منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

جدید ترین ایده های کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

یکشنبه, 12 اسفند 1397
بازدید : 4958
نظرات : 1

چشم انداز حمام ایده آل شما هرچه که باشد، حالات ارتقا یافته زیبای بسیاری وجود دارد که شما بتوانید آنچه را که در ذهن خود دارید را خلق کنید. بدون شک، یکی ‌از بهترین ابزارهای موجود در دکوراسیون حمام، کاغذ دیواری است که طیف گسترده ای از کاربردها را در محدوده وسیعی از قیمت ها فراهم‌ می‌کند. چند سالی است که کاغذ دیواری های متنوع جای رنگ های ساده و یکدست دیوارهای حمام و سرویس بهداشتی را گرفته اند و روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده می شود. طرح ها و جنس های بی نهایت متنوع، قابل شست وشو بودن و دوام آنها از جمله مواردی است که این گزینه را در صدر فهرست مصرف کننده ها قرار می دهد.

 

قیمت کاغذ دیواری ضد آب سرویس بهداشتی

 

بزرگترین مزیتی که از نظر زیبایی شناسی می توان برای کاغذ دیواری دستشویی در نظر گرفت تنوع و تازگی است چون هنوز هم برای مصرف کنندگان ایرانی کاشی و سرامیک برای دیوارهای سرویس بهداشتی انتخاب اول است و خیلی معدود هستند کسانی که برای دیوارهای حمام و دستشویی خانه خود روی کاشی ضربدر بزنند و کاغذ دیواری را انتخاب کنند. همین تازگی است که باعث میشود کاغذ دیواری، چشم هر کسی را به سمت خود خیره کند و زیبایی دکوراسیون داخلی حمام را صد برابر بیشتر نشان دهد. کاغذ دیواری مخصوص حمام و دستشویی از درجه دوام و مقاومت بالایی در مقابل رطوبت، بخار و حرارت موجود در حمام و دستشویی برخوردار است و از این لحاظ هیچ جای نگرانی وجود ندارد و جای خالی کاشی های دیواری به هیچ عنوان احساس نمی شود. در ادامه مطلب با بلومیس همراه شوید و با  جدید ترین ایده های کاغذ دیواری برای حمام آشنا شوید.

 

بدون شک، یکی ‌از بهترین ابزارهای موجود در دکوراسیون حمام، کاغذ دیواری است که طیف گسترده ای از کاربردها را در محدوده وسیعی از قیمت ها فراهم‌ می‌کند. کاغذ دیواری های مخصوص حمام و دستشویی از درجه دوام و مقاومت بالایی در مقابل رطوبت، بخار و حرارت موجود در حمام و دستشویی برخوردار است و از این لحاظ هیچ جای نگرانی وجود ندارد و جای خالی کاشی های دیواری به هیچ عنوان احساس نمی شود.

 

 

کاغذ دیواری توالت

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح برای دیوار پشت روشویی کابینتی از کاغذ دیواری شاد و پس زمینه تیره با طراحی بزرگ استفاده کرده است که می توان از آن به عنوان نقطه کانونی حمام نام برد. فراموش نکنید نور نقش بسیار مهمی در تعریف فضا و انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای حمام های کوچک ایفا می کند. بهتر است قبل از انتخاب کاغذدیواری برای سرویس بهداشتی، نحوه ی نورپردازی طبیعی و مصنوعی فضای حمام  خود را مورد بررسی قرار دهید زیرا نحوه ی نور طبیعی در فضا و همچنین موقعیت نور مصنوعی بر رنگ و بافت کاغذ دیواری تاثیردارد. کاغذ دیواری برای دستشویی از نوع شفاف و براق نور رو پخش کرده و باعث می شوند تا فضا بزرگتر از چیزی که هست به نظر بیاید و همچنین الگوهای رنگی ملایم با پس زمینه ای کمرنگ مانند سبز، آبی یا بنفش باعث دلبازتر فضا می شوند. به یاد داشته باشید که کاغذ دیواری حمام با پس زمینه ی تیره با ایجاد یه طرح ویژه و منحصر به فرد باعث برجسته شدن طراحی فضای حمام های کوچیک می شود.

 

کاغذ دیواری مخصوص حمام

 

کاغذ دیواری برفی با زمینه صورتی و سفید بر زیبایی و درخشش این حمام مستر لوکس افزوده است و تضاد جذابی با امکانات مدرن حمام ایجاد کرده است. از آنجا که کاغذ دیواری سرویس بهداشتی ممکن است در اثر نم‌ و رطوبت، پوسته پوسته شود پس بهتر است که دورترین دیوار از کابین دوردوشی را برای کاغذ دیواری انتخاب کنید. حال اگرتصمیم دارید تا از کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنید، بهتر است که کاغذ دیواری ضد آب را به ویژه برای اطراف روشویی کابینتی و وان انتخاب کنید.

روشویی کابینتی دوبل سفید با طراحی زیبا از ویژگیهای بارز این حمام مستر محسوب می شود. روشویی کابینتی دوبل از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام و سرویس بهداشتی می باشد. زیرا روشویی های کابینتی دوبل علاوه بر جلوه ای که به حمام و سرویس بهداشتی می دهند، از لحاظ کاربردی نیز بسیار مفید هستند. به منظور ایجاد احساس راحتی در حمام، باید در نظر داشته باشید که کابینت های روشویی دوبل دیواری بهترین گزینه می باشند. معمولا روشویی های کابینتی پایه دار انتخاب خوبی برای حمام های بزرگ با فضای زیاد هستند. روشویی کابینتی دوبل باز از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی دوبل باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند.

 

کاغذ دیواری سرویسهای بهداشتی

 

تصاویر پس زمینه در حمام مانند آثار هنری عمل می کنند و بعدی متفاوت به فضا القا می کنند. تصویر زمینه شیک یونانی این حمام مستر، کنتراست دراماتیک و چشمگیری با کفپوش چوبی و وان سنتی حمام ایجاد کرده است. نقطه کانونی این حمام مستر لوکس، وان حمام می باشد. هر روز انواع مدل های جدید وان شیک و مدرن در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده و توسط برندهای معتبر جهانی تولید می شوند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند. به طور معمول وان نقطه کانونی حمام می باشد و تأثیر زیادی بر سبک و دکوراسیون حمام دارد. وان را در نقطه کانونی حمام قرار دهید زیرا وان اصلی ترین عنصر حمام است.

 

کاغذ دیواری سرویسهای بهداشتی شفاف و براق نور رو پخش کرده و باعث می شوند تا فضا بزرگتر از چیزی که هست به نظر بیاید و همچنین الگوهای رنگی ملایم با پس زمینه ای کمرنگ مانند سبز، آبی یا بنفش باعث دلبازتر فضا می شوند. روشویی های کابینتی دوبل باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند.

 

 

کاغذ دیواری برای دستشویی

 

هرگز از انتخاب کاغذدیواری بافت برجسته و شاد برای تکمیل دکوراسیون حمام خانه خود نترسید. این شکوفه های درخشان، نگاه کلاسیک روشویی کابینتی سفید سنتی را تحسین می کند و دیدی متفاوت و بی نظیر به دکوراسیون حمام می بخشد. طراح بااستفاده از یک رنگ جذاب و شاد بهاری برای کاغذ دیواری حمام، فضایی پر جنب و جوش ایجاد کرده و برای جلوگیری از شلوغی روشویی کابینتی و توالت فرنگی را به رنگ سفید انتخاب می کند.

 

کاغذ دیواری برای حمام

 

طراح این حمام بزرگ و لوکس ترجیح داده است تا دیوار ها و سقف را با کاغذ دیواری هنری بپوشاند. زیرا علاوه بر زیبایی بیشتردر بزرگنمایی و افزایش دید بصری حمام نیز تاثیر بسزایی دارد.  این مدل کاغذ دیواری در کنار روشویی کابینتی سفید با پایه های طلایی و کفپوش سیاه و سفید بر جذابیت دکوراسیون و طراحی فضا افزوده است. ممکن نگران است شما نیز مانند بسیاری از افراد نگران این باشید که کاغذ دیواری در اثر رطوبت و بخار فضای دوش به مرور زمان پوسته پوسته شود. ولی امروزه انواع خاصی از کاغذدیواری ها هستند که به طور اختصاصی برای فضاهای حمام و سرویس ساخته شده اند و در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوند. این کاغذدیواری های قابل شست و شو در بازارهای آنلاین و فروشگاه ها عرضه می‌شوند. شما می‌توانید از نوع کاغذ دیواری وینیل نیز استفاده کنید که با دوام ترین نوع کاغذ دیواری در برابر آب است و این قابلیت به دلیل ویژگی غیرقابل جذب بودن و نداشتن هیچ گونه منفذی که آب بتواند به آن نفوذ کند می‌باشد.

 

کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید کاغذ دیواری با طراحی الهام گرفته از طبیعت، احساس عمق و دید بصری این حمام کوچک را افزایش داده است. شیرآلات قدیمی، کاسه روشویی روسنگی و روشویی کابینتی با طراحی متفاوت، زیبایی و جذابیت دکوراسیون این حمام کوچک را دوچندان می کند. شیرآلات عاملی هستند که با انتخاب صحیح آن ها به سادگی می توانید جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی ببخشید. کاسه روشویی و شیرآلات زیبا بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی برای حمام طراحی شوند، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می توانند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشند. انتخاب مدل های کاسه روشویی شیک و مدرن تاثیر بسزایی در حمام کوچک دارد تا آنجایی که می توان با انتخاب کاسه روشویی های جدید و متفاوت فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی را به طور کلی تغییر داد.

 

هرگز از انتخاب کاغذدیواری بافت برجسته و شاد برای تکمیل دکوراسیون حمام خانه خود نترسید. امروزه انواع خاصی از کاغذدیواری ها هستند که به طور اختصاصی برای فضاهای حمام و سرویس ساخته شده اند و در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوند. کاسه روشویی و شیرآلات زیبا بیشتر از آنکه به عنوان یک عنصر بسیار کاربردی برای حمام طراحی شوند، اغلب به عنوان یک وسیله جانبی زیبا می توانند نقطه کانونی سرویس بهداشتی شما باشند. 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com