منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

دکوراسیون حمام در سال 2019

شنبه, 06 بهمن 1397
بازدید : 4923
نظرات : 0

دکوراسیون حمام های خود را در سال 2019 با این ایده های شیک و تزئیناتی، مانند روشویی کابینتی خاکستری، تکنولوژی هوشمند و امکانات ویژه به روز کنید. شاید حمام یکی از فضاهایی باشد که برخلاف اهمیتش کمتر مورد توجه قرار گرفته است، بخصوص در آپارتمان های امروزی که بدلیل کمبود متراژ، کوچک ترین فضا به آن ها اختصاص داده می شود. اما طراحان توجه ویژه ای به دکوراسیون این فضا کرده اند و بر این باورندکه باید به اندازه سایر قسمت های خانه برای بهبود کیفیت این فضا و رعایت هرچه بیش تر بهداشت در آن تلاش کرد.

 

دکوراسیون حمام های سال 2019

 

پس دیگر نگران کوچک بودن فضای حمام خود نباشید. با بکارگیری ایده های بی نظیرو خلاقانه می توانید فضایی دلباز و شیک در سرویس بهداشتی و حمام خانه خود ایجاد کنید. کمبود فضا و نبودن جایی برای نگهداری از ابزار و وسایل در سرویس بهداشتی کوچک، نگرانی تعداد زیادی از ماست که در خانه های کوچک زندگی می کنیم و به هر دلیلی امکان نقل مکان به جایی بزرگتر را نداریم. این مشکل با کمی خلاقیت قابل حل شدنی است و راه حل های آن حتی می تواند در برخی اوقات به زیبا تر شدن دکور و طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی خانه شما کمک کند.

لوازم جانبی مدرن و پیشرفته، امکانات رفاهی و توجه به جزئیات، می تواند حمام شما را به فضایی رویایی و مجلل تبدیل کند. در هر نوع سبک و طراحی وسایلی مانند روشویی کابینتی، توالت فرنگی، کاسه روشویی، وان و کابین دوردوشی جایگاه ویژه ای دارند. اما جدا از انتخاب هر نوع سبکی بهتر است به اصول طراحی جهانی نیز توجه کنید زیرا رسیدن به موفقیت را برای شما آسانتر می کند.

 

دکوراسیون حمام های خود را در سال 2019 با این ایده های شیک و تزئیناتی، مانند روشویی کابینتی خاکستری، تکنولوژی هوشمند و امکانات ویژه به روز کنید. شاید حمام یکی از فضاهایی باشد که برخلاف اهمیتش کمتر مورد توجه قرار گرفته است، بخصوص در آپارتمان های امروزی که بدلیل کمبود متراژ، کوچک ترین فضا به آن ها اختصاص داده می شود. لوازم جانبی مدرن و پیشرفته، امکانات رفاهی و توجه به جزئیات، می تواند حمام شما را به  فضایی رویایی و مجلل تبدیل کند.

 

استفاده از تم سیاه مات در دکوراسیون حمام

 

دکوراسیون حمام های سال 2019

 

با وجودی که وسایل شفاف و براق هنوز هم انتخاب خوبی برای دکوراسیون حمام به شمار می آیند، ولی ترندهای سال 2019 از شما می خواهند که به سمت وسایل مات گرایش پیدا کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید استفاده از سطوح  سیاه مات در دکوراسیون حمام می تواند حس و حال طبیعی و خوبی را به گردش درآورد.

شما نیز می توانید با استفاده از رنگ سیاه مات در ترکیب با رنگ های خنٍثی مانند سفید و خاکستری در طراحی حمام، نگاه کلی دکوراسیون فضای خود را کاملا تغییر دهید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، نصب روشویی کابینتی شیک سیاه مات بر روی دیوار خاکستری خیره کننده و سحر انگیز است. صفحه کابینت سفید، شیرآلات و تزیینات سیاه مات، زیبایی دکوراسیون این حمام مدرن را بیشتر به رخ می کشد.

انتخاب ترکیب رنگ های سیاه و سفید برای دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی، حسی مدرن و مینیمال به فضای شما می بخشد. بیشتر افراد فکر می کنند که طراحی حمام های سیاه و سفید خسته کننده است، درصورتیکه طراحان زیادی معتقدند که شما با کمی خلاقیت می توانید بدون توجه به کوچک، بزرگی و سبک، حمام هایی زیبا با دکوراسیون سیاه و سفید داشته باشید.  

استفاده از رنگ سیاه برای ایجاد احساسی از یک محیط تمیز و پاکیزه، اگرچه وظیفه ای بسیار سخت و چالش برانگیز است ولی می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد. اگر همه نکات مهم در طراحی و دیزاین حمام و سرویس بهداشتی را در نظر داشته باشید، حمام هایی با طراحی سیاه می توانند شما را در فضایی بشدت فریبنده، بی نظیر و در نهایت زیبایی قرار دهند. برای استفاده از رنگ سیاه در سرویس بهداشتی و حمامتان بهتر است، آن را با رنگ سفید براق ترکیب کنید. این تضاد و کنتراست سحرانگیز و دوست داشتنی است و هرگز از مد نمی افتد.

 

روشویی کابینتی چوبی

 

دکوراسیون حمام های سال 2019

 

علاقه و سلیقه مردم به سمت مواد طبیعی رو به افزایش است و بیشتر مردم دوست دارند تا از لوازم جانبی با مواد طبیعی مانند چوب در دکوراسیون حمام خود استفاده کنند. یکی از راه های دیگری که می تواند شما را به ترندهای سال 2019 نزدیک کند آن است که روشویی کابینتی چوبی را در دکوراسیون حمام خود جای دهید.

بسیاری از افراد دوستدار طبیعت علاقه مندند که در طراحی و دکوراسیون منزل از وسایلی استفاده کنند که آنها  را به طبیعت نزدیک کند. بنابراین آنها تلاش می کنند که بیشتر از وسایلی مانند مبلمان و تابلو های چوبی در طراحی و دکوراسیون منزل به کار برند. اما در بعضی از فضاها ممکن است احساس کنید که چه کاری می توانید انجام دهید. به عنوان مثال، حمام رادر نظر بگیرید به جز آینه ی چوبی، چه چیز دیگری می تواند به فضای شما رنگ و بوی طبیعت و تا حدودی زرق و برق روستایی ببخشد. شما ممکن است روشویی کابینتی چوبی را در نظر بگیرید. کابینت های روشویی چوبی سبک های مختلفی دارند ، بنابراین با انتخاب آنها می توانید فضای حمام خود را با سطح کاملا جدید روستایی طراحی کنید.

روشویی های کابینتی باز نیز بسیار زیبا و چشم نواز هستند. شما می توانید از فضای باز کابینت روشویی برای نگه داری وسایل آرایشی و بهداشتی استفاده کنید. به تصویر بالا نگاه کنید. روشویی کابینتی چوبی باز با کاسه روشویی زیر سنگی بسیار دلنشین و خیره کننده است. کابینت روشویی چوبی کاملا با وسایل تزیینی و آنتیک هماهنگ می باشد. شما می توانید با قرار دادن وسایل آنتیک و لوکس مانند شیرآلات مات زیبا و مدرن بر روی کابینت روشویی بر زیبایی حمام اضافه کنید.

 

اضافه کردن آثار هنری به دکوراسیون حمام

 

دکوراسیون حمام های سال 2019

 

اگر می خواهید حمامتان مانند دیگر فضاهای خانه زیبا باشد، بهتر است از آثار هنری در دکوراسیون حمام استفاده کرده و آنها را به نقطه کانونی حمام خود تبدیل کنید. با توجه به ماهیت حمام و گاهی نبود پنجره و نور کافی، طراحان تلاش می کنند تا رنگ و بافت در طراحی حمام جایگاه ویژه ای داشته باشد. طراحان توصیه می کنند تا اندازه های مختلف آثار هنری و فریم و قالب های منحصر به فرد را برای ایجاد بیشترین تاثیر در نظر بگیرید. از آنجایی که رطوبت در حمام اجتناب ناپذیر است، آنها توصیه می کنند تا به جای یک اثر با ارزش هنری، از پوستر و آثار هنری برای تزریق رنگ و شخصیت به فضای حمام خود بهره ببرید.

 

استفاده از رنگ سیاه مات برای ایجاد احساسی از یک محیط تمیز و پاکیزه، اگرچه وظیفه ای بسیار سخت و چالش برانگیز است ولی می تواند شما را در فضایی بشدت فریبنده، بی نظیر و در نهایت زیبایی قرار دهد. یکی از راه های دیگری که می تواند شما را به ترندهای سال 2019 نزدیک کند آن است که روشویی کابینتی چوبی را در دکوراسیون حمام خود جای دهید. طراحان توصیه می کنند تا  از آثار هنری در اندازه های مختلف، فریم و قالب های منحصر به فرد را برای ایجاد تاثیر بیشتر در دکوراسیون حمام در نظر بگیرید.

 

اسپای خانگی در دکوراسیون حمام

 

دکوراسیون حمام های سال 2019

 

حمام اسپا هم جزء ترندهای سال 2019 برای دکوراسیون حمام محسوب می شود. مطمئنا امروزه برای بسیاری از افراد جامعه به دلیل فشار های زندگی، هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از رفتن به اسپاهای لوکس برای آرامش و تمدد اعصاب نمی باشد. اما حقیقت زندگی و دخل و خرج مانع از تفریحات لوکس می‌شود و همین امر موجب می شود تا عده ای برای فرار از شلوغی زندگی و احساس آرامش تصمیم به درست کردن یک اسپای خانگی بگیرند.

یکی از مسائلی که باید در رابطه با دکوراسیون حمام اسپا در نظر بگیرید آن است که وان حمام شما باید کاملا آماده باشد تا بر اساس برنامه هایی که دارید بتواند برای مدتی پر از آب بوده و چیزهایی را بر روی خود شناور نگه دارد. شما می توانید از گل اسطوخودوس، روغن و مواد معطر، نمک های آرامش بخش و... برای وان حمام خود استفاده کنید. همچنین شما می توانید با پخش کردن یک موسیقی آرامش بخش در دکوراسیون حمام خود احساس خوبی را در وجودتان ایجاد نمایید. بهتر است برای این کار به سراغ موسیقی های بی کلام و آرامش بخش بروید.

 

سنگ مرمر در دکوراسیون حمام

 

دکوراسیون حمام های سال 2019

 

معمولا دکوراسیون حمام های مدرن و لوکس طرفداران خاص خودش را دارد و ترندهای سال 2019 هم اثباتی بر این موضوع می باشد. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون حمام می تواند جلوه زیادی داشته باشد و حمام شما را باشکوه تر کند. سنگ مرمر نه تنها برای کفپوش، دیوارها و صفحه کابینت روشویی کابینتی مناسب است بلکه می تواند به عنوان نقطه قوت و کانونی حمام شما تبدیل شود. سنگ مرمر به لطف طبیعت متخلخل خود به سرعت آب را جذب می کند و این امر برای استفاده در حمام ایده آل است.

مرمر سنگی گران، کلاسیک و صاف است که هم در حمام های سنتی و هم در حمام های مدرن به خوبی با فضا هماهنگ می شود. رگه های طبیعی و متمایز آن با رنگ های سیاه، خاکستری، سرخ و آبی تا سفید، جذابیت حمام شما را دوچندان می کند. سنگ های مرمر به صورت صیقل خورده (براق، خیلی براق) یا با سنگ تیز شده (جلاخورده، صاف با اندکی براقیت یا بدون برق) و با اندازه های ورقه ای، تایل یا حتی به صورت موزاییکی موجود اند. تایل های مرمر هم در کف و هم در دیوار استفاده می شوند اما معمولا به دلیل قیمت زیادشان، فقط برای بخش های تأکیدی به کار می روند.

سنگ مرمر برای کسانی که هزینه برایشان اهمیتی ندارد و به دنبال ظاهری کلاسیک و لوکس هستند مناسب است. سنگ مرمر با ظرافت کلاسیک خود حمام  شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با دیگر لوازم جانبی و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. صفحه کابینت مرمر کابینت روشویی دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است. صفحه کابینت سنگ مرمر متخلخل است، در برابر مواد شوینده ی اسیدی مقاومت زیادی ندارد و توسط اقلام سنگین شکسته و یا ترک خورده می شود.

 

روشویی کابینتی خاکستری در دکوراسیون حمام

 

دکوراسیون حمام های سال 2019

 

طراح از روشویی کابینتی خاکستری در دکوراسیون این حمام زیبا و مدرن استفاده کرده است. رنگ های خنثی شامل کرم های کم رنگ و خاکستری ها می باشد که از جهان طبیعت گرفته شده اند. آن ها در بردارنده احساس آرامش و استواری اند. رنگ خاکستری به عنوان غنی ترین رنگ طبیعی، آرامبخش بوده و احساس گرما، سلامت و سرحال بودن را بر می انگیزد. خاکستری رنگ تعادل است؛ حواس را تحریک نمی کند و رنگ مناسبی برای زمینه است.

روشویی کابینتی خاکستری با صفحه کابینت سفید تضاد و کنتراست جذابی را ایجاد کرده است. نورپردازی مناسب و نصب آینه بزرگ بالای روشویی کابینتی، دید بصری حمام را افزایش داده است.صفحه کابینت مرمر  و شیرآلات خیره کننده بر زیبایی روشویی کابینتی جادار افزوده است و آن را به نقطه کانونی حمام تبدیل کرده است. علاوه بر این، کابینت هایی که در این تصویر مشاهده می کنید هم جزء ترندهای سال 2019 برای دکوراسیون حماماست. ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد. قفسه و کابینت ها بسیار مهم هستند چون آنها می توانند به شما در مرتب کردن حمام کمک کنند. پس بهتر است به کابینت روشویی و انواع روشویی کابینت دار فکر کنید. زیرا بیشتر های روشویی های کابینتی دارای چندین قفسه می باشند.

 

مطمئنا امروزه برای بسیاری از افراد جامعه به دلیل فشار های زندگی، هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از رفتن به اسپاهای لوکس برای آرامش و تمدد اعصاب نمی باشد. سنگ مرمر نه تنها برای کفپوش، دیوارها و صفحه کابینت روشویی کابینتی مناسب است بلکه می تواند به عنوان نقطه قوت و کانونی حمام شما تبدیل شود. رنگ خاکستری به عنوان غنی ترین رنگ طبیعی، آرامبخش بوده و احساس گرما، سلامت و سرحال بودن را بر می انگیزد.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com