منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

با ترندهای برتر دکوراسیون حمام های 2020 آشنا شوید

یکشنبه, 08 دی 1398
بازدید : 3013
نظرات : 0

اکثر افراد با آمدن سال جدید تصمیم می گیرند تا در طراحی و دکوراسیون فضاهای خانه تغییرات کوچک و بزرگی ایجاد کنند. به همین منظور دکوراتورها و طراحان در سراسر جهان هرساله ترندهایی را معرفی می‌کنند تا راحت‌تر بتوانیم فضای زندگی خود را زیبا کنیم. سرویس بهداشتی و حمام نیز جزئی از فضاهای خانه محسوب می شوند که ما می توانیم با استفاده از ترندهای جدید یک فضایی با طراحی متفاوت و به روز داشته باشیم. از آنجایی که به پایان سال 2019 نزدیک هستیم، امروز در بلومیس می‌خواهیم شما را با ترندهای جدید دکوراسیون حمام 2020 آشنا کنیم.

 

1-استفاده از طراحی مدرن

 

کاشی حمام2020

 

روند طراحی حمام در سال 2020 بسیار قوی می باشد و تحت تأثیر تحولات جهانی قرار می گیرد. در این سال طراحان و دکوراتورها با استفاده از لوازم جانبی مدرن و به روز مانند روشویی کابینتی، وان و ... فضایی متفاوت و جدید خلق می کنند. در تصویر بالا شما می توانید نمونه ای از این طراحی را مشاهده کنید. همانطور که مشاهده می کنید ترکیب رنگ ها و گیاهان طبیعی جایگاه ویژه ای در این فضا دارند.

 

2- استفاده از لوازم جانبی جمع و جور

 

روشویی جدید ۲۰۲۰

 

روشویی کابینتی یکی از لوازم جانبی حمام و سرویس بهداشتی می باشد که نقش اساسی در طراحی این فضا دارد. در طراحی جدیدترین مدل روشویی ۲۰۲۰، سادگی و ظرافت به چشم می خورد که در ساخت آن از سبک صنعتی الهام گرفته شده است. شما نمونه ی بارزی از این مدل روشویی را در تصویر بالا مشاهده می کنید. همانطور که می بینید این روشویی جدید ۲۰۲۰ دیواری، طراحی بسیار ساده و شیکی دارد و تضاد بین شیرآلات تیره و صفحه کابینت سفید بر جذابیت آن افزوده است.

 

این مطلب را از دست ندهید: 5 مدل روشویی کابینتی لاکچری

 

3- استفاده از متریال چوب

 

ترندهای برتر طراحی حمام 2020

 

در طراحی حمام های سال 2020، چوب جایگزین سرامیک سرد می شود و ادغام هوشمند بین حمام و اتاق خواب فضایی گرم و راحت ایجاد می کند. طراح تصویر بالا علاوه بر استفاده از روشویی کابینتی چوبی،  این متریال را در سقف، دیوارها و کفپوش حمام نیز به کار برده و توانسته است یک نمای بی نظیر از یک طراحی تمیز و مدرن را به نمایش می گذارد. به یاد داشته باشید که چوب گرمای لذت بخشی را با خود به همراه می آورد و بودن در آن فضا، برای شما بسیار آرامبخش خواهد بود. اگر شما نیز دوست دارید در سال جدید طراحی حموم مستر خود را به روز کنید، نیازی نیست هزینه زیادی را بابت نوسازی پرداخت کنید بلکه شما می توانید با نصب روشویی کابینتی چوبی و یا حتی شلف های چوبی زیبا، تغییراتی شگرف در دکوراسیون حمام های خود به وجود آورید.

 

4- ترند های رنگ حمام

 

ترندهای برتر طراحی حمام 2020

 

در طراحی حمام های سال 2020، ترکیب رنگ ها بسیار چشم نواز است. رنگ های صورتی، سبز، آبی، زرد، خاکستری، سیاه در طراحی این حمام ها به چشم می خورد که البته در کنار لوازم جانبی سفید مانند توالت فرنگی، کاسه روشویی، وان و ... تعادل فضا حفظ شده است. تونالیته ظریف صورتی حمام بالا، فضایی زیبا و نرم برای دکوراسیون این حمام ایجاد می کند. هارمونی و تضاد بین فرم ها، حجم و متریال در طراحی این حمام، زیبا و نفسگیر می باشد و توانسته بر جلوه ی حمام بیافزاید.

 

5- استفاده از وان های مدرن

 

کاشی حمام2020

 

در طراحی حمام های 2020 استفاده از وان های مدرن جزءجدایی ناپذیر و بسیار مرسوم می باشند. فرم های خلاقانه آنها متفاوت و از سبک های سنتی تا مدرن الهام گرفته شده است و همچنین از لحاظ بافت، متریال و رنگ غنی و متنوع می باشند. جالب است بدانید که طراحان در ساخت آنها بسیار خلاقانه عمل می کنند، به گونه ای که وان دیگر فقط یک قطعه کاربردی نیست بلکه، یک وسیله تزیینی و جدایی ناپذیر از یک مدرن حمام است که باعث لذت و زیبایی می شود.

به طور معمول وان نقطه کانونی حمام محسوب می شود و تأثیر زیادی بر سبک و دکوراسیون حمام دارد. وان ها به دو صورت پایه دار و یا بی پایه، و یا ممکن است به شکل یک مجسمه ساده و مستطیلی باشند. اکثر مدل های مدرن و امروزی وان حمام از موادی مانند فایبرگلاس یا آرکیلیک ساخته می شوند. البته مدل های دیگری مانند وان های چدنی و استیل هم هستند که از لحاظ دوام و استحکام در سطح بالاتری نسبت به مدل های قبلی قرار می گیرند. اما مزیت اصلی مدل های آرکیلیکی و فایبرگلاس قیمت کمتر آنها است.

 

در این رابطه بخوانید: 8 مدل وان شیک و زیبا در طراحی حمام

 

6- استفاده از وسایل و شیرآلات مشکی مات

 

ترندهای برتر طراحی حمام 2020

 

در طراحی حمام های 2020 وسایل جانبی و شیرآلات مشکی مات به شدت خودنمایی می کنند. سبک تیره وسایل در کنار ظرافت و سادگی با هر نوع طراحی حمام های کلاسیک تا مدرن و حتی ترکیب های خلاقانه نیز همخوانی دارد. در تصویر بالا می توانید نمونه ای از این ترند را مشاهده کنید. شیرآلات مدرن مشکی مات در کنار روشویی کابینتی مشکی بسیار لوکس و زیبا به نظر می رسند.

استفاده از رنگ سیاه مات برای ایجاد احساسی از یک محیط تمیز و پاکیزه، اگرچه وظیفه ای بسیار سخت و چالش برانگیز است ولی می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد. اگر همه نکات مهم در طراحی و دیزاین حمام و سرویس بهداشتی را در نظر داشته باشید، حمام هایی با طراحی سیاه می توانند شما را در فضایی بشدت فریبنده، بی نظیر و در نهایت زیبایی قرار دهند. برای استفاده از رنگ سیاه در سرویس بهداشتی و حمامتان بهتر است، آن را با رنگ سفید براق ترکیب کنید. این تضاد و کنتراست سحرانگیز و دوست داشتنی است و هرگز از مد نمی افتد.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com