منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

6 مدل روشویی کابینتی دوبل سفید با زیبایی خیره کننده با هم ببینیم!

یکشنبه, 25 خرداد 1399
بازدید : 1837
نظرات : 0

در طراحی حمام، روشویی کابینتی دوبل از یک نفره بهتر است. برای بهره مندی از مزایای روشویی کابینتی دوبل، به یک حمام بسیار بزرگ احتیاج ندارید. حتی در فضاهای کوچکتر نیز وجود دو سینک به جای یکی براحتی امکان پذیر است. در چند سال اخیرمدل های مختلفی از انواع روشویی کابینتی دوبل سفید به بازار عرضه شده است که بسیار پر طرفدار بوده و از محبوبیت زیادی در بین طراحان داخلی و صاحبان خانه برخوردار است.

 

چرا روشویی کابینتی دوبل بهتر است و چه مزایایی دارد؟

 

روشویی کابینتی دوبل سفید

 

خوب ، در خانه هایی که دو تا چند نفر از یک حمام استفاده می کنند، داشتن یک روشویی کابینتی دوبل به افراد خانواه این امکان را می دهد تا برای شستن صورت، مسواک زدن، آرایش و ... منتظر یکدیگر نماند. با نصب روشویی کابینتی علاوه بر درگیری کمتر در وقت نیز صرفه جویی می شود.

همچنین روشویی کابینتی های دوبل به ارزش خانه شما می افزایند. در حالی که یک کابینت روشویی معمولی در طراحی حمام ضروری است، دو سینک روشویی خانه شما را در نظر خریداران مطلوب تر و جذاب تر نشان می دهد. روشویی کابینتی های دوبل علاوه بر زیبایی، بسیار کاربردی هستند و قابلیت افزایش سطح کانتر و فضای ذخیره سازی را دارند. از همه مهم تر، این مدل روشویی کابینتی در انواع سبک های حمام، از سنتی تا مدرن و حتی در فضاهای مختلف از کوچک تا بزرگ مناسب است. در این مطلب از بلومیس با ما همراه شوید و از انواع روشویی دوبل سفید در مدل های مختلف لذت برده و الهام بگیرید.

 

6 مدل های مختلف روشویی کابینتی دوبل سفید

 

 

روشویی کابینتی دوبل سفید

 

تصویر بالا نمونه ای زیبا از دکوراسیون یک حمام کاملا کاربردی و شیک را به نمایش می گذارد. تم اصلی این حمام به رنگ سفید است که طراح برای تاکید، مدل کاشی سرویس بهداشتی سبز را برای کفپوش انتخاب کرده است. روشویی کابینتی سفید، وان و شیرآلات مدرن را می توان از ویژگیهای بارز این حمام نام برد. انتخاب روشویی کابینتی دیواری انتخابی عالی برای فضاهای کوچک است زیرا فضای کمی را اشغال کرده و به بزرگنمایی فضای حمام کمک می کند.

 

روشویی کابینتی دوبل سفید

 

این حمام زیبا به سبک مدرن دکور شده است. روشویی کابینتی سفید و وان سرامیکی براق با طراحی متفاوت، نمایی لوکس و خیره کننده به فضای حمام بخشیده اند. روشویی کابینتی سفید را می توان به عنوان عضو ثابت حمام های مدرن معرفی کرد. اگرچه روشویی کابینتی دوبل فضای بیشتری نسبت به روشویی های تک نفره اشغال می کنند ولی در مقابل آنها به شما فضای کانتر و ذخیره سازی بیشتری ارائه می دهند. فضای باز زیر روشویی، کشو و کابینت ها بهترین مکان برای نگهداری از لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز شما در حمام و سرویس بهداشتی می باشند.

 

روشویی کابینتی دوبل سفید

 

در این تصویر یک مدل زیبا از روشویی کابینتی  پایه دار را مشاهده می کنید که گزینه ای خوب برای حمام های کوچک می باشد. از انجا که این مدل روشویی فاقد فضای ذخیره سازی است، طراح در کنار روشویی یک کمد کوچک برای نگهداری از لوازم آرایشی و بهداشتی و غیر ضروری قرار داده است. همچنین اگر فضای کف زیادی برای نصب قفسه ندارید، به جای قفسه افقی، از نردبان استفاده کنید. شما می توانید حوله های خود را بر روی نردبان به صورت تا کرده قرار داده و یا آویزان کنید. این نردبان کوچک برای فضاهای جمع و جور بسیار ایده آل می باشند و می تواند یک لمس زیبا و در عین حال غیر منتظره را به فضای کوچک حمام شما منتقل کند.

 

این مطلب را از دست ندهید: چگونه حوله ای نرم و خوشبو داشته باشیم؟

 

 

روشویی کابینتی دوبل سفید

 

این مدل روشویی کابینتی سفید به دلیل طراحی متفاوت و مجهز به چندین کشو و کابینت یک انتخاب ایده آل برای خانواده های بزرگ می باشد. اگر یک خانواده شلوغ داری و فضای حمام شما اجازه می دهد، ما به شما پیشنهاد می کنیم که این مدل روشوییی کابینتی را به خاطر بسپارید. با انتخاب این گزینه دیگر نباید نگران درهم ریختگی و نامرتبی حمام خود باشید و حتی هرکدام از افراد خانواده می توانند فضای ذخیره سازی جداگانه برای خود داشته باشند.

کاغذدیواری پشت روشویی جذابیتی مضاعف به دکوراسیون این حمام شیک بخشیده است. چند سالی است که کاغذ دیواری های متنوع جای رنگ های ساده و یکدست دیوارهای حمام و سرویس بهداشتی را گرفته اند و روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده می شود. طرح ها و جنس های بی نهایت متنوع، قابل شست وشو بودن و دوام آنها از جمله مواردی است که این گزینه را در صدر فهرست مصرف کننده ها قرار می دهد.

 

روشویی کابینتی دوبل سفید

 

خوب دکوراسیون این حمام به حدی زیبا و دوست داشتنی است که می تواند همان چیزی باشد که شما همیشه رویای آن را داشته اید! بدون شک آن چیزی که این حمام را دلنشین کرده است، رنگ سفید پاک ، براق و درخشان لوازم آن است. اگرچه این حمام فضای کمی دارد، اما می بینیدکه چگونه طراح  حداکثر استفاده را از فضا برده و یک دکوراسیون لاکچری و باز را ایجاد کرده است. این مدل روشویی مدرن، فضای کانتر زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. برای جذابیت و زیبایی بیشتر آن می توانید از شیرآلات دیواری مدرن به رنگ برنز و یا طلایی استفاده کنید. کابین دوردوشی از دیگر تجهیزات حمام می باشد که ضرورت آن در حمام به خصوص حمام های بزرگ احساس می شود.

 

روشویی کابینتی دوبل سفید

 

طراحی متفاوت این مدل کابینت روشویی آن را از دیگر روشویی ها متمایز می کند. کنتراست و تضاد بین این روشویی سفید با کفپوش و شیشه های تیره کابین دوش، آن را به نقطه کانونی حمام تبدیل کرده است. اگر به حمام هایی با تم سیاه و سفید علاقه مند هستید، طراحی زیبای این حمام می تواند الهام بخش شما باشد. قدرت ترکیب این دو رنگ خنثی در افزایش زیبایی سرویس بهداشتی لاکچری غیر قابل انکار است. از این گذشته دو رنگ سیاه و سفید در کنار هم به عنوان بهترین رنگ و طرح کاشی سرویس بهداشتی ایرانی محسوب می شوند.

 

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com