منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

7 ایده دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن به رنگ سفید

یکشنبه, 28 مهر 1398
بازدید : 4445
نظرات : 0

رنگ ها نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کنند. این ویژگی رنگ هاست که شخصیت یک شخص یا یک مکان را تعیین می کنند. درواقع رنگ ها هستند که باعث می شوند دکوراسیون و طراحی هال، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق های خانه ما دنج، آرامبخش و زیبا به نظر برسد. در دنیای طراحی داخلی، هر رنگ معنای متفاوتی دارد و به ما دیکته می کند که چگونه یک فضا و وسایل موجود در آن را درک کنیم.

انتخاب یک رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی به خصوص دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک می تواند شما را با یک چالش واقعی روبرو سازد. ما برای اینکه انتخابی آسان تر داشته باشید، تصاویری از ایده دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن به رنگ سفید را به شما عزیزان نشان می دهیم که نه تنها طراحی و دکوراسیونی ساده و زیبا دارند بلکه بسیار متنوع نیز می باشند. پس با بلومیس همراه شوید.

 

حمام هایی با دکوراسیون سفید

 

سفید بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک است و می تواند دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک شما را روشن و دلباز نشان دهد. تصویر بالا نمونه ای زیبا از یک سرویس بهداشتی مدرن و زیبا تماما سفید است. طراح برای افزایش دید بصری حمام، روشویی کابینتی دوبل و توالت فرنگی را سفید انتخاب کرده و آنها را در یک طرف حمام قرار داده است. همچنین آینه بزرگ بالای روشویی، پنجره عمودی بلند و نورپردازی عالی نیز در بزرگتر نشان دادن فضای کوچک حمام نقش مهمی را ایفا می کنند.

انتخاب روشویی های کابینتی دوبل، علاوه بر جلوه ای که به فضای کوچک حمام مستر و سرویس بهداشتی می دهند، از لحاظ کاربردی های بسیاری دارند. معمولا از روشویی های کابینتی دوبل برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.

 

حمام هایی با دکوراسیون سفید

 

برخلاف تصور بیشتر افراد، حمام و سرویس های بهداشتی سفید اصلا بی روح و خسته کننده نیستند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید استفاده از سنگ مرمر سفید با رگه های نازک و ظریف در دیوارها، کف و صفحه کابینت روشویی به این حمام جلوه ای ظریف و پیچیده بخشیده اند و توانسته است ترکیبی زیبا و گرم با روشویی کابینتی دیواری به رنگ چوب ایجاد کند. روشویی کابینتی دیواری انتخابی مناسب و عالی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک به شمار می آید. زیرا فضای خالی زیر روشویی کابینتی باعث ایجاد توهم فضایی می شود و حمام شما بزرگتر از اندازه واقعی به نظر می رسد. همچنین شما می توانید با قرار دادن یک سبد مناسب در فضای خالی زیر روشویی دیواری، از آن برای نگه داری از لوازم آرایش، بهداشتی و حوله ها استفاده کنید.

 

حمام هایی با دکوراسیون سفید با پنجره سقفی

 

حمام های سفید بسیار عالی و دوست داشتنی هستند زیرا بسیار تمیز و مطبوع به نظر می رسند. در تصویر بالا نمونه ای دیگر از یک دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و زیبا به رنگ سفید مشاهده می کنید. پنجره سقفی بزرگ، روشویی کابینتی دوبل دیواری و کابین دوش عریض از ویژگیهای بارز این سرویس بهداشتی مدرن و زیبا می باشند.

 کابین دور دوشی از لوازم جانبی است که می تواند دکوراسیون حمام شما را کاملا دگرگون کند. صرفا از این جهت که فضای حمام شما کوچک است، نمی توانید خودتان را از لذت داشتن یک کابین دور دوش دنج و راحت محروم کنید. برای جذابیت بیشتر، درب های شیشه ای کابین دوش خود را با رنگ های تیره تر در نظر بگیرید. ولی اگر فضای حمام و سرویس بهداشتی شما کوچک است، بهتر است درهای کابین دوش خود را به رنگ روشن انتخاب کنید.

 

در این رابطه بخوانید: راهنمای خرید کابین دوش

 

حمام هایی با دکوراسیون سفید با دیوار شیشه ای

 

دیواره های آینه ای، کل دکوراسیون فضای حمام را تغییر می دهند، جلوه ای دیدنی، جالب و غیرمعمول ایجاد می کنند و باعث می شوند سرویس بهداشتی های کوچک بزرگتر از حد واقعی خود به نظر برسند. این واقعیت که رنگ سفید تنها رنگی است که می توان از آن در تمام سرویس های بهداشتی با هر سبکی استفاده کرد، از قابلیت ها و جادوی رنگ سفید محسوب می شود. تصویر بالا، نمونه ای زیبا از دکوراسیون یک سرویس بهداشتی کوچک با دیوار آینه ای را برای شما عزیزان به تصویر کشیده است.

 

 

همانطور که در بالا مشاهده می کنید طراح از یک پالت رنگ مینیمالیستی مبتنی بر سفیده و خاکستری روشن در دکوراسیون این حمام استفاده کرده است. این فضای دلباز و روشن، احساسی سرشار از آرامش و لطافت را با خود به همراه می آورد. همچنین تابش نور طبیعی نیز بر گرمای فضا می افزاید. اگرچه طراح، فضای بین روشویی و دوش را با یک دیوار شیشه ای جدا کرده است ولی فضای کوچک حمام همچنان روشن و دلباز دیده می شود.

 

 

تصویر بالا، نمونه ای زیبا از یک دکوراسیون سفید و زیبا در سرویس بهداشتی باریک را نشان می دهد. اگر سرویس بهداشتی باریک و دراز دارید، این مدل طراحی می تواند فضای کوچک شما را به خوبی و زیبایی دکور کند. طراح این حمام زیبا و مدرن برای افزایش دید بصری، روشویی کابینتی بزرگ و وان را در یک طرف حمام قرار داده است. از پنجره های حمام بهترین استفاده را ببرید زیرا آنها هم می توانند فضای کوچک حمام شما را روشن کنند و هم یک ویو زیبا را برای شما به نمایش بگذارند. بهتر است وان را در زیر پنجره حمام قرار دهید تا در حین استفاده از وان، همزمان از گرمای لذت بخش آفتاب و دیدن یک منظره زیبا لذت ببرید.

 

این مطلب را از دست ندهید: 8 مدل وان شیک و زیبا در طراحی حمام

 

 

 

در اینجا نمونه دیگری از یک حمام سفید با دکوراسیونی ساده و در عین حال بسیار ظریف و زیبا مشاهده می کنید. طراح پنجره های حمام را با پرده های سفید بلند پوشانده است که فضای حمام را کاملا دنج و خصوصی نشان می دهد. همچنین وان بیضی شکل و آویزهای قطره ای شکلی که از سقف آویزان شده اند، تأثیر مشابهی در فضای کوچک حمام ایجاد می کنند.

امروزه دیگر وان ها جزو لوازم دکوری حمام محسوب نمی شوند و به یک ضرورت تبدیل شده اند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com