منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

6 ایده طراحی حمام های لاکچری به رنگ سبز

یکشنبه, 05 اسفند 1397
بازدید : 3801
نظرات : 0

پالت رنگ مناسب، طراحی زیبا و انتخاب لوازم جانبی لاکچری مانند روشویی کابینتی، کاسه روشویی، توالت فرنگی و ... در طراحی و دکوراسیون حمام همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد. فراموش نکنید که حمام، پناهگاهی برای دوری از برنامه های گیج کننده روزانه و مکانی برای تمدد اعصاب است. حمام هایی با طراحی منحصر به فرد و راحت باعث می شوند تا ما با خیالی آسوده زمانی را به آرامش بگذرانیم.

 

حمام هایی با دکوراسیون سبز

 

به یاد داشته باشید که حمام مهم ترین و یا شاید بهترین جای خانه است که ما در آن احساس سر زندگی و شادابی می کنیم. برای داشتن یک حمام خوب و ایده آل، لازم است که نکاتی را در هنگام طراحی و دیزاین حمام در نظر بگیریم. انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون حمام یکی از نکات مهمی است که باید در نظر بگیرید. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که تمایل دارید از رنگی به غیر از سفید برای دکوراسیون حمام استفاده کنید، از رنگ سبز و ویژگیهای مثبت آن غافل نشوید. زیرا رنگ سبز از جمله رنگ های آرام بخش بوده و به دلیل  داشتن طیف های متنوع این امکان را برای شما فراهم می کند که از آنها در طراحی و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید. شاید کمتر کسی از این رنگ برای طراحی حمام استفاده کند و در نتیجه استفاده از آن برای طراحی حمام باعث ایجاد جلب توجه می شود.

رنگ سبز از جمله رنگ هایی است که به میزان زیادی در طبیعت یافت می شود و از این رو می توان گفت از جمله رنگ های طبیعی محسوب می شود. استفاده از این رنگ یاد آور فضای بهاری بوده و باعث ایجاد آرامش در افراد می شود. در این مطلب ما قصد داریم تا ایده هایی جدید در مورد دکوراسیون حمام های شیک و لاکچری به رنگ سبز ارائه دهیم. این ایده ها شامل دیوارها، کاشی، لوازم جانبی و ... می باشد پس اگر اولویت رنگ انتخابی شما نیز سبز است با ما همراه شوید.

 

رنگ سبز از جمله رنگ های آرام بخش بوده و به دلیل داشتن طیف های متنوع این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا از آنها در طراحی و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی به کار برد. همچنین استفاده از این رنگ باعث ایجاد فضایی آرام بخش شده و برای یک دوش صبحگاهی بسیار مناسب می باشد.

 

حمام هایی با دکوراسیون سبز

 

دکوراسیون سبز و سفید یکی از زیباترین و کاربردی ترین ترکیب ها در فضای حمام و سرویس بهد اشتی است چرا که با موضوع پاکیزگی و تازگی رابطه تنگاتنگی دارد. سفید که نماد پاکی و تمیزی است و سبز هم رنگ طبیعت سرسبز و سرزنده، در نتیجه چنین ترکیبی از لحاظ مفهومی هم خیلی خوب در حمام و سرویس بهداشتی جواب می دهد. دیوارهای سبز پاستلی این حمام لاکچری به طور فوق العاده ای بر زیبایی روشویی کابینتی دوبل با صفحه کابینت مرمر افزوده است.

روشویی کابینتی دوبل از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام و سرویس بهداشتی می باشد. زیرا در عین مفید بودن بر زیبایی حمام می افزاید. روشویی های کابینتی دوبل علاوه بر جلوه ای که به حمام و سرویس بهداشتی می دهند، از لحاظ کاربردی نیز بسیار مفید هستند. معمولا از روشویی های کابینتی دوبل برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.

 

حمام هایی با دکوراسیون سبز

 

از ویژگیهای بارز دکوراسیون این حمام معاصر، نوارهای افقی وسیع سبز تیره و روشن می باشد که انرژی فوق العاده ای به این حمام شیک بخشیده است. طراح با نصب آیینه و تابلوهایی با قاب چوبی مشکی بر روی دیوار، تصویری زیبا و بی نظیر خلق کرده است. حمام های معاصر در عین اینکه می توانند مدرن باشند، آنها همچنین می توانند عناصری از دیگر سبک های طراحی را نیز داشته باشند. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و سرد از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد.

 

حمام هایی با دکوراسیون سبز

 

دیوار و کاشی سفید و سبز پشت وان این حمام مستر، زیبا و چشم نواز است. اگر حمامتان از نور طبیعی بهره می گیرد، انتخاب این مدل کاشی ها بهترین گزینه است. زیرا زمانیکه نور به کاشی های سبز می خورد و کاشی ها آن را بازتاب می کنند، فضای حمام بسیار خاصیت آرامبخشی پیدا می کند.

 طراحی ایده‌آل برای دکوراسیون داخلی و انتخاب وان حمام در تمام خانه‌ها مهم است و باید به آن اهمیت ویژه‌ای داد. هر روز  انواع مدل های جدید وان شیک و مدرن در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده و توسط برندهای معتبر جهانی تولید می شوند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام مستر شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند.

 

دکوراسیون سبز و سفید یکی از زیباترین و کاربردی ترین ترکیب ها در فضای حمام و سرویس بهداشتی است چرا که با موضوع پاکیزگی و تازگی رابطه تنگاتنگی دارد. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و سرد از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد.طراحی ایده‌آل برای دکوراسیون داخلی و انتخاب وان حمام در تمام خانه‌ها مهم است و باید به آن اهمیت ویژه‌ای داد.

 

 

حمام هایی با دکوراسیون سبز

 

طراحی و دیزاین دیوار پشت کابینت روشویی با کاشی های موزاییک رنگارنگ، بی نظیر و چشم نواز است. بک اسپلش موزاییکی شیشه ای با سایه های سبز از مشخصه ی مهم دکوراسیون این حمام معاصر به شمار می رود. ترکیب بک اسپلش براق و پر زرق و برق سبز در کنار روشویی کابینتی دیواری با صفحه کابینت سنگ آهکی، کاسه روشویی شیشه ای و شیرآلات مدرن شگفت انگیز است و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. صفحات روشویی کابینتی سنگ آهک براق، یکی از بهترین متریال های صفحه کابینت روشویی در حمام های معاصر و لوکس می باشد. ظاهر لوکس و درخشان این صفحات کابینت روشویی با طراحی و الگوهای ظریف بی نظیر است.

 

حمام هایی با دکوراسیون سبز

 

طراح برای تکمیل کردن دکوراسیون این حمام از کاغذ دیواری برجسته سفید و سبز برای دیوار پوش حمام استفاده کرده است. به توصیه بسیاری از طراحان بهترین راه برای طراحی دیوار حمام های کوچک استفاده از کاغذ دیواری است. زیرا جذابیت و زیبایی بیشتری را به فضای کوچک و گرفته حمام می دهند. کاغذ دیواری های برجسته به چشمان افراد زیبا جلوه می کنند، مخصوصا  اگر روشویی کابینتی خود را به صورت شناور بروی دیوار نصب کنید. بهترین کاغذ دیواری برای محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی کاغذهای وینیلی جامد و یا سخت هستند. این کاغذ ها در برابر آب کاملا نفوذ ناپذیر بوده و قابل شست و شو و ضد لک نیز هستند. کاغذهای وینیلی سخت یا جامد با دوام ترین نوع کاغذ دیواری هستند زیرا در سطح آنها هیچگونه درز و سوراخی وجود ندارد تا آب بتواند به داخل آن نفوذ کند برخلاف کاغذهای وینیلی معمولی و مایع که پر از منفذ و سوراخ هستند.

 

حمام هایی با دکوراسیون سبز

 

روشویی سبز با صفحه کابینت گرانیتی به نقطه کانونی این حمام زیبا تبدیل شده است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید قاب چوبی آیینه ها و کفپوش چوبی از ویژگی بارز دکوراسیون این حمام محسوب می شود چراکه حس شادابی و زندگی را به فضا القا می کند. فراموش نکنید که ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد. قفسه و کابینت ها بسیار مهم هستند چون آنها می توانند به شما در مرتب کردن حمام کمک کنند. پس بهتر است به انواع روشویی کابینتی جادار فکر کنید. زیرا بیشتر های روشویی های کابینتی جادار دارای چندین قفسه و کشو می باشند.

 

طراحی و دیزاین دیوار پشت کابینت روشویی با کاشی های موزاییک رنگارنگ، بی نظیر و چشم نواز است. ظاهر لوکس و درخشان صفحات روشویی کابینتی آهکی با طراحی و الگوهای ظریف بی نظیر است.کاغذ دیواری های برجسته به چشمان افراد زیبا جلوه می کنند، مخصوصا  اگر روشویی کابینتی خود را به صورت شناور بروی دیوار نصب کنید. فراموش نکنید که ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com