منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

ملزومات دکوراسیون حمام های رویایی و زیبا

شنبه, 09 شهریور 1398
بازدید : 3047
نظرات : 0

برخی از افراد بر این باورندکه حمام یکی از خصوصی ترین فضاهای خانه است و برخی دیگر معتقدند که این گونه نیست. ولی از نظر بیشتر طراحان، حمام فضایی کاملا خصوصی است که می تواند مطابق با سلیقه افراد طراحی و دکور شود. افراد می توانند تصورات ذهنی خود از یک حمام رویایی را با استفاده از وسایل اساسی مانند روشویی کابینتی، وان، کابین دوردوشی، کاسه روشویی و ... تا جایی که متراژ حمام اجازه می دهد، اجرا کنند و از بودن در این فضا لذت ببرند.

 

ملزومات حمام های رویایی

 

بهتر است بدانید که لازمه اینکه یک حمام رویایی و زیبا باشد، تنها تجمل و گران قیمت بودن آن نیست. برای داشتن یک حمام رویایی باید بتوانید با استفاده از ملزومات دکوراسیون، فضای حمام خود را به گونه ای باکیفیت و مناسب طراحی کنید که احساس آرامش را به شما القا کند. پس اگر می خواهید یک حمام رویایی و زیبا داشته باشید، در ادامه با بلومیس همراه شوید و با کمک گرفتن از نکات و کلیدهای طراحی زیر و دیدن نمونه های برتر، حمام دوست داشتنی و رویایی خود را طراحی کنید.

 

نورپردازی

 

نورپردازی در حمام های رویایی

 

نورپردازی مناسب و عالی به خصوص در اطراف روشویی کابینتی می تواند فضای حمام شما را رویایی و زیبا کند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح این حمام زیبا فضای زیر آینه بالای روشویی کابینتی را برای نورپردازی انتخاب کرده است. آویزهای زیبای بالای روشویی کابینتی و دیوارکوب های دو طرف آینه، جلوه ای بی نظیر و گرم به فضا بخشیده است. فراموش نکنید نورپردازی بالای روشویی کابینتی باید مناسب، ظریف، به طور صحیح و کاملا اصولی انجام گیرد. نورپردازی اصولی این حمام زیبا باعث می شود تا کاربر از بودن در آنجا احساس آرامش کند. از آن گذشته، این نورپردازی مناسب بر زیبایی و جذابیت روشویی کابینتی دوبل نیز افزوده است.

 

تقارن زیبا

 

تقارن در حمام های رویایی

 

تقارن از دیگر نکات مهم و کلیدی در طراحی حمام های رویایی محسوب می شود. حمام های متقارن عناصر خود را به شیوه ای هنرمندانه در فضا توزیع می کنند که از نظر بصری بسیار زیبا به نظر بیایند. فاکتور تقارن در طراحی این حمام معاصر بر زیبایی و جذابیت دکوراسیون این حمام افزوده و به نقطه کانونی حمام تبدیل شده است.

 

لوستر براق

 

لوستر در دکوراسیون حمام های رویایی

 

نصب یک لوستر براق و زیبا از ملزوماتی است که کمبود آن در هر حمامی با طراحی و سبک های متفاوت به شدت دیده می شود. لوستر زیبا و شیک است و علاوه بر اینکه جلوه ی بیشتری به وسایل تزیینی می بخشد، در افزایش دید بصری حمام های کوچک نیز بسیار تاثیر گذار است.

در تصویر بالا نمونه ای زیبا از یک لوستر با طراحی متفاوت مشاهده می کنید. طراح از وان سفید و شیرآلات مدرن در دکوراسیون این حمام رویایی استفاده کرده است که به واسطه نورپردازی مناسب، زیبایی آن در نگاه بیننده بسیار خیره کننده می باشد.

 

نورپردازی بالای روشویی کابینتی باید مناسب، ظریف، به طور صحیح و کاملا اصولی انجام گیرد. حمام های متقارن عناصر خود را به شیوه ای هنرمندانه در فضا توزیع می کنند که از نظر بصری بسیار زیبا به نظر بیایند. یک لوستر زیبا و شیک علاوه بر اینکه جلوه ی بیشتری به وسایل تزیینی می بخشد، در افزایش دید بصری حمام های کوچک نیز بسیار تاثیر گذار است.

 

کفپوش سیاه و سفید

 

کفپوش سیاه و سفید در دکوراسیون حمام های رویایی

 

کفپوش دستشویی سیاه و سفید در دکوراسیون حمام های رویایی بسیار چشمگیر و آرام بخش است. انتخاب طرح، رنگ و نوع کفپوش از ملزوماتی است که که در انتخاب آن باید بیشتر دقت کنید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید کفپوش سیاه و سفید این حمام مستر ، جذاب، خیره کننده و زیباست و فضای حمام را بسیار گرم و دنج نشان می دهد. طراح تلاش کرده تا با ایجاد تضاد و کنتراست بین وان سفید و کفپوش سیاه، آن را به نقطه کانونی این حمام رویایی تبدیل کند.

 

نکته: شاید بپرسید حمام مستر چیست؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

پرده های زیبا

 

پرده در دکوراسیون حمام های رویایی

 

اگر حمام شما دارای پنجره های کوچک و بزرگ است، نصب پرده از ملزوماتی است که می تواند دکوراسیون رویایی شما را کامل کند. پرده ها در عین اینکه حریم خصوصی شما را حفظ می کنند، احساسی سرشار از آرامش را نیز به شما القا می کنند. تصویر بالا، نمونه ای زیبا از یک حمام شیک و رویایی می باشد که به واسطه پرده های پاستلی، در نظر افراد فضا کاملا رمانتیک به نظر می رسد. همچنین تابش نور زیاد از پنجره های بزرگ، برزیبایی و جذابیت سبک دکوراسیون و المان های مدرن حمام افزوده است.

 

کابین دور دوشی

 

کابین دور دوشی در حمام های رویایی

 

کابین دور دوشی از ملزوماتی است که دکوراسیون حمام شما را کاملا دگرگون کند. صرفا از این جهت که فضای حمام شما کوچک است، نمی توانید خودتان را از لذت داشتن یک کابین دور دوش دنج و راحت محروم کنید. برای جذابیت بیشتر، درب های شیشه ای کابین دوش خود را با رنگ های تیره تر در نظر بگیرید. ولی اگر فضای حمام شما کوچک است، برای افزایش دید بصری حمام از درهای روشن برای کابین دوش استفاده کنید.

 امروزه کابین های دوردوشی پیشرفته و مجهز با طراحی های شیک و جذابی در بازار موجود می باشند که می توانند فضای حمام شما را رویایی سازند. این نوع پاراون ها از لحاظ ساختاری بسیار متنوع می باشند. مهم ترین ویژگی این کابین ها این است که علاوه بر اینکه فضای زیادی را اشغال نمی کنند ، به سیستم های جکوزی، جت های مختلف ماساژ ، سونا و .....مجهز می باشند.

 

کفپوش سیاه و سفید در دکوراسیون حمام های رویایی بسیار چشمگیر و آرام بخش است. پرده ها در عین اینکه حریم خصوصی حمام را حفظ می کنند، احساسی سرشار از آرامش را نیز به افراد القا می کنند. برای جذابیت بیشتر کابین دوش، درب های شیشه ای آن را با رنگ های تیره انتخاب کنید.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com