منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

8 مدل وان شیک و زیبا در طراحی حمام

شنبه, 03 آذر 1397
بازدید : 6130
نظرات : 0

طراحی ایده‌آل برای دکوراسیون داخلی و انتخاب وان حمام در تمام خانه‌ها مهم است و باید به آن اهمیت ویژه‌ای داد. هر روز انواع مدل های جدید وان های لاکچری در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده و توسط برندهای معتبر جهانی تولید می شوند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. حمام وان دار می تواند جذابیتی عالی برای دکوراسیون حمام شما ایجاد کند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهد. بیشتر افراد و مالکان خانه های لاکچری دوست دارند که طراحی وان حمام و شیرآلات خانه شان علاوه بر جنبه ی کاربردی، دارای ظاهری زیبا و متناسب با دکوراسیون شیک منزل شان باشد.

 

 

وان کلاسیک پایه دار

 

 

اگرچه روشویی کابینتی بخش مهمی از دکوراسیون حمام است و طراحی آن می تواند بر قابلیت های فضا در بسیاری از موارد تاثیر بگذارد ولی فراموش نکنید که وان های لاکچری و مدرن نیز می توانند به همان اندازه بر فضا ی حمام تاثیر گذار باشند. عموما افراد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه توجه زیادی به مدل وان حمام نمی کنند، در صورتی که با انتخاب وان شیک مناسب در حمام و سرویس بهداشتی تفاوت و زیبایی آن به خوبی دیده می شود. پس بهتر است برای داشتن خانه ای زیبا در انتخاب مدل وان حمامی خود بیشتر دقت کنید.  

وان و دوش حمام نقش مهمی در ریلکس کردن و تمدد اعصاب در زندگی روزانه  افراد دارد. از این رو، انتخاب یک وان جدید یا دوش حمام باید با دقت و تضمین شده انجام شود. زیرا اگر وان و دوش حمام شما به طور مناسبی طراحی شده باشند، نه تنها از حمام کردن لذت می برید بلکه دوست دارید تا هر روز حمام کنید .در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا از دیدن حمام هایی با وان های لاکچری و زیبا لذت ببرید.

 

تزیین وان حمام

 

طراحی حمام بالا به سبک سنتی می باشد. طراح با انتخاب وان کلاسیک و شیرآلات دیواری شیک، دکوراسیون این حمام زیبا را تکمیل کرده است. همانطور که می دانید در طراحی حمام و سرویس بهداشتی به سبک کلاسیک، لوازم جانبی چوبی حرف اول را می زنند. درب، قاب پنجره و کفپوش چوبی دراین فضا بسیار چشم نواز بوده و دلیلی بر سنتی بودن سبک این حمام می باشد. دیوار های سفید و تابش نور زیاد ازپنجره بزرگ بالای وان، دید بصری حمام را افزایش داده و فضا را بسیار روشن و دلباز نشان می دهد. پنجره ها ی بالای وان حمام این اجازه را می دهد که این وان شیک و زیبا به نقطه کانونی حمام تبدیل شود.

کفپوش های چوبی زیبایی و گرما دارند و استرس را از ما دور می کنند. متریال چوب کاملا بادوام است و به ما دهها سال خدمات ارائه می دهد. در نهایت، صفحات چوبی احیا شده یک مصالح ساختمانی سبز است و در مقابل صفحات چوبی احیا شده گران هستند .صفحات چوب، اگر به درستی مهر و موم شده باشند، می توانند آنتی باکتریال باشند بنابراین اطمینان حاصل کنید که صفحات از ابتدا به خوبی مهر و موم شوند. این صفحات ضد آب نمی باشند.

 

مدل وان حمامی

 

مدل وان مسی، شیرآلات و آویز برنجی با طراحی کلاسیک از ویژگیهای بارز دکوراسیون این حمام سنتی می باشد. وان حمام لاکچری مسی علاوه بر زیبایی، مزایای زیادی بر روی سلامت بدن دارد. خواص مهم مس شامل محافظت از پوست و مو، کاهش عفونت، کاهش درد و التهابات مفاصلی می باشد. عملکرد مس به گونه ای است که با آب گرم به لایه هایی زیرین پوست نفوذ کرده و علاوه بر کشتن باکتری های مضر پوست و بیماری هایی مانند اگزما و … نیز از بین می برد و پوست شما را شفاف و نرم و تمیز می کند. مس علاوه بر پوست بر روی موهای شما نیز تاثیر بسزای دارد و می تواند باعث تقویت ریشه مو شود. همچنین استراحت در وان مسی بدلیل ویژگی ضد التهاب مفاصل برای افرادی که از بیماری رماتیسم و آسیب های مفاصلی رنج می برند، بسیار مفید است و به شدت توصیه می شود.   

 

وان حمام لاکچری

 

ظرافت و منحنی های بی نظیر وان نفیس پرسلان در دکوراسیون سنتی حمام بالا خیره کننده و نفس گیر می باشد. این حمام سنتی به شکلی اشرافی و رویایی دکور شده است. آینه بزرگ روی دیوار و پنجره های بزرگ، دید بصری این حمام لوکس را افزایش داده است. هم چنین شیرآلات مدرن و طلایی جلوه ای متفاوت وزیبا به وان می بخشد. استفاده از رنگ طلایی در سرویس های بهداشتی حس لوکس و لاکچری بودن را در ذهن بیننده تداعی می کند. به همین دلیل رنگ طلایی اکثرا بر روی مدل های فانتزی و لوکس تولید می شود.

رنگ طلایی با استفاده از دو تکنولوژی مختلف قابل تولید است. تکنولوژی قدیمی تر که همان آبکاری طلا است، یک مشکل اساسی دارد و آن ثابت نبودن رنگ طلایی آن است. رنگ طلایی که از طریق آبکاری ایجاد می شود پس از چند وقت در اثر تماس دست از بین می رود. تکنولوژی جدیدی که برای تولید شیرآلات طلایی مورد استفاده قرار می گیرد PVD نام دارد. در این روش یون های فلز تیتانیوم در محیط خلا بر روی سطح شیرآلات پاشیده می شوند. این پوشش دارای سختی سطحی بسیار بالا و بافت سرامیک گونه است. بزرگ ترین مزیت  تکنولوژی  پی وی دی ثابت بودن رنگ طلایی در مرور زمان است.

 

مدل وان حمام

 

وان چینی سفید با پایه های زیبای نقره ای به نقطه کانونی حمام رویایی بالا مبدل شده است. شیرآلات مدرن و استیل متناسب  با سبک طراحی ساده و چشم نواز وان می باشد. تابش نور زیاد از پنجره بزرگ حمام، زیبایی وان حمام لوکس را به رخ بیننده می کشد. طراح کفپوش مرمر را برای تکمیل دکوراسیون این حمام زیبا انتخاب کرده است. زیرا مرمر سنگی گران، کلاسیک و صاف است که هم در حمام های سنتی و هم در حمام های مدرن به خوبی با فضا هماهنگ می شود. سنگ مرمر برای کسانی که هزینه برای شان اهمیتی ندارد و به دنبال ظاهری کلاسیک و لوکس هستند مناسب است. این متریال ها به دلیل نیاز به مراقبت و احتیاط زیاد برای حمام های عمومی خانه مناسب نیستند.

 

طراحی وان حمام

 

لبه های مربع و انحنای پایین وان، زیبایی متفاوتی به وان بالا بخشیده است. طراحی این وان حمام شیک ترکیبی از اشکال سبک سنتی و سادگی سبک مدرن می باشد. شیرآلات این وان ازجنس استیل براق و برخلاف وان های قبلی به صورت دیواری نمی باشد. لامپ های ال ای دی و آویز زیبا با طراحی متفاوت در بالای وان، دید بصری حمام را افزایش داده و زیبایی و سادگی وان را تحت تاثیر قرار داده است.  برای طراحي حمام لوکس و مدرن، هرگز نورپرداری و تاثیر آن را بر دکوراسیون حمام فراموش نکنید.

بهتر است در طراحی حمام از وسایل تزیینی و کلاسیک استفاده کنید. لازمه اینکه یک حمام رویایی و زیبا باشد تنها تجمل و گران قیمت بودن آن نیست. برای داشتن یک حمام رویایی باید طراحی مناسب برای ایجاد فضایی با کیفیت صورت گیرد که احساس آرامش را به شما القا کند. اگر می خواهید حمامی رویایی داشته باشید، نکات طراحی ایده آل زیر را به ذهن خود بسپارید. طراحی زیبا، انتخاب لوازم جانبی لوکس و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد.

 

وان حمام لوکس

 

وان بالا نمونه ای زیبا از انواع وان های کلاسیک می باشد. طراح با انتخاب این وان شیک با طراحی منحصربه فرد درتکمیل دکوراسیون خود، فضایی فریبنده و مسحورکننده ایجاد کرده است. لبه های گرد و متریال پرسلان روی سطح وان از ویژگیهای بارز این وان کلاسیک می باشد. اساس طراحی داخلی حمام و سرویس های بهداشتی کلاسیک، بر پایه نظم، تعادل و هماهنگی کامل شکل گرفته است. تقارن، معماری و نور، عناصر کلیدی هستند که باعث می شوند تا این حمام ها کلاسیک و رویایی در نظر کاربران با ارزش باشند.

 کفپوش سیاه و سفید کنتراست و تضاد جذابی با وان سفید حمام دارد. به یاد داشته باشیدکه استفاده از رنگ سیاه برای ایجاد احساسی از یک محیط تمیز و پاکیزه، اگرچه وظیفه ای بسیار سخت و چالش برانگیز است ولی می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد. اگر همه نکات مهم در طراحی و دیزاین حمام و سرویس بهداشتی را در نظر داشته باشید، حمام هایی با طراحی سیاه می توانند شما را در فضایی بشدت فریبنده، بی نظیر و در نهایت زیبایی قرار دهند. برای استفاده از رنگ سیاه در دستشویی و حمامتان بهتر است، آن را با رنگ سفید براق ترکیب کنید. این تضاد و کنتراست سحرانگیز و دوست داشتنی است و هرگز از مد نمی افتد.

 

وان شیک

 

بدون شک در دکوراسیون حمام مستر بالا به سبک مدرن فرانسوی، وان زیبا با بدنه فلزی نقطه قوت و کانونی حمام محسوب می شود. شیرآلات استیل و براق برزرق و برق وان افزوده و احساسی لوکس و اشرافی به فضای حمام بخشیده است. یکی از نکات مهم برای داشتن دکوراسیون ایده آل حمام های لوکس و مدرن، انتخاب رنگ مناسب برای این فضا و وسایل داخل حمام است که تاثیر زیادی در زیبایی حمام و نوع انتخاب دکوراسیون آن دارد. برای حمام و سرویس بهداشتی اغلب از رنگ سفید با ترکیبی از دیگر رنگ ها استفاده می شود که کاملا سلیقه ایی است اما هماهنگی رنگ ها اهمیت خاص و ویژه ایی برای دکوراسیون داخلی حمام دارد.

 

وان حمام شیک

 

این وان کلاسیک پایه دار نمونه ای دیگر از انواع مختلف وان های سنتی زیبا می باشد. طراح این وان شیک از رنگ سفید برای لبه، پایه ها و سطح درونی وان و از رنگ بژ برای سطح بیرونی وان استفاده کرده است. شیرآلات استیل براق دیواری، زیبایی وان را دو چندان کرده است، به گونه ای که چشم ها را به خود خیره می کند.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com