منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

محبوبترین صفحات کابینتی روشویی

شنبه, 11 خرداد 1398
بازدید : 2803
نظرات : 1

روشویی کابینتی در دکوراسیون بیشترحمام ها به عنوان نقطه کانونی محسوب می شود. روشویی کابینتی تکمیل کننده زیبایی انواع دکوراسیون حمام های مدرن، لوکس، معاصر و ..  می باشد. با ورود به حمام و سرویس بهداشتی اولین چیزی که در نگاه اول توجه هر فردی را به سوی خود جلب می کند طرح، رنگ روشویی کابینتی و متریال صفحه کابینت روشویی است بنابراین بهتر این است که در انتخاب مدل روشویی کابینتی بیشتر دقت کنید. صفحات کابینت روشویی از متریال های مختلفی مانند: لمینت،سرامیک، سنگ مرمر، ، سنگ گرانیت، چوب، سنگ کورین، کوارتز و ... ساخته شده است.

 

محبوب ترین متریال صفحه کابینت روشویی کابینتی

 

لازم است قبل از انتخاب روشویی کابینتی، کمی به نوع دکوراسیون مورد علاقه خود فکر کنید. اگر سبک دکوراسیون مدرن از سبک های مورد علاقه شماست و به پیچیدگی دکوراسیون های دیگر علاقه ای ندارید بهتر است در حمام خانه خود هم از سبک شیشه ای یا سرامیکی استفاده کنید که دارای طرح های ساده به شکل مربع یا مستطیل هستند ولی اگر سبک دکوراسیون حمام شما کلاسیک است، بهتر است از متریال های سنگ مرمر یا از جنس سایر سنگ های طبیعی استفاده کنید و کاسه روشویی و شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی را به رنگ طلایی یا قهوه ای انتخاب کنید.

اگر تصمیم دارید روشویی کابینتی مناسب و ایده آل برای حمام خانه خود انتخاب کنید با بلومیس همراه شوید و از جنبه های مثبت و منفی برخی از متریال های فوق العاده محبوب صفحه کابینت روشویی کابینتی بیشتر آشنا شوید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

 

صفحه کابینت لمینتی

 

روشویی کابینتی با صفحه کابینت لمینتی

 

تصویر بالا نمونه ای زیبا از یک روشویی کابینتی با صفحه کابینت لمینتی می باشد. این کابینت روشویی زیبا در کنار شیرآلات مدرن وشیک بسیار خیره کننده و چشمگیر است. صفحات لمینتی روشویی کابینتی بسیار محبوب هستند چراکه آنها مقرون به صرفه بوده و طیف وسیعی از رنگ ها و الگوها را شامل می شوند. این صفحات اغلب به عنوان ورقه های پلاستیکی نامیده می شوند، زیرا سطوح پلاستیک هستند. صفحات لمینتی یکی از ارزانترین انواع صفحات ضد آب هستند که با قیمت بسیار پایین تر از گرانیت، کوارتز، کاشی و غیره در بازار وجود دارند. صفحات لمینتی در صد ها طرح و رنگ وجود دارند و شما می توانید انتخاب وسیع تری داشته باشید. این صفحات ضد آب بوده و در برابر لکه ها مقاوم هستند. برای پاکسازی، هیچ چیز ساده تر از صفحات کابینت لمینیت وجود ندارد زیرا سطح جامد این صفحات بدون منفذ است و با یک دستمال یا اسفنج  به راحتی تمیز می شود. اگر چه این صفحات لمینتی نسبتا با دوام است، تعمیر آن تقریبا غیرممکن است و اغلب در هنگام اسیب دیدگی به جایگزین نیاز دارد.

 

صفحه کابینت مرمر

 

روشویی کابینتی با صفحه کابینت مرمر

 

روشویی کابینتی چوبی با صفحه کابینت مرمر انتخابی ایده آل برای حمام هایی با دکوراسیون کلاسیک می باشد. آینه بزرگ با قاب طلایی چشمگیر بر زرق و برق و درخشانی صفحه کابینت مرمر افزوده است. استفاده متریال مرمر در دکوراسیون های به سبک کلاسیک مناسب ترین گزینه است. زیرا روشویی سنگی مرمر با ظرافت کلاسیک خود حمام  شما را فوق العاده زیبا می کنند و زمانیکه با دیگر لوازم جانبی و دکوراسیون جدید ترکیب شوند واقعا شگفت انگیزهستند. محبوبیت صفحه کابینت مرمر روز به روز در حال افزایش است و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد.

 صفحه کابینت سنگ مرمر طیف غنی از رنگ ها را دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. علاوه بر این صفحه کابینت مرمر کابینت روشویی دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است. صفحه کابینت سنگ مرمر متخلخل است، در برابر مواد شوینده ی اسیدی مقاومت زیادی ندارد و توسط اقلام سنگین شکسته و یا ترک خورده می شود.

 

صفحه کابینت سنگ مصنوعی

 

روشویی کابینتی با صفحه کابینت سنگ مصنوعی

 

صفحه کابینت روشویی کابینتی تصویر بالا از متریال سنگ مصنوعی می باشد. ترکیب بک اسپلش با طراحی متفاوت و رنگین در کنار کاسه روشویی سفید و صفحه کابینت سنگ مصنوعی خاکستری زیبا و چشم نواز است. سنگ های مصنوعی با توجه به کیفیت و مزایای زیادشان نسبت به سنگ های طبیعی، قیمتی مناسب تر و مقرون به صرفه دارند. سنگ های مصنوعی در رنگ ها و الگوهای تقریبا بی پایان، بسیار با دوام بوده و تقریبا به هیچ تعمیر و نگهداری نیاز ندارند. سطوح جامد آنان از یک سطح غیر فشرده تشکیل شده که از کپک زدگی جلوگیری می کند. اگر به دنبال متریالی پر زرق و برق با نگهداری کم هستید، این انتخاب خوبی برای شماست!

 

صفحات لمینتی یکی از ارزانترین انواع صفحات ضد آب هستند که با قیمت بسیار پایین تر از گرانیت، کوارتز، کاشی و غیره در بازار وجود دارند. صفحه کابینت سنگ مرمر متخلخل است، در برابر مواد شوینده ی اسیدی مقاومت زیادی ندارد و توسط اقلام سنگین شکسته و یا ترک خورده می شود. سنگ های مصنوعی در رنگ ها و الگوهای تقریبا بی پایان، بسیار با دوام بوده و تقریبا به هیچ تعمیر و نگهداری نیاز ندارند.

 

صفحه کابینت کوارتز

 

روشویی کابینتی با صفحه کابینت کوارتز

 

صفحه کابینت سفید کوارتز با روشویی کابینتی آبی تضاد و کنتراست جذابی را در نظر بیننده ایجاد می کند. فضای باز زیر روشویی کابینتی، فضای مناسبی برای ذخیره سازی بیشتر و قرار دادن وسایل بهداشتی اضافی در حمام می باشد. نورپردازی مناسب بالای روشویی، زیبایی و درخشانی صفحه کابینت کوارتز را چندین برابر کرده است. اگرچه ظاهر این سنگ مصنوعی به سنگ های طبیعی مانند مرمر و گرانیت بسیار شبیه است اما مقاومت بالا در برابر لک و خراش، تنوع رنگ و تمیزی آسان از تفاوت های بارز بین آنها محسوب می شود.

صفحه کابینت کوارتز مقاومت خش ناپذیری بسیار بالایی دارد و آنتی باکتریال نیز است یعنی فاقد هر گونه خلل و فرج جهت ورود و رشد باکتری ها می باشد. به همین دلیل سنگ کوارتز گزینه ای مناسب برای انتخاب کابینت روشویی سرویس بهداشتی می باشد. هم چنین سنگ کوارتز طیف رنگ بسیار گسترده ای از سیاه تا آبی دارد. شما می توانید با آرامش خاطر و بدون هیچ محدودیتی رنگ مورد نظر خود را برای تاپس صفحه کابینت روشویی خود انتخاب کنید. با این حال، اگر به دنبال متریالی با قیمت با صرفه هستید، کوارتز نمی تواند بهترین انتخاب باشد.

 

صفحه کابینت گرانیت

 

روشویی کابینتی با صفحه کابینت گرانیت

 

کاسه روشویی سرامیکی سفید، شیرآلات مدرن و صفحه کابینت گرانیتی رگه دار سفید به خوبی با روشویی کابینتی خاکستری هماهنگی دارد. صفحات کابینت گرانیت بسیار زیبا و پرزرق و برق هستند. این صفحات از ظرافت کلاسیک و دوام قابل ملاحظه ای برخوردار هستند. روشویی کابینتی با صفحات گرانیت مزایایی از قبیل زیبایی چشم گیر، کیفیت عالی، قدرت و دوام بالا را دارا می باشند و در برابر خراشیدگی، گرما و لکه مقاوم بوده و به آسانی تمیز می شوند. با اینکه از گرانیت استفاده وسیعی می شود اما طرح های زیبای سنگ گرانیت به هیچ عنوان قدیمی نشده و همچنان در هر حمام و سرویس بهداشتی که قرار می گیرند، نمایی لوکس و شیک ایجاد می کنند. سنگ گرانیت علاوه بر اینکه از مرمر کمی ارزانتر است، اگر در زمان درست و به خوبی مهر و موم شود، بسیار با دوام است و می تواند زمان طولانی زیبایی و درخشش خود را حفظ کند.

 

صفحه کابینت کوارتز مقاومت خش ناپذیری بسیار بالایی دارد و آنتی باکتریال نیز است یعنی فاقد هر گونه خلل و فرج جهت ورود و رشد باکتری ها می باشد. اگر به دنبال متریالی با قیمت با صرفه هستید، کوارتز نمی تواند بهترین انتخاب باشد. سنگ گرانیت علاوه بر اینکه از مرمر کمی ارزانتر است، اگر در زمان درست و به خوبی مهر و موم شود، بسیار با دوام است و می تواند زمان طولانی زیبایی و درخشش خود را حفظ کند.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com