منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

5 ایده جدید و کاربردی دیزاین و طراحی حمام

شنبه, 22 دی 1397
بازدید : 5727
نظرات : 0

آیا به دنبال ایده هایی جدید و کاربردی برای طراحی و دیزاین حمام خود هستید؟ چه دوست داشته باشید خستگی یک روز سخت طولانی را در وان حمام به درکنید و یا روز خود را با یک دوش با طراوت آغاز کنید، شکی نیست که داشتن حمامی با طراحی کاملا کاربردی می تواند بسیار به شما کمک کند. به یاد داشته باشید طراحی حمام نه تنها باید کاربردی باشد، بلکه باید با طراحی شخصی شما همخوانی داشته باشد. کفپوش و دیوار پوش حمام، نقش مهمی در طراحی و دیزاین حمام ایفا می کنند بنابراین بهتر است قبل از هر چیز در انتخاب رنگ و طرح سرامیک و یا کاشی برای کفپوش و دیوار پوش حمام حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه این مطلب از بلومیس بیشتر در مورد دیزاین حمام و طراحی حمام های کوچک صحبت خواهیم کرد. با ما تا پایان همراه شوید.

 

طراحی حمام

 

5 ایده جدید و کاربردی طراحی حمام

 

1.طراحی حمام با انتخاب مناسب رنگ و طرح سرامیک و کاشی

از نظر طراحان دکوراسیون داخلی کفپوش و دیوار پوش حمام نقش مهمی را ایفا می کنند. درنتیجه بهتر است در انتخاب رنگ و طرح سرامیک و یا کاشی برای کفپوش و دیوار پوش حمام دقت بیشتری به خرج بدهید. کاشی و یا سرامیک ها با رنگ های روشن بهترین گزینه برای طراحی حمام های کوچک محسوب می شود ولی در طراحی حمام های بزرگ محدودیت رنگ ندارید و می توانید براحتی مطابق با سلیقه و نظر خود از سرامیک و یا کاشی با رنگ های روشن و تیره استفاده کنید.

 

 

 

دیزاین حمام

 

2. دیزاین حمام با شیرآلات دیواری مدرن

عموما افراد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه توجه زیادی به شیرآلات نمی کنند، در صورتی که با نصب شیرآلات مناسب در حمام و سرویس بهداشتی تفاوت و زیبایی آن به خوبی دیده می شود. پس بهتر است برای داشتن خانه ای زیبا در انتخاب شیرآلات بیشتر دقت کنید. طراحی و دکور حمام با شیرآلات دیواری مدرن و دسته های ژئود، بی نظیر است. اگر چه در نگاه اول این شیرآلات بسیار ساده به نظر می آیند اما تاثیر بسزایی در زیبایی حمام دارند.

 

طراحی حمام های کوچک

 

3. استفاده از وان در طراحی حمام لوکس

اگر حمامی بزرگ با فضای کافی دارید، برای اینکه دیزاین حمام شما جلوه زیباتری داشته باشد می توانید از وان استفاده کنید. حمام وان دار می تواند جذابیتی عالی برای دکوراسیون حمام شما ایجاد کند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهد. بیشتر افراد و مالکان خانه های لاکچری دوست دارند که طراحی وان حمام و شیرآلات خانه شان علاوه بر جنبه ی کاربردی، دارای ظاهری زیبا و متناسب با دکوراسیون شیک منزل شان باشد.

 

نکته: اگر حمام در فضای اتاق خواب قرار دارد می توانید برای زیباتر به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی حمام از درب های شیشه ای استفاده کنید.

 

 

طراحی حمام

 

4. طراحی حمام با انتخاب روشویی کابینت مدرن و شیک

یکی دیگر از ایده های کاربردی که باعث می شود تا دیزاین حمام زیباتر به نظر برسد، استفاده از روشویی کابینتی جدید و شیک می باشد. کابینت روشویی در انواع ایستاده، دیواری و در سبک های مختلف مدرن، کلاسیک و معاصر در بازار موجود می باشد که شما می توانید با توجه به سبک و اندازه حمام خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. معمولا در طراحی حمام های کوچک از روشویی کابینتی دیواری استفاده می شود زیرا فضای کمی را اشغال کرده و به بزرگنمایی فضا نیز بسیار کمک می کند.

 

دیزاین حمام

 

5. دیزاین حمام با آینه

آینه ها توانایی فوق العاده ای در روشن کردن حمام و حتی بزرگتر نشان دادن فضا دارند. حتی اگر حمام شما نور کمی دارید، سطح بازتابنده آینه می تواند حمام را روشن کند. شما همچنین می توانید در طیف گسترده ای از طرح ها آینه پیدا کنید، که واقعاً به طراحی حمام به بهترین شکل پایان می دهد. بهتر است در طراحی حمام های کوچک از آینه های دیواری بزرگ استفاده نمایید. همچنین اگر می خواهید وسایل مورد نیاز حمام را در مکانی مناسب قرار بدهید بهتر است از آینه های درب دار استفاده نمایید زیرا این مدل آینه ها دارای فضایی کافی برای قرار دادن وسایل مختلف حمام می باشند.

 

 

طراحی حمام های کوچک

 

طراحی حمام های کوچک چالش و مشکلات زیادی را به همراه دارد. شما باید در مورد چگونگی استفاده از هر یک مربع اینچ فضای بیشتر فکر کنید. طراحی مناسب حمام های کوچک آنها را بزرگتر و مدرن تر نشان می دهد. نگران کوچک بودن فضای سرویس بهداشتی خود نباشید. با بکارگیری ایده های بی نظیرو خلاقانه می توانید فضایی دلباز و شیک در سرویس بهداشتی و حمام خانه خود ایجاد کنید. کمبود فضا و نبودن جایی برای نگهداری از ابزار و وسایل در سرویس بهداشتی کوچک، نگرانی تعداد زیادی از ماست که در خانه های کوچک زندگی می کنیم و به هر دلیلی امکان نقل مکان به جایی بزرگتر را نداریم. این مشکل با کمی خلاقیت قابل حل شدنی است و راه حل های آن حتی می تواند در برخی اوقات به زیبا تر شدن دکور و طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی خانه شما کمک کند.

 

طراحی حمام های کوچک

 

روشویی کابینتی دیواری یکی از ایده های عالی است که در طراحی حمام های کوچک بسیار تاثیر گذار است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، طراح برای بزرگتر نشان دادن حمام از لوازم جانبی کوچک و شیک مانند روشویی کابینتی دیواری استفاده کرده است. فضای باز زیر روشویی کابینتی، جای مناسبی برای قرار دادن وسایلی مانند حوله و دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. کابین دوش کوچک با شیشه ی مناسب و مدل کاشی سرویس بهداشتی موزاییکی پشت روشویی کابینتی و کابین دوش تاثیر بسزایی در دلبازی این حمام کوچک دارد. به توصیه بسیاری از طراحان بهترین راه برای طراحی دیوار حمام های کوچک استفاده از دیوارپوش موزاییکی است. زیرا جذابیت و زیبایی بیشتری را به فضای کوچک و گرفته حمام می دهند. طراحی و دیزاین دیوار پشت کابینت روشویی با کاشی های موزاییک رنگارنگ، بی نظیر و خیره کننده است و به چشمان افراد زیبا جلوه می کند، مخصوصا  اگر روشویی کابینتی خود را به صورت شناور بروی دیوار نصب کنید.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com