منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

حمام آبی رنگ و 10 ایده عالی برای دکوراسیون حمام به رنگ آبی

شنبه, 26 آبان 1397
بازدید : 3972
نظرات : 0

در بین رنگ‌های بی نظیری که هرکدام جذابیت خاص خودشان رادارند، رنگ آبی یکی از محبوب ترین رنگ‌های اصلی است که در طراحی و دکوراسیون فضاهای مختلف، مانند سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب خانه گرفته تا محیط‌های اداری و تجاری، به‌کار می‌رود. در میان طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و همچنین انواع مختلف رنگ آبی، ترکیبات بسیاری می‌توان به وجود آورد.

نحوه طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی را می توان نشان دهنده میزان اهمیت شما به آسایش و بهداشت در خانواده دانست، اگرچه حمام مکانی خصوصی است و به ندرت پیش می آید که شخصی خارج از اعضای خانواده از آن استفاده کند اما باید بدانیم که طراحی ایده آل برای دکوراسیون داخلی حمام در تمام خانه ها مهم است و باید به آن اهمیت داد. از این گذشته حمام مهم ترین و یا شاید بهترین جای خانه است که ما در آن احساس سر زندگی و شادابی می کنیم. برای داشتن یک حمام خوب و ایده آل، لازم است که نکاتی را در هنگام طراحی و دیزاین حمام در نظر بگیریم. انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون حمام یکی از نکات مهمی است که باید در نظر بگیرید. اگر اولویت رنگ شما، رنگ آبی است با ما همراه شوید.

 

انواع طیف رنگ آبی

 

 

رنگ آرامش بخش و ملایم آبی یکی از رنگ هایی است که مناسب سرویس بهداشتی و حمام می باشد. زیرا رنگ آبی آسمانی نزدیکی خوبی به آسمان و دریا دارد به همین جهت در سراسر جهان رنگی قراردادی و مورد علاقه برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد. در ادامه مطلب طراحی و دکوراسیون حمام هایی با انواع طیف رنگ آبی مشاهده خواهید کرد. این طرح های استثنایی که مخصوص سرویس بهداشتی و حمام هستند می توانند باعث زیبایی هر چه بیشتر فضای سرویس بهداشتی و حمام شما با هر نوع سبکی شوند.

 

انتخاب رنگ مناسب یکی از نکات مهمی است که باید در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی در نظر بگیرید. رنگ آرامش بخش و ملایم آبی یکی از رنگ هایی است که برای سرویس بهداشتی و حمام ایده آل می باشد. در میان طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و همچنین انواع مختلف رنگ آبی، ترکیبات بسیاری می‌توان به وجود آورد.

 

 

حمام هایی به رنگ آبی

 

اگر به دنبال اجرای یک طراحی شیک و مد روز در حمام و سرویس بهداشتی خود هستید، ما به شما استفاده از رنگ های آبی و سفید را پیشنهاد می دهیم. ترکیب منحصربه فرد این دو رنگ هیچ گاه قدیمی نشده و تاثیر بسزایی در زیبایی حمام شما دارد. به یاد داشته باشید که استفاده از کاشی حمام آبی باعث افزایش دید بصری شده و علاوه بر اینکه فضای حمام شما را بزرگتر نشان می دهد. استفاده از این دو رنگ در طراحی حمام، انتخاب سایرلوازم جانبی و تزئینی را نیز برای شما ساده می کند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، طراح این حمام زیبا از کاشی آبی رنگ برای دیوار ها استفاده کرده است. استفاده از رنگ آبی برای دیوارها باعث ایجاد فضایی آرام بخش در حمام می شود. نصب لوازم جانبی سفید مانند وان، کنتراست و جذابیت زیبایی را در این حمام خلق کرده است. برای طراحي حمام لوکس و مدرن، هرگز نورپرداری و تاثیر آن را بر دکوراسیون حمام فراموش نکنید. بهتر است در طراحی حمام از وسایل تزیینی و کلاسیک استفاده کنید. در تصویر بالا، طراح آویزی زیبا با طراحی خاص را در بالای وان قرار داده است تا علاوه بر نورپردازی مناسب بر زیبایی حمام نیز بیافزاید.

 

حمام هایی به رنگ آبی

 

در این سرویس بهداشتی آبی زیبا نیز همانند تصویر حمام قبل از کاشی های آبی آسمانی برای دیوار ها استفاده شده است، البته با این تفاوت، که این کاشی ها به شکل نامنظم و دارای طراحی همانند پوست کروکودیل می باشند. دیوارهای آبی در مقابل کفپوش چوبی قهوه ای تیره جذابیت متفاوتی به این حمام داده است. سینک روشویی دیواری با توالت فرنگی دیواری به خوبی با سبک و فضای آن هماهنگ می باشد. آینه بزرگ بالای کابینت روشویی و نورپردازی مناسب با آویز های زیبا باعث افزایش دید بصری حمام شده و فضای حمام را بزرگتر نشان می دهد.

 

سرویس بهداشتی آبی

 

اگر چه طراحی حمام بالا به سبک کاملا سنتی می باشد ولی در نگاه کلی، فضای حمام بسیار ساده و آرام بخش است. تم اصلی این حمام ترکیبی از رنگ های سفید و آبی ملایم می باشد. طراح برای این حمام سنتی، یک وان ساده با بدنه ی آبی رنگ و کانتر مرمر سفید انتخاب کرده است. دیوار پشت و اطراف وان از سنگ مرمر سفید و کفپوش حمام از سنگ مرمر با طراحی سیاه و سفید می باشد. درحالیکه قاب پنجره ها و دیوار های دور آنها به رنگ آبی ملایم هستند. پنجره های بزرگ با طراحی متفاوت در دو طرف حمام به زیبایی دکوراسیون این حمام افزوده و باعث تابش فراوان نور طبیعی به داخل حمام و روشن شدن آن شده است.

 

کاشی حمام ابی

 

طراح برای جذابیت بیشتر طراحی این حمام آبی از سایه های سیاه بهره برده است. قاب سیاه آینه بالای روشویی بر روی دیوار آبی ، کنتراست متفاوت و زیبایی را ایجاد کرده است تا جاییکه در نگاه اول، چشم ها را به خود خیره می کند. در کنار روشویی یک قفسه کوچک به رنگ سیاه قرار دارد که مکان مناسبی برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی می باشد و نقش بسزایی در نظم و مرتب بودن حمام دارد. در بالای قفسه، شلف زیبایی طراحی شده است که طراح با قرار دادن وسایل تزیینی زیبا مانند گلدان های کوچک و رنگی بر زیبایی دکوراسیون حمام افزوده است.

 

ترکیب منحصربه فرد دو رنگ آبی و سفید، هیچ گاه قدیمی نشده و تاثیر بسزایی در زیبایی حمام شما دارد. آینه بزرگ بالای روشویی کابینتی و نورپردازی مناسب با آویز های زیبا باعث افزایش دید بصری حمام شده و فضای حمام را بزرگتر نشان می دهد. قاب سیاه آینه بالای روشویی بر روی دیوار آبی، کنتراست متفاوت و زیبایی را ایجاد کرده است تا جاییکه در نگاه اول، چشم ها را به خود خیره می کند.

 

حمام ابی

 

طراحی این حمام شیک و مدرن به سبک کلاسیک می باشد. طیف رنگ آبی چشم گیر دیوار های این حمام در بین فرانسوی ها بسیار محبوب است. می توان گفت که سبک کلاسیک همان سبک سنتی غربی است که قدری رنگ و روی عصر معاصر را به خود گرفته است. در سبک کلاسیک، هر عنصری که در این سبک به کار می رود، تعریف دقیق و معینی دارد، این سبک به شدت به نظم و تقارن پایبند است، حس اصالت را نمی توان از آن گرفت و در این سبک هیچ چیز دور از انتظار نیست و به طور کلی سبکی پایدار است. روشویی کابینتی چوبی با درب های منقش، شیرآلات برنز، صفحه کابینت و بک اسپلش سنگی گویای سبک کلاسیک این حمام زیبا می باشند. دیوار کوب های برنز و آینه هایی با قاب چوبی بالای روشویی کابینتی، جذابیت رنگ آبی دیوار را دو چندان کرده است.  

 

کاشی آبی رنگ

 

طراح در دکوراسیون این حمام از طیف های مختلف رنگ آبی بهره برده و آن را به سبک معاصر دکور کرده است. استفاده از رنگ آبی روشن باعث ایجاد حس سرزندگی در فضای حمام می شود. استفاده از این رنگ در کنار رنگ آبی تیره نیز باعث ایجاد کنتراست زیبایی شده و نمای بسیار جذابی ایجاد می کند. بسیاری افراد از این دو رنگ به عنوان رنگ و تم دریایی یاد می کنند.

 تشخیص سبک مدرن و معاصر از هم، کمی دشوار است. بطور کلی سبک معاصر، به معنی طراحی در لحظه و یا در حال حاضر است. حمام های معاصر در عین اینکه می توانند مدرن باشند، آنها همچنین می توانند عناصری از دیگر سبک های طراحی را نیز داشته باشند. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد. تابش نور زیاد طبیعی در کنار دیوار های آبی، کاشی های موزاییکی آبی خاکستری اطراف وان و کفپوش سنگی آبی و خاکستری در ابعاد بزرگ به کاربر حس آرامش ساحل را القا می کند. همچنین کابینت روشویی دیواری، صفحه کابینت گرانیت، کاسه روشویی با طراحی نامتعارف باعث جذاب تر شدن دکوراسیون این حمام معاصر شده است.

 

کاشی حمام آبی

 

دیوارکوب هاو قاب نقره ای آینه بر روی دیوار بالای روشویی کابینتی به رنگ آبی روشن، جلوه ای لوکس و مدرن به فضای حمام بخشیده است. استفاده از رنگ آبی روشن در حمام باعث بزرگ تر نشان دادن فضای حمام شده و استفاده از آن باعث ایجاد حس آرامش و شادابی در افراد می شود. روشویی کابینتی دوبل سفید با شیرآلات مدرن کنتراست زیبایی با کفپوش موزاییکی سیاه و سفید حمام ایجاد کرده است. روشویی های کابینتی جادار دوبل علاوه بر جلوه ای که به حمام و سرویس بهداشتی می دهند، از لحاظ کاربردی نیز بسیار مفید هستند. معمولا از روشویی های کابینتی دوبل برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.

 

حمام هایی به رنگ آبی

 

لازمه اینکه یک حمام رویایی و زیبا باشد تنها تجمل و گران قیمت بودن آن نیست. برای داشتن یک حمام رویایی باید طراحی مناسب برای ایجاد فضایی با کیفیت صورت گیرد که احساس آرامش را به شما القا کند. طراحی زیبا، انتخاب لوازم جانبی لوکس و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد. همانطور که می بینید طراح در دکوراسیون این حمام مستر سنگ تمام گذاشته و به طور سحر انگیزی آن را رویایی دکور کرده است. کاشی های عجیب و غریب با طیف رنگ آبی خاص در کابین دور دوشی، فضای دوش را به نقطه کانونی خیره کننده تبدیل کرده است. دیوارهای شیشه ای و درها اجازه می دهد زیبایی دوش از هر نقطه ای از حمام دیده شود. دیوارهای کرم رنگ، کفپوش سنگی شنی و شیرآلات لوکس وان بر جذابیت و زیبایی حمام افزوده است.

 

در سبک کلاسیک، هر عنصری که در این سبک به کار می رود، تعریف دقیق و معینی دارد، این سبک به شدت به نظم و تقارن پایبند است. استفاده از دو رنگ آبی تیره و روشن در کنار هم باعث ایجاد کنتراست زیبایی شده و نمای بسیار جذابی ایجاد می کند. بسیاری افراد از این دو رنگ به عنوان رنگ و تم دریایی یاد می کنند. طراحی زیبا، انتخاب لوازم جانبی لوکس و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com