دکوراسیون حمام های کوچک

 

لوازم جانبی مدرن و پیشرفته، امکانات رفاهی و توجه به جزئیات، می تواند حمام کوچک شما را به  فضایی رویایی و بزرگتر تبدیل کند. در هر نوع سبک و طراحی وسایلی مانند روشویی کابینتی، توالت فرهنگی، کاسه روشویی، وان و کابین دوردوشی جایگاه ویژه ای دارند. اما جدا از انتخاب هر نوع سبکی بهتر است به اصول طراحی جهانی نیز توجه کنید زیرا رسیدن به موفقیت را برای شما آسانتر می کند.

با بلومیس همراه شوید و از راهنمایی ها و ترفندهای شگفت انگیز زیر در دکوراسیون حمام کوچک خود کمک بگیرید تا فضای کوچک حمام شما، زیبا و بزرگتر نشان داده شود.

 

استفاده از فضای خالی دیوار

 

استفاده از فضای خالی دیوار

 

با کمی خلاقیت می توانید از فضای خالی روی دیوار بهترین استفاده را ببرید. فراموش نکنید که لوازم دکوری و تزئینی بخشی جدا نشدنی از دکوراسیون و چیدمان منزل به شمار می روند. به این ترتیب استفاده از لوازم تزئینی هم فضاهای خالی دیوار حمام کوچک شما را پر می کنند و هم زیبایی وصف ناپذیری به فضای کوچک حمام شما هدیه می کنند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح فضای خالی بالای روشویی کابینتی را با یک آینه بیضی بزرگ با طراحی متفاوت و شکیل پوشانده است. این آینه به دلیل دو ویژگی زیبایی و چشم نوازی به نقطه کانونی این حمام کوچک تبدیل شده است. آینه‎ها نقش بسیار مهمی در انعکاس نور بیشتر ایفا می کنند و می‎توانند فضاهای کم نور و کوچک ‎حمام شما را به کلی تغییر دهند.

 

روشویی کابینتی کوچک و کاربردی

 

روشویی کابینتی کوچک و کاربردی

 

روشویی کابینتی یکی از عناصر مهم حمام است که با توجه به اندازه فضای حمام باید با دقت انتخاب شود. طراح برای این حمام کوچک پر زرق و برق، یک کابینت روشویی چوبی شیک انتخاب کرده که فضای کمی از حمام را اشغال می کند. در بدو ورود به حمام ترکیب منحصربه فردکاسه روشویی لوکس و شیر آلات مدرن در کنار روشویی چوبی همه ی نگاه ها را به سوی خود جلب می کند. فضای بزرگ کانتر روشویی مکان مناسبی برای قراردادن وسایل آرایشی، بهداشتی و لوازم تزیینی جزئی می باشد. همچنین آینه بزرگ بالای روشویی کابینتی باعث افزایش دید بصری حمام شده و احساس خوبی را بیننده القا می کند.

 

نور

 

تاثیر نور در دکوراسیون حمام های کوچک

 

تابش نور طبیعی به داخل فضای کوچک حمام تاثیر بسزایی در افزایش بصری آن دارد. حمام‌های کوچک با وجود پنجره حتی در اندازه ای کوچک، به‌ طور غیرقابل باوری، بزرگتر دیده می‌شوند و احساس خوشایندی را به افراد القا می کنند. حال اگر حمام شما راهی به بیرون ندارد، بهتر است با استفاده از لامپ های زرد و سفید یک نور نرم و ملایم در حمام ایجاد کنید.

استفاده از درب های شیشه ای نیز به عنوان یک راه حل موثر برای فضاهای تنگ و کوچک توصیه می شود. بنابراین با نصب درب های شیشه ای به جای درب های سنگین و دست و پا گیر فضای کوچک حمام خود را روشن، دلباز و بزرگتر نشان دهید.

 

روشویی کابینتی یکی از عناصر مهم حمام است که با توجه به اندازه فضای حمام باید با دقت انتخاب شود. استفاده از درب های شیشه ای و تابش نور طبیعی در افزایش دید بصری حمام های کوچک بسیار موثر می باشند.

 

قفسه و کابینت

 

قفسه و کابینت و تاثیر آن در دکوراسیون حمام های کوچک

 

وجود شلف حمام و کابینت ها در حمام های کوچک نعمت بسیار بزرگی می باشند. وسایل بهداشتی، شوینده ها، آرایشی و دیگر لوازم موجود در حمام کوچک خود را در داخل این کابینت ها قرار بدهید تا علاوه بر نظم دادن به فضای آشفته و به ریخته حمام، به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید. اگر فضای خالی مناسب برای نصب کابینت ندارید، بهتر است از روشویی کابینتی های جادار استفاده کنید زیرا آنها دارای چندین کابینت و کشو هستند که می توانند فضای مناسب و کافی را برای وسایل اضافی شما فراهم کنند. فراموش نکنید ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد.

 

خطوط صاف و براق

 

تاثیر خطوط صاف و براق در دکوراسیون حمام های کوچک

 

فضای حمام کوچک خود را با استفاده از خطوط براق ، وسایل بازتاب دهنده و لوازم جانبی ساده وشیک دکور کنید. به همین منظور سبک معاصر می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح با استفاده از روشویی کابینتی دوبل دیواری و دو آینه بزرگ با قاب چوبی ساده این حمام کوچک را به خوبی به سبک معاصر دکور کرده است. قرار گرفتن قاب های کوچک و ساده بر روی دیوار سبز بر زیبایی این حمام افزوده است.

روشویی های کابینتی دوبل علاوه بر جلوه ای که به حمام و سرویس بهداشتی می دهند، از لحاظ کاربردی نیز بسیار مفید هستند. معمولا از روشویی های کابینتی دوبل برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.

                   

 وجود قفسه و کابینت ها در حمام های کوچک نعمت بسیار بزرگی می باشند. روشویی های کابینتی دوبل علاوه بر جلوه ای که به حمام کوچک شما می دهند، از لحاظ کاربردی نیز بسیار مفید هستند. آینه‎ها نقش بسیار مهمی در انعکاس نور بیشتر ایفا می کنند و می‎توانند فضاهای کم نور و کوچک ‎حمام شما را به کلی تغییر دهند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com