منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

نیمکت حمام چه کاربردی دارد و بهترین جا برای آن در حمام کجاست؟

شنبه, 09 آذر 1398
بازدید : 2907
نظرات : 0

حمام یکی از معدود مناطقی است که از نظر مبلمان، کارهای زیادی نمی توانید بر روی آن انجام دهید. در این مورد قطعاً محدودیت هایی وجود دارد که تمرکز آن روی فضای ذخیره سازی است. با این حال، این بدان معنا نیست که مبلمان در حمام شما جایی ندارد. نیمکت حمام، یکی از انواع مبلمان با طراحی خاص است که بدون شک می تواند دکوراسیون فضای حمام شما را دگرگون سازد.

هر چقدر که حمام  بزرگتر باشد، فضای بیشتری هم برای قرار دادن برخی وسایل ضروری مانند روشویی کابینتی، توالت فرنگی، وان و... فراهم می شود. در دکوراسیون حمام های لوکس و مدرن، قسمتی از حمام به مبلمان های مخصوص اختصاص می دهند. نیمکت حمام نمونه ای از این مدل مبلمان است که ویژگیهایش، منحصر به فرد و بی نظیر است. نیمکت های حمام ضد آب بوده و در برابر رطوبت و نمناکی حمام، دوام بالایی دارند.

 

جایگاه نیمکت در حمام های مستر

 

نیمکت حمام تنها برای استراحت کردن طراحی نشده اند بلکه شما می توانید بعضی از کارهای خود را بر روی آن انجام دهید و یا برخی از وسایل آرایشی و شوینده خود را مانند شامپو بر روی آن قرار دهید. البته ممکن است حمام مدرن شما کوچک باشد و شما ترجیح بدهید تا فضای کف را برای نیمکت اشغال نکنید، در این موارد نیمکت های تاشو می توانند چاره ساز سرویس بهداشتی کوچک مدرن شما باشند. بهتر است نصب نیمکت های تاشو را با دقت مانند میله های نگهدارنده، خیلی دقیق، صحیح و امن باشد. در ادامه با بلومیس همراه شوید و با محل های قرار گرفتن نیمکت در حمام های مدرن و لوکس زیر آشنا شوید.

 

 جایگاههای ویژه نیمکت در طراحی حمام کجاست؟

 

جایگاه نیمکت در وسط حمام

 

برای پر کردن فضای خالی حمام خود از یک نیمکت زیبا و کاربردی استفاده کنید. شما می توانید نیمکت را بین وان و روشویی کابینتی قرار دهید و از آن به عنوان یک تقسیم کننده فضا استفاده کنید. کارایی این ایده در حمام های بزرگ فوق العاده است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح فضای خالی بین وان و روشویی کابینتی دیواری را با قرار دادن یک نیمکت زیبا پر کرده است. جنس نیمکت همانند کابینت روشویی از متریال چوب است و کاملا با فضای حمام همخوانی دارد.

 

قرار گرفتن نیمکت در زیر پنجره حمام

 

اگر حمام شما دارای پنجره های بزرگ است، بهتر است از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنید. برای انجام این کار تنها کافیست یک نیمکت را در مقابل یکی از پنجره ها قرار دهید تا یک فضای نشیمن دنج ایجاد کنید و از دیدن منظره بیرون لذت ببرید. در این حمام مدرن، طراح در زیر پنجره بزرگ حمام یک نیمکت قرا داده است تا کاربر بتواند در حین استراحت از تماشای منظره بیرون نیز لذت ببرد. آینه بزرگ بالای روشویی، نورپردازی مناسب و پنجره ها، توهم فضایی ایجاد کرده و دید بصری بیننده را افزایش می دهد.

 

قرار دادن نیمکت در کنار وان حمام

 

مکان خوب دیگر برای نیمکت حمام درست در کنار وان است. به این ترتیب شما می توانید هنگام بیرون آمدن از وان، یک مکان راحت برای نشستن داشته باشید. بسیار مهم است که در انتخاب نیمکت دقت نمایید و نیمکتی خریداری کنید که در برابر رطوبت مقاومت باشد.

استفاده از وان به عنوان از مهمترین نکات کلیدی و مهم در طراحی حمام های مستر محسوب می شود. در هنگام انتخاب وان باید حسابی حساسیت به خرج دهید و متناسب با فضای حمام، یک انتخاب عالی داشته باشید. زیرا وان علاوه برکاربردی بودن، بر زیبایی فضای حمام اضافه می کند و اغلب به دلیل ایجاد فضای رمانتیک به عنوان نقطه کانونی حمام استفاده می شود.

این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام مستر شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند.

 

این مطلب را از دست ندهید: 8 مدل وان شیک و زیبا در طراحی حمام

 

 

قرارگرفتن نیمکت در زیر وان حمام

 

در اینجا نمونه ای دیگر از نیمکت حمام را مشاهده می کنید که در کنار وان قرار دارد. طراحی و محل قرار گیری این نیمکت، دکوراسیون اتاق خواب و نیمکت پایین تخت را یاد آوری می کند. این شباهت به تنهایی کافی است تا طراحی حمام شما  فوق العاده جذاب و دنج دیده شود.

 تقارن روشویی کابینتی در طراحی حمام مستر بالا بسیار چشمگیر و تاثیر گذار بوده و بر زیبایی و جذابیت دکوراسیون آن افزوده است، به گونه ای که می توان آن را نقطه کانونی این حمام زیبا نام برد. همانطور که قبلا بیان کردیم ، تقارن از نکات مهم و کلیدی در طراحی حمام های مستر و رویایی محسوب می شود. حمام های متقارن عناصر خود را به شیوه ای هنرمندانه در فضا توزیع می کنند که از نظر بصری بسیار زیبا به نظر بیایند.

 

نیمکت دیواری

 

اگر می خواهید در طراحی حمام خود، نیمکت جایگاهی ویژه داشته باشد ولی فضای کافی و مناسب برای آن ندارید، نیمکت های دیواری می توانند راه حل مشکل شما باشند. نیمکت های دیواری، فضای کمی را اشغال می کنند و در کل یک دکوراسیون تمیز و ساده تر را به نمایش می گذرانند. همانطور که در بالا مشاهده می کنید، طراح از روشویی کابینتی دیواری و هم چنین نیمکت دیواری در دکوراسیون این حمام استفاده کرده است تا فضای باز بیشتری برای رفت و آمد باقی بماند.

 

قرار گرفتن نیمکت در کنار کابین دور دوشی در حمام

 

قراردادن نیمکت در کنار کابین دور دوشی نیز می تواند ایده ای مناسب و کاربردی باشد. زیرا این امکان را به شما می دهد تا بعد از حمام گرفتن بتوانید براحتی به حوله و لباس های خود دسترسی داشته باشید. همچنین این جایگاه باعث می شود تا حمام از یک فضای مطلوب کاربردی به یک فضای جذاب تبدیل شود.

کابین دور دوشی از ملزوماتی است که دکوراسیون حمام شما را کاملا دگرگون کند. صرفا از این جهت که فضای حمام شما کوچک است، نمی توانید خودتان را از لذت داشتن یک کابین دور دوش دنج و راحت محروم کنید. برای جذابیت بیشتر، درب های شیشه ای کابین دوش خود را با رنگ های تیره تر در نظر بگیرید. ولی اگر فضای حمام شما کوچک است، برای افزایش دید بصری حمام از درهای روشن برای کابین دوش استفاده کنید.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com